DUCKI3S
Het verre oosten
Of je gebruikt je telefoon voor je snelheid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als het onder/achter het voortandwiel is, dan zou de keerring erachter stuk kunnen zijn. Als de deksel daarachter mooi glimt is dat wss het probleem.
Prut had ook last van een lossere voortandwiel(niet op juiste moment en/of losgetrild), dus lekte langs de seal.
Als het echt de deksel is van de koppeling dan moet het op de scheidingslijn zijn. Maar de kans is groot dat het alleen de pakking is dan.
Zou dit iets zijn?
Koppelingscilinder reparatieset | mPartz.nl
Bestel Koppelingscilinder reparatieset bij mPartz voor 22,95 ✓ eenvoudig ✓ vertrouwd. Revisieset of reparatieset... Lees verder...www.mpartz.nl
ziet er erg mooi uit!Zo, woensdag ben ik maar eens gaan proefrijden op een SV 650 puur om te kijken of een 650cc mij zou bevallen. Het was weleens waar een S-versie, maar had een SBK stuur, dus keurde het goed
Ondanks dat ik er naartoe ging onder het mom van ik ga alleen rijden om te ervaren hoe deze 2 cilinder rijd (want ik wil een naked en geen S-versie), moet ik zeggen dat ik toch erg gecharmeerd was van deze S-versie. Bij aankomst stond de SV mooi te shinen in de zon met zn grijs metallic lak i.c.m.zwarte frame.
Zo op het eerste gezicht heeft de motor ook nog niks geleden.
Enfin, eenmaal op de motor viel mij gelijk op dat je direct koppel hebt bij het op laten komen van de koppeling. De motor voelt erg licht aan en trekt goed door in z'n versnellingen. Het abrupt afremmen en terugschakelen is nog wel een dingetje haha.
Ik merk dat de motor echt niet onder doet tegenover mijn huidige motor, alleen als je wat in hogere toeren komt merk je pas dat de VFR wat sterker is , maar om eerlijk dan zit je al op snelheden die eigenlijk niet mogen.
Het schakel lui rijden waar ik het eerder over had is goedgekeurd. Zeker ook op de snelweg even doortrekken van 120-130 naar 170 gaat prima. Wel viel me op dat mijn nekspieren meer op de proef worden gesteld dan op de VFR, maar dat zal de houding zijn i.c.m. SBK stuur.
Maar goed jullie weten zelf ook wel hoe een SV rijdt, dus zal er niet teveel over uitweiden.
Paar minpunten, maar dat is meer van uiterlijke kwestie. Het geluid is ERG hard (Laser Exteme). DB-killers worden meegeleverd, dus hoop dat dat scheelt (Kon tijdens de proefrit niet geplaatst worden).
Verder viel mij op dat de teller-unit iets wat scheef staat. Zo op het eerste gezicht lijkt het of deze verstelt/rechtgezet kan worden, dus daar zou even naar gekeken moeten worden. Van schade aan de motor kon ik zou gauw niks vinden. Dan heeft de vorige eigenaar wat dingetjes aangepast, die ik niet handig vind, maar geloof dat de originele onderdelen (behalve uitlaat) meegeleverd worden.
Punt is dat ik nu in dubio zit, aanvankelijk was/ben ik op zoek naar de N-versie en dan met name de 1000, maar nu ik deze heb gezien en gereden begin ik toch te twijfelen zeker met een SBK stuur is een S-versie ook echt goed te doen. Ook het vermogen valt niet tegen en is de funfactor erg hoog.
Vraag is nu even of ik nog een 1000 ga proberen of dat ik ga kijken of we het over de prijs eens kunnen worden.... ergens heb ik mijn keuze al gemaakt maar toch.
Hieronder een paar plaatjes om mijn woorden te versterken.
Bekijk bijlage 1394379
Bekijk bijlage 1394380
Die laser is dus wel iets voor mij??De laser extreme maakt inderdaad heeeeeel veel geluid op een SV. Ook met dB killers erin is het niet te doen. Gewoon eraf halen en iets netters monteren. Als dat alles is.
Als jouw gevoel bij deze motor klopt gewoon doen! En welkom in het topic dan.
Mn vriendin heeft buren die altijd vreselijk irritant toeteren als ze aankomen of weggaan, dus dan kan ik ze eens ff goed laten horen hoe je echt lawaai maaktAls je vreselijk veel herrie wilt wel
De laser extreme maakt inderdaad heeeeeel veel geluid op een SV. Ook met dB killers erin is het niet te doen. Gewoon eraf halen en iets netters monteren. Als dat alles is.
Als jouw gevoel bij deze motor klopt gewoon doen! En welkom in het topic dan.
heb je de curvy of de pointy?Beste sv650 "collega's', ik wil het plastic achterspatbord vervangen voor een alu. kentekenplaathouder met knipperlichten, zie bijlage, heeft iemand dit eerder gedaan en is eventueel het lange achterlicht wat voor model 2004 verkrijgbaar is pas te maken. Zoals ik het nu zie moet ik het onderste deel eraf zaken en het binnenspatbord behouden, of is hier een andere oplossing voor?
alle reactie is welkom.
vr groet, Eric Bekijk bijlage 1395009
Beste,heb je de curvy of de pointy?
Ik heb voor de curvy een undertail gekocht, en een plaatdie daar speciaal oppast.
Ik kan wel foto's sturen als je wil?
undertail
kentekenplaathouder
Deze 2 producten.
Je kunt de knippers er dan ook op zetten, en dan heb je meteen ook een goede hoek voor het kenteken
Volgens mij is het zagen of een undertray kopen. Voordeel aan zagen is, dat je eventuele extra gaten ook niet meer zo erg vind.
Trouwens, blijf weg van de 2 meest linkse knippers. Die zijn echt totaal niet zichtbaar, bron: ervaring. Liggen nog steeds te verstoffen.
Ben wel benieuwd, vind het een mooie kentekenplaat en knipperlicht houder. Zo te zien met ingebouwde kentekenplaat verlichting toch?
Bovenste is pointyBeste,
Ik weet niet wat je bedoelt met curvy of pointy, ik heb de Sv net, als je foto's hebt graag,
Thanks
Eric