roger_SV
Nieuw is beter! ....... Nee, toch niet.
- 5 apr 2015
- 8.728
- 2.475
OK, ik zal die 2,5 slag open doen. Ze staan nu beide 2,75 slag open, waarop ze stonden.
De motor geeft nu bij ineens gas geven eerst de dip.
Ik heb niet de indruk dat de rubbers niet goed afsluiten, maar het moet 'ergens' fout gaan, dus ook op lekkage controleren door wat remmenreiniger naar de rubbers te spuiten zal ik doen. Het moet en zal goed te krijgen zijn.
De benzinekraan en -pomp werken prima. Als ik geen vacuüm op zet krijgen de carbs geen benzine.
Pompje lekt ook niet. Is helemaal droog. Ook bij handmatig vacuüm op de kraan zetten.
Vlotterhoogte heb ik niet aangepast en zag er niet heel verkeerd uit. Als al het andere niet werkt zal ik dat nog een nameten.
Knallen maakt me niets uit. Verbruik wel...
Ik ga er zaterdag mee verder. Dank voor jullie suggesties!
De motor geeft nu bij ineens gas geven eerst de dip.
Ik heb niet de indruk dat de rubbers niet goed afsluiten, maar het moet 'ergens' fout gaan, dus ook op lekkage controleren door wat remmenreiniger naar de rubbers te spuiten zal ik doen. Het moet en zal goed te krijgen zijn.
De benzinekraan en -pomp werken prima. Als ik geen vacuüm op zet krijgen de carbs geen benzine.
Pompje lekt ook niet. Is helemaal droog. Ook bij handmatig vacuüm op de kraan zetten.
Vlotterhoogte heb ik niet aangepast en zag er niet heel verkeerd uit. Als al het andere niet werkt zal ik dat nog een nameten.
Knallen maakt me niets uit. Verbruik wel...
Ik ga er zaterdag mee verder. Dank voor jullie suggesties!