Erik1805
Die hard MF'er
Deze hebben ze gestuurd. Kwaliteit is goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hebbie nog een lijstje met mods? en welk jaar is deze sv x ?Edit, nieuwe foto
Bekijk bijlage 1418741
Hebbie nog een lijstje met mods? en welk jaar is deze sv x ?
Kijk, dat is ook exact wat ik bedoel met 'bij mij gaat online bestellen vaker fout dan goed.' Ik krijg niets, de helft, incompleet, kapot of iets heel anders. Meestal komt het wel goed. Soms ook niet. Hopelijk is het wel een hugger die op een SV past en spreekt het model je een beetje aan. Anders ben je echt je sjaak, en zoals hierboven beargumenteerd weet ik hoe dat voelt.Vandaag de hugger binnen gekregen. Heb nog niet de kans er goed naar te kijken of een foto te maken maar hij ziet er anders uit dan op de afbeelding in de webshop.
Post vanavond wel even een foto
Ik zie 'm nu pas. Mooi dingetje toch?
Hahha ja hij past gelukkig ookIk zie 'm nu pas. Mooi dingetje toch?
Aan het model van de letters te zien voor een curvy, dus lekker monteren.
Heb hem besteld bij Motea in Duitsland. Hij past mooi en kwaliteit is ook goed. Dus maak er geen issue vanWaar heb je deze besteld en van welk merk is het?
En wat stond er op de verkooppagina?
Bij mij gaat het ook regelmatig fout maar dan laat ik ze bloeden .
Gloednieuwe Cafe-Racert voor 7k.
En een gebruikte die afgeleid is van de inspiratiebron van onze SV's van dezelfde adverteerder.≥ Gloednieuwe Suzuki SV650X, bj. 2019, 0 km, met hoge korting - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
Nieuwprijs € 8299,- nu voor € 6999,-. Inclusief 3 jaar garantie. Een heerlijke café-racer, sportief maar toch comfortabel. Snel en wendbaar maar niet nerveus. Silverline autos en motorenwww.marktplaats.nl
≥ Ducati Monster 800, bj. 2003 - Motoren | Ducati - Marktplaats.nl
Prachtig compleet italiaans monster! Met carbon einddempers, 12-volt aansluiting, optioneel windscherm en barracuda spiegels. Originele spiegels zijn ook nog aanwezig, net als alle 3 de sleutels enwww.marktplaats.nl
Ik vind 'm nog steeds heel erg geslaagd.Ariemolenaar heeft er ook een aantal staan die die prijs. Daar heb ik hem ook vandaan.
Geweldig, heel herkenbaar Ik ben van bouwjaar '75 en heb het ook zo ervaren. Mijn eerste fiets was een Z400, ondertussen stond er al een Z1000 in de garage, deze was ik volledig aan het reviseren, op mijn 21ste ben ik daarop gaan rijden.En nog even voor de jonkies onder ons, die zich via een 125cc opgevoerde bromfiets via een tot A2 geknepen SV650 moeten zien te redden tot het behalen van een echt A-rijbewijs. Vroeger, toen je als je 16 werd gewoon een bromfiets mocht berijden, hoefde je als je al een autorijbewijs had alleen motorrijlessen te nemen en een examen te doen voor het behalen van het volledige A-rijbewijs. Als je 18 was mocht je direct voor A gaan en en een nieuw theoriecertificaat halen voor de motor was niet nodig als je al een B-rijbewijs had. Ook geen ellende van AVB, AVD examens. Gewoon een kwartiertje laten zien dat je kon slalommen zonder te vallen, een dito noodstop kon uitvoeren en nog één andere speciale verrichting kon laten zien, dan een half uurtje de weg op met het lesmotortje (in mijn geval een Suzuki GS450L), en dan naar het gemeentehuis voor een extra stempel op het rose papiertje. Spittend in een oude doos kwam ik mijn leskaarten A en B rijbewijs nog tegen. Aangezien dit een MotorForum is bijgaand mijn A-leskaart van een kwart eeuw geleden. Pakket van 15 lessen en examen voor 705 Euro. Teruggerekend naar Nederlands geld is dat 705/2,20371=320 Euro op een duppie na.
Voor een bedrag waar je tegenwoordig bij lange na nog AM-rijbewijs voor hebt had je dus een volledige motorrijbewijs en mocht je direct op een GPZ900, ZZ-R1100, GSX1100R, CBR900RR-FireBlade of FZR750 of 1000 te stappen, om maar even wat raketten uit die tijd te noemen. Dat waren nog eens tijden! Mijn eerste motor was een Kawa Z650 uit '78 waarop ik afgezien van een hoog olieverbruik zonder verdere problemen 30 dkm heb gereden, die momenteel in compleet gereviseerde staat in bezit is van @Coert65.
Na die kawa kwamen drie GSX600Ffen (na elkaar) die zijn opgevolgd door een '78 Z1000, twee SV650's en 390 Duke (naast elkaar).
Wat blijft dit toch een geweldige hobby!
Voor de jonkies onder ons: wees er wel bewust van dat jullie (wij) zeer waarschijnlijk tot de laatste generatie behoren die nog op echte motorfietsen zal (mogen) rijden. Ik bedoel motoren die leven, waar benzine en olie in moeten en waar geluid en rook uitkomt nadat de benzine via het Venturi-principe een verbrandingskamer in wordt gezogen (voor de 1st gen rijders onder ons) om tot ontbranding te komen en waarmee we op de openbare weg mogen. Na ons is het voorbij met genieten van dit prachtige stukje techniek.
Bekijk bijlage 1419861
Volgens mij had ik beloofd ooit nog eens een foto te maken van mijn verlengde dB-killer van de Alimura demper als ik die er een keer uit zou halen. Dat laatste is vandaag een feit geweest, dus bij deze die foto. Onderaan de originele. Met de langere is de uitlaat stiller. Het eind van de dB-killer is wel open. Als het dopje is geplaatst is de uitlaat te stil. Vergelijkbaar met het geluidsniveau van de originele Titanic schoorsteen. Bekijk bijlage 1419854Bekijk bijlage 1419855
Klopt. De geperforeerde pijp aan de dB-killer is gewoon een stukje langer. Blijkbaar wordt de uitlaat daardoor stiller. Om de KTM eenpitter een beetje acceptabel te krijgen met zo'n Ali-pijp is de uitdaging iets groter, maar ook dat zal op een gegeven moment lukken. Voor Dld maakt het niet uit of de uitlaat minder dan de toegestane dB's maakt of niet. Al is de uitlaat stiller dan het origineel, geen E-keur = prent. Het is wel zo dat je met een stille uitlaat minder opvalt, dus minder snel aan de kant gezet zult worden. Waarom zou de dB-killer de boel slopen? In feite beperk je de doorstroming van de uitlaat, maar hierdoor zal het mengsel nergens armer worden.