Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XVI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zien er vet uit. Als mijn Heidenau rubbers op zijn deze m&s banden eens proberen
 
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn hier ff een klein off topic dingetje.
Ook dit jaar ga ik weer deelnemen aan de Puchshop cup of te wel racen met een puch maxi hierbij wil ik de kalender voor dit seizoen met jullie delen.
Dus lijkt het je leuk om een keer te komen kijken zeker doen de toegang is gratis.
FB_IMG_1583302611497.jpg
 
Die zien er vet uit. Als mijn Heidenau rubbers op zijn deze m&s banden eens proberen
Zien er inderdaad tof uit!
Ik rij momenteel op michelin pilot road 4, bevallen me erg goed met goed en slecht weer. Denk dat het hierna de pilot road 5 word🤭
 
Die zien er vet uit. Als mijn Heidenau rubbers op zijn deze m&s banden eens proberen
Heeft net niet de goede maat voor onze SV'tjes
ik raad de T31 aan, zelfs met koud en nat weer zeer veel grip!


Filmpje was toen het 4 graden was en regende.
Direct na het stilstaan even een klein filmpje van mijn achterband gemaakt :P
 
@Giggs, Da's wel een stukje toeren op de Puch, maar ik ga 'm zeker op de kalender zetten. Dit had ik al een tijdje op mijn lijstje. Succes jij in de cup!
@prut. De dunlop voorband van 110/70 zal zeker passen. Achter wordt een probleem met onze smalle wieltjes. Ik dacht dat ik eerder ergens 150/60 heb gezien. Ik ga nog even zoeken, maar jouw info biedt niet veel hoop.
 
Dat is inderdaad het dichtst bij, dus die zal het wel worden. 3 uur met de fiets volgens Google maps, dus met de brommer nog altijd een ruime 1,5 uur (56 km), maar da's inderdaad te doen. Is berghem een mooie baan, of is de hele competitie op Assen na op stratencircuits?
 
Dat is inderdaad het dichtst bij, dus die zal het wel worden. 3 uur met de fiets volgens Google maps, dus met de brommer nog altijd een ruime 1,5 uur (56 km), maar da's inderdaad te doen. Is berghem een mooie baan, of is de hele competitie op Assen na op stratencircuits?
Alles behalve Staphorst is buiten kartbaan, je hoeft niet persee met de brommer te komen hoor.
 
O kartbaan is leuk. Assen is dus ook een minibaantje? Niet het echte circuit.
Naar de motorraces is Assen of Klassiekerraces ga ik altijd op de motor, dus naar brommerraces ga ik op de brommer. 👍🏻
Mijn zoons rijden inmiddels zelf ook, dus maken we er een 'mannenuitje' van.
 
O kartbaan is leuk. Assen is dus ook een minibaantje? Niet het echte circuit.
Naar de motorraces is Assen of Klassiekerraces ga ik altijd op de motor, dus naar brommerraces ga ik op de brommer. 👍🏻
Mijn zoons rijden inmiddels zelf ook, dus maken we er een 'mannenuitje' van.
Assen is idd op het junior track, dit heeft overigens wel dezelfde layout als het grote circuit.
 
Die zien er vet uit. Als mijn Heidenau rubbers op zijn deze m&s banden eens proberen
Zien er zeker cool uit! Grappig hoe persoonlijk het vertrouwen in de banden altijd weer is. Elk A merk en type heeft zn aanhangers. Ik zelf dus geen dunlop 😃 Ik denk dat leeftijd en met name uitdroging meeste impact hebben of de ervaringen in niet te fris droog weer. In nat weer is dat wel anders. Maar het moet tussen de oren goed zitten om op de apex te rijden. Zelf altijd 'zomerbanden' op de sv gehad. Pilot power met dus 2 componenten, waarbij ook de levensduur vd band goed is. Denk overigens aan bridgestone s22 als volgende band. Beste getest in Germanica. 3 componenten. Prijs is er ook wel naar. 😵
 
ja die zijn ook mooi voor de zomer. In de zomer is er ook prima te rijden op winterbanden , dus ik weet niet of ik überhaupt ooit nog voor zomerbanden ga op de SV. De meeste km zet ik er bij koud weer op en 'racen' doe ik er toch niet mee.
 
Iemand belang bij mijn aanhanger voor de SV?
De as heb ik nog, maar is helaas kapot gegaan aan 1 kant, waardoor ik hem niet meer kan gebruiken.
Ik kan kijken of ik de nog enigszins kan fixen, dan kan ik de bedrading eraf halen, en kan hij in zijn geheel overgenomen worden :)

Ook heb ik de Husqvarna TE410 te koop, iemand interesse? :P
 
Ik heb ook SAE 15. Zonder W toch?
Dat werkt prima, en is zeker niet te stug.
vandaag was het voor het eerst dit jaar echt lekker te doen op de motor, dus ik heb het er maar even van genomen.
Een vers setje carburaterverwarmers gehaald, waardoor er vanaf nu voorlopig geen olie in de tank hoeft bijgemengd.
Bijgaand zo ongeveer de laatste foto van deze SV in dit topic. Op 23 maart loopt de schorsing van mijn nieuwe af, dus gaat mijn huidige geschorst en spring ik met de gereviseerde carbs die nu dienst doen op deze op mijn nieuwe. Te zijner tijd schroef ik alles aan accessoires en verroeste zooi over op mijn nieuwe en houd ik wat nu nog puntgaaf is op die andere in perfecte staat.
2DF8D25E-D9A0-4BC8-B520-4ABB5C3E60E5.jpeg

Ja, Fabian. Ik weet het. Hij is verre van schoon. 😳
Maar jullie weten ook dat schoon houden niet de reden is van het hebben van deze onder de vaseline, prachtige bike. 106.000 km zelf op gereden nu, en hij was niet helemaal nieuw toen ik 'm kocht.
 
Uiterraard ik ga niet de oude olie er in terug gooien, ik twijfel idd nog om dat ook te doen ipv de standaard 10w.
word door hyperpro en door gebruikers hier wel aangeraden gezien de simpele constructie in de vork
Ik heb ook SAE 15. Zonder W toch?
Dat werkt prima, en is zeker niet te stug.
vandaag was het voor het eerst dit jaar echt lekker te doen op de motor, dus ik heb het er maar even van genomen.
Een vers setje carburaterverwarmers gehaald, waardoor er vanaf nu voorlopig geen olie in de tank hoeft bijgemengd.
Bijgaand zo ongeveer de laatste foto van deze SV in dit topic. Op 23 maart loopt de schorsing van mijn nieuwe af, dus gaat mijn huidige geschorst en spring ik met de gereviseerde carbs die nu dienst doen op deze op mijn nieuwe. Te zijner tijd schroef ik alles aan accessoires en verroeste zooi over op mijn nieuwe en houd ik wat nu nog puntgaaf is op die andere in perfecte staat.
Bekijk bijlage 1471795
Ja, Fabian. Ik weet het. Hij is verre van schoon. 😳
Maar jullie weten ook dat schoon houden niet de reden is van het hebben van deze onder de vaseline, prachtige bike. 106.000 km zelf op gereden nu, en hij was niet helemaal nieuw toen ik 'm kocht.
Nee, met W, dit zit er bij mij in;
 
Ik denk ook wel dat ik dat ga doen, ik heb al een vork waarvan je de voorspanning kan instellen maar dan nog is zo'n sv vork idd niet een van de stugge variant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan