- 26 feb 2009
- 30.113
- 104.289
- Onderwerp starter
- #1.051
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou Loek,
Momenteel is mijn setup:
Luchtfilter: K&N volledig de-snorkeld met een Dremel en isolatieschuim verwijderd.
Carbs: dj148 met OEM Naald op hoogste clipje. Gas schuif uitgeboord conform dynojet specs, OEM stationair sproeier op 2,75 slag uit.
Motor en uitlaat: Nokkenassen idk, motor is gekocht met 78.000 op teller. Klepspeling aan de ruime kant van aanbevolen voor beter lopen onderin toeren. Rij altijd met 10-50w Castrol volsyntheet als glijmiddel. Volgens mij zitten de orginele bochten er nog onder. Heb er een open GPR Ceramiek demper onder met E-keur.
Zit momenteel op 70pk op het achterwiel.
Nee , niets gemistik ben weer terug van vakantie, nog spannende dingen gebeurd afgelopen 2 week?
Geen zin om alles terug te lezen XD
ik ben weer terug van vakantie, nog spannende dingen gebeurd afgelopen 2 week?
Geen zin om alles terug te lezen XD
@Disaster-Master, wel nog even mijn foto van gisteren in de OP plaatsen, hè?De OP is op werking nagelopen
Dat is nog mooier!Antislip cover voor het duozitje? Zoals dit: Triboseat, Suzuki SV 650 / SV 650S (2003-2015)
Kan nu al raden dat oliepeil een issue is bij deze, @roger_SV. Teminste als hij er rond de 5000 of meer kilometers mee heeft gereden sinds hij hem heeft.
Hoezo grrtjuh?
Is het een zwak punt of ken je die motor?
Verder lijkt er toch niks mis met de advertentie (behalve de prijs, waarom vraagt hij niet het dubbele als hij netjes is met die km stand)
Gr Jaap
(van plan om volgend jaar een SV te kopen)
Waar kan ik het blok nummer an een SV1000 vinden? Wil namelijk controleren of het bloknummer overeenkomt met het frame.
Ja, dat weet je nooit bij een gebruikte motor. Je weet nooit met hoeveel gevoel voor techniek de vorige eigenaar een motor heeft behandeld. Niet of olie te laag heeft gestaan, niet of de motor netjes is warm gereden, of olie en filter redelijk volgens de verversingstermijnen zijn vervangen en kleppen zijn gesteld, etc. Je moet er altijd een beetje geluk mee hebben. Niet roken tijdens een proefrit is geen garantie voor laag olieverbruik, helaas. Als er al te weinig olie inzit als je naar de motor komt kijken weet je al snel voldoende. Als de verkoper de motor snel wilt verkopen kan dat een reden zijn om 'm onderin de markt te zetten. Gegarandeerd kwijt binnen een week. Dat hoeft op zich niets met de kwaliteit van de motor te maken te hebben. Er zal best wat onderhoud aan moeten, maar als je dat zelf doet of laat doen weet je ook zeker dat en hoe het is gedaan.Kan nu al raden dat oliepeil een issue is bij deze, @roger_SV. Teminste als hij er rond de 5000 of meer kilometers mee heeft gereden sinds hij hem heeft.
Hopelijk niet hetzelfde wat JVENS een tijdje geleden had.Zo ff naar de brommer races in Eindhoven ging helaas niet door 25km van huis wil de sv niet meer schakelen zowel op als terug #ofdatiknoggeenwerkgenoeghad
Nee waarschijnlijk retourveer van het schakelmechanisme gebroken.Hopelijk niet hetzelfde wat JVENS een tijdje geleden had.
In dat geval valt het relatief mee. Succes!Nee waarschijnlijk retourveer van het schakelmechanisme gebroken.
Schakelpedaal blijft staan en als ik hem met de hand een stukje terug duw dan kan ik wel weer schakelen.
Alleen zit dit mechanisme achter de koppeling ach ja die wou ik toch al een keer controleren/ vervangen.
Wie kan mij laten zien hoe de topkuip gemonteerd zit op de motor. Heb de motor gekocht met een ronde koplamp erop, echter wel met de originele onderdelen.
Echter lijkt het of ik was mis, stuur rekje ofzo