Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoiets als deze, dan heb je al alles in 1

1568188727326.png
 

Zoiets als deze, dan heb je al alles in 1

Bekijk bijlage 1426577
Ja dat heb ik in de SV zitten. Maar dit merk is overpriced. Er zijn chinese varianten welke een net zo’n mooie lichtbundel geven. Je moet er alleen op letten dat de projector lens van glas is en de reflector van staal. Dit alles vanwege de warmte.

Maar zo’n projector achter een reflector koplamp glas plaatsen moet je niet willen. Dat gaat gewoon veel strooilicht geven.
 
Ja dat heb ik in de SV zitten. Maar dit merk is overpriced. Er zijn chinese varianten welke een net zo’n mooie lichtbundel geven. Je moet er alleen op letten dat de projector lens van glas is en de reflector van staal. Dit alles vanwege de warmte.

Maar zo’n projector achter een reflector koplamp glas plaatsen moet je niet willen. Dat gaat gewoon veel strooilicht geven.
klopt, het was ook een voorbeeldje :P
Ik zat te denken om het glas in z'n geheel te verwijderen, en het reflectormateriaal zwart te maken.
Dan heb je zoiets als de big bang R1
1568190797314.png
 
Zit wel koplamp in met een heldere lens aan de rechterkant.. maar word een beetje dure koplamp denk ik zo vindt je ook niet @Prut_Potje ? ;) :+
 
Ik ben wel benieuwd. Wat staat op de wensenlijst? De SV houd je wel toch?
 
Ik ben wel benieuwd. Wat staat op de wensenlijst? De SV houd je wel toch?
ik kan haar niet weg doen_O-
Heb voor 3.000 een daytona uit 2008 met 30.000 kilometer over kunnen nemen.
De typisch gouden kleur, maar heb dat niet gedaan.

Ik zit uiteindelijk naar een allroad te kijken, en dan de italianen
Multistrada na 2010 bijvoorbeeld.
Of de turismo veloce🥴
1568575251170.png
 
Dat is inderdaad wel andere koek. Mooi spul hoor en inderdaad flink aan de prijs. De Hypermotard vind je dan ook wel leuk toch?
 
Vaak bu-j te bang.....
Dumpert filmpje.
Ik probeer te ontcijferen wat je met bu-j bedoeld..?
Edit; ah. Google weet álles.
Vaak bu'j te bang! is een Achterhoekse uitdrukking en wordt regelmatig gebezigd om elkaar uit te dagen. 'Vrij vertaald betekent onze slogan zoveel als: ‘maak je toch geen zorgen’, ‘spring eens in het diepe’ of ‘no guts, no glory!’, zo omschrijft de Zwarte Cross het zelf.
 
Ik probeer te ontcijferen wat je met bu-j bedoeld..?
Edit; ah. Google weet álles.
Vaak bu'j te bang! is een Achterhoekse uitdrukking en wordt regelmatig gebezigd om elkaar uit te dagen. 'Vrij vertaald betekent onze slogan zoveel als: ‘maak je toch geen zorgen’, ‘spring eens in het diepe’ of ‘no guts, no glory!’, zo omschrijft de Zwarte Cross het zelf.
Volgens mij letterlijk gewoon 'vaak ben je te bang.' Gewoon hardop uitspreken. Met zoals met Fries. 😂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan