Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XVI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die lasnaden zien er wel netjes uit ja.
Vind alleen die onderste klem nogal lomp, dat had wel wat slanker gekund denk ik zo..
 
Die lasnaden zien er wel netjes uit ja.
Vind alleen die onderste klem nogal lomp, dat had wel wat slanker gekund denk ik zo..

Vond ik ook, van de week de originele klem erop zetten en anders even op internet rond kijken.

De eerste (snelweg)meters zitten erop met de uitlaat. Hij is (nog) niet uit elkaar gepoft, eraf gevallen of gesmolten dus dat is positief. Wel kwam er een bijzondere penetrante geur vanaf, dat zullen de lijmresten wel zijn haha. Gelukkig is dat nu alweer wat minder en zal na verloop van tijd wel verdwijnen denk ik.
 
Vond ik ook, van de week de originele klem erop zetten en anders even op internet rond kijken.

De eerste (snelweg)meters zitten erop met de uitlaat. Hij is (nog) niet uit elkaar gepoft, eraf gevallen of gesmolten dus dat is positief. Wel kwam er een bijzondere penetrante geur vanaf, dat zullen de lijmresten wel zijn haha. Gelukkig is dat nu alweer wat minder en zal na verloop van tijd wel verdwijnen denk ik.
Klopt. In het begin stinkt ie. De kwaliteit van dit China-ding is echt Ok. Sorry Ivo 🤣
 
Ik snap wel dat jullie voor betaalbare dempers kiezen... Mijn Yoshi was naar mijn mening te duur 😬... De Shark's heb ik met geluk op de kop weten te tikken en op maat laten maken.
 
Dat zou inderdaad maar zo eens kunnen ja.
Ziet er leuk uit om een replica te maken. Ik denk dat de Chinezen ook zoiets hebben gedaan. Bij mij is het eindstuk van de demper wat bruin verkleurd.
 
Laatst bewerkt:
@DUCKI3S , @grrtjuhh , @ivoderksen , @JappieF87 , @OscarvdW ;

Jullie plaatjes doen het niet meer in de op. Dus schiet even een nieuwe foto van je soes en stuur die even per PB toe dan zet ik m erin ;) :t

Wil je die van mij er misschien ook bij zetten?

IMG_20190816_162807.jpg


Eigenlijk moet ik maar eens wat betere foto's schieten, maar dat komt ter zijnde tijd wel een keer.
 
Laatst bewerkt:
Die van mij is ook niet meer de goeie.
Bij deze weer.
IMG_1064.JPG
 
Ja hallo. Die heb ik nét veranderd.. die gore foto heeft plaats gemaakt voor een gepoetste voorafgaand aan de SV-meet. Ookal is dat inmiddels vást niet meer de realiteit ;) :+
Inderdaad. Die foto is niet representatief en ik vind de hoek waaruit de vieze SV is gefotografeerd ook veel specialer dan zo'n ding recht van opzij. :+
 
En we hebben nog zo gezegd: 'GEEN wheelies!'
Goed voor gezorgd en toch de lagers kapot bij 40 dkm kan natuurlijk niet. Ergens is er iets fout gegaan in de behandeling. Met een ander blok een leuke pointy, waar he voor een heel nette totaalprijs aan zou kunnen komen.
 
En we hebben nog zo gezegd: 'GEEN wheelies!'
Goed voor gezorgd en toch de lagers kapot bij 40 dkm kan natuurlijk niet. Ergens is er iets fout gegaan in de behandeling. Met een ander blok een leuke pointy, waar he voor een heel nette totaalprijs aan zou kunnen komen.
Leuk ding, ander blok erin en gaan
 
Vandaag de hugger binnen gekregen. Heb nog niet de kans er goed naar te kijken of een foto te maken maar hij ziet er anders uit dan op de afbeelding in de webshop. :?

Post vanavond wel even een foto
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan