Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd naar je regenervaringHet scheelt dat ik toch al niet denk dat ik Rossi ben en al helemaal niet in de regen
In de regen kom ik niet buiten, ben bang voor waterIk ben benieuwd naar je regenervaring
Zo, dempers zitten eronder. Krijg ze nog niet helemaal gelijk. Linker staat 1.5cm naar buiten. Nog even verder pielen.
Bekijk bijlage 1400017
Dan zal jij wel flink stinken. Vieslelben bang voor water
Zelfde manier als de rechterkantZiet er al goed uit, heb je ook zijfoto’s en hoe je hem aan de linkerkant ondersteunt?
Je mag nog niet klagen. Ik ben een powercommander in de 390 Duke aan het zetten. Wat een rampzalig bouwpakket als het op sleutelen aankomt. Alles is aan alles verbonden. Koelvloeistofvat met dragende functie. Een hele kluwe leidingen en zooi tegen de onderkant van de tank. Sleutelen aan een SV is veeeeel leuker dan sleutelen aan een Duke. Rijdend is het gelukkig andersom, dus hij mag blijven.
Hopelijk is jouw knipper met het vervangen van het relais opgelost.
Je mag nog niet klagen. Ik ben een powercommander in de 390 Duke aan het zetten. Wat een rampzalig bouwpakket als het op sleutelen aankomt. Alles is aan alles verbonden. Koelvloeistofvat met dragende functie. Een hele kluwe leidingen en zooi tegen de onderkant van de tank. Sleutelen aan een SV is veeeeel leuker dan sleutelen aan een Duke. Rijdend is het gelukkig andersom, dus hij mag blijven.
Hopelijk is jouw knipper met het vervangen van het relais opgelost.
Leuk machientje hoor. Speelgoed!Iemand had een Duke 390 meegenomen met Luxemburg, gehuurd welteverstaan. Gister komt ie aanrijden, heeft er eentje gekocht hoor
Tijd voor nieuwe remvloeistofVandaag even op PVI wezen spelen in de langzame snelle groep. Met complimenten van de instructeurs dat ik de 1000cc's bijhield. Had wel consequenties, m'n remmen waren er volledig aan
Kom je aanrijden bij een chicane en knijp je de rem tegen je gashendel aan
Edit: er kan iig niet gezegd worden dat ik m'n best niet gedaan heb
Bekijk bijlage 1400169
Goed ontlucht? Geen dot 3 of 4 gebruiken. 5.1 of beterDe remvloeistof zou het probleem niet moeten zijn. Die is vrij nieuw en mooi van kleur.
Remmen slepen wellicht iets teveel waardoor de boel te warm wordt.
M'n vaste monteur was mee, dus ga er van de week even naar kijken met hem.
Ze hebben wel ongenadig op hun donder gekregen...
Gezien het formaat van de remmen op een sv gaat 5.1 ook niet helpen om fading te voorkomen, zeker niet als je de 1000 gewoon kunt volgen.Goed ontlucht? Geen dot 3 of 4 gebruiken. 5.1 of beter
Ik wil het politiek correct houden, maar mijn reactie: "ONZIN!"Als er altijd al een volledig synthetische olie in heeft gezeten lijkt mij dat geen probleem.
Als er altijd semi synthetisch in heeft gezeten kan je het beste daarbij blijven; je hebt kans dat er met een vol sysntheet dan een hoop vuil los komt..
Ja, dat bedoelde HopHop toch? Of was dat mijn aaname.Dat de remhendel tegen het stuur komt lijkt mij niet door pad-fading. Dat die blokken dermate heet worden en de hitte word doorgegeven aan het systeem; ja dat wel. Dan krijg je gasvorming in het systeem en dus het sponzige gevoel of uiteindelijk helemaal geen remdruk als je het maar bont genoeg maakt
Maar als je dus een DOT 5.1 gebruikt waarvan zowel het natte als droge kookpunt hoger ligt dan een regulier DOT4 zou het systeem meer moeten kunnen voorduren.
En anders word het tijd om de remmen te upgraden.
Adapters erop, 4 zuiger remklauwen van de SV1000 monteren en een grotere rempomp.
Of je gaat all-in met gsx-r vork met brembo monoblocks met radiale rempomp. De waarde daarvan is denk ik hoger dan de dagwaarde van de SV
Dat kunnen volgen van een 1000 ligt meer aan de berijder van de 650.Gezien het formaat van de remmen op een sv gaat 5.1 ook niet helpen om fading te voorkomen, zeker niet als je de 1000 gewoon kunt volgen.