- 26 feb 2009
- 30.062
- 104.176
- Onderwerp starter
- #151
Hij is nog voor 25% goed!Bekijk bijlage 1393642
Dit ziet er nog prima uit toch .. ik ga zo maar direct een nieuwe bestellen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij is nog voor 25% goed!Bekijk bijlage 1393642
Dit ziet er nog prima uit toch .. ik ga zo maar direct een nieuwe bestellen..
Als je de nokjes nog hebt kun je die lijmen met epoxylijm aka. twee-componentenlijm.yup,
En tis goedkoper dan een complete opnemer
Een 650 is niet schakellui te rijden.je bedoelt met schakel lui zonder koppeling?
Gaat goed hoor.Een mozaïekje
Ik heb de 650 met clipons en de 1000 met SBK stuur.Thanks Mick85 voor jouw reactie. Zoals je zelf aangeeft een kwestie van schoonhouden dus, maar dat is ook niet echt een groot probleem lijkt me. Althans daar zou ik geen SV voor laten staan.
Ik heb inderdaad gelezen dat de 1000 wat lomper is, je wat meer moet werken. Dat zal allicht schelen met een SBK stuur. Daarbij komt dat ik al wel gewend ben om motoren boven de 200 kg een bocht in te wringen. Maar goed de ene 200 kg is de andere niet.
@ de rest
Hoe zit het met het 'schakel lui' rijden? Gaat dat met de 650 ook? (ja ik moet proefrijden)
Een 650 is niet schakellui te rijden.
Niet zoals dat met een 4-in-lijn kan tenminste.
Daar nodigt ie ook helemaal niet voor uit.
Het is een v-twin, en dat zul (en wil) je merken ook
Echt?Een 650 is niet schakellui te rijden.
Niet zoals dat met een 4-in-lijn kan tenminste.
Daar nodigt ie ook helemaal niet voor uit.
Het is een v-twin, en dat zul (en wil) je merken ook
Ok, dan ligt het aan de definitie van schakellui. Een dikke 4-cilinder kun je tot heel laag laten terugzakken in toeren, waarbij die weer redelijk oppakt als je rustig het gas opent. Bij de SV werkt dat niet echt lekker toch?Echt?
Ik heb het juist andersom.
De Vtwin sleurt me er altijd doorheen.
Zelfs op motorvakantie toen mijn voetsteun afbrak, waardoor ik niet meer kon schakelen.
Haarspeldbochten in de 3e versnelling zonder koppeling, en ze trekt met er gewoon door
Ik heb de 650 met clipons en de 1000 met SBK stuur.
De 1000 is niet per se beter dan de 650. Hij voelt wat meer solide aan, en hij heeft meer input nodig om te sturen. Ik (vrouw, 1.58m) vind dat fijn, veel mensen niet. Natuurlijk is hij minder zuinig, en is hij stukken sneller. Je zit binnen no time aan illegale snelheden.
De remmen van de 1000 zijn wel veel beter.
Ik weet niet of de SV zoveel ruimer gaat aanvoelen voor je. De 1000 voelt wel wat groter aan, maar qua beenruimte win je weinig op de 650.
De 1000 kan behoorlijk trillen in lagere toeren, ik heb gelhandvatten gemonteerd om slapende handen te voorkomen. Er bestaat een modificatie voor het koppelingshuis. De 1000 kan blijkbaar ook last krijgen van loslatende magneten op de rotor, de 650 niet echt.
Ik zou toch een proefrit willen aanraden, het zijn verschillende machines.
De 1000 is volgens mij net zo schakellui te rijden als de 650. Als je een bochtig weggetje hebt, kun je prima in een lagere versnelling rijden. Maar daarna wil je wel opschakelen.
andere kroonplaat en je contactslot uitboren en verplaatsen, wellicht de bekabeling wat anders leggen, andere koplamp met oortjes over de voorpoten en andere koplamp aansluiting(stukje kabelboom), knipperlicht montage, andere spiegels en beugels op het stuur, dat soort dingen.Ja dat kan want de teller zit op het topkuip frame.
Verder heb je waarschijnlijk langere koppelingskabel nodig en remleidingen als je er een ander stuur op zet..
Nog even een vraag, als ik een SV650s zou aanschaffen en wil daar een naked versie van maken. Kan iemand mij vertellen wat ik hier allemaal voor nodig hebt.
Belangrijkste is eigenlijk; kan ik de originele teller-unit blijven gebruiken?
nouja, ik weet niet hoe mooi die van mij kan zijn als ik hem echt een keertje mooi schoonmaak, maar dat zal ook niet erg slecht zijn.Voor prut en alle andere kilometervreters.
Dit ding ziet er zeker voor de km-stand toch nog wel effe wat beter uit dan die van mij, en het huidige hoogste bod valt me nog niet eens tegen voor zo'n afgeschreven Soes.
≥ Suzuki sv650 bj1999 - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
www.marktplaats.nl
Na een goed stuk rijden lag er olie onder mijn sv 1000 (2004). Het komt aan de linker kant bij het voortandwiel vandaan. Na wat zoeken vind ik veel over de koppelingscilinder. En volgens mij is mijn koppelingsvloeistof lager als normaal, inmiddels lager als halverwege. Enkel heb ik mijn olie ververst met Motul roodkleurig en ik zag een aantal rode druppels eronder liggen. Hoe kan het een combinatie van motorolie en koppelingsvloeistof (dot) zijn?
Ik lees wel dat een klus is dit ik zelf kan klaren. Op kleppen stellen na tot nu toe alles zelf gedaan. Iemand ideeën?
Gaat goed hoor.
Ik heb ook wel eens zo'n ding in één krak van 100% naar 0% goed 'geholpen'
Een dagje zonder teller, omdat de lijm lag te harden op de verwarming, maar de dag erna weer met.
In feite is mijn km-stand 90 km hoger dan waar de teller op staat.
Ja, je hebt hier te maken met een kilometerfraudeur.
Alles voor de dagwaarde