Giggs
Die hard MF'er
Komt goed, het valt wel mee maar de schaafplek zit precies op de Helmrand en dat zit niet prettigSterkte, en veel plezier op de snor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Komt goed, het valt wel mee maar de schaafplek zit precies op de Helmrand en dat zit niet prettigSterkte, en veel plezier op de snor.
03-04 ZX6RR(636) 340mm 540# 257mm
Nee hoor maar bij gebrek aan 636 veren te koop verder aan het kijken.Heeft de zx10 schokbreker je voorkeur? Anders heb ik er volgens mij nog wel een van een 636 liggen, in de buurt van Haarlem. Hoeft de wereld niet te kosten..
Veel extra werk om zon vork te plaatsen?. Zit er ook aan te denken nu voor de 3e keer de keeringen overleden zijn in 1200km.
het valt mee ,ik was er een volle dag mee bezig
het orginele wiel met schijven past er zo in (bij een 2008 vork).
als je de voorpoten met kroonplaten, remklauwen hebt, en een setje nieuwe balhoofdlagers kan hij er in .
wat je dan moet bekijken is wat wil je , clip ons? ik heb er een abm kroonplaat op gezet met een fatbar stuur .
bij een fatbar stuur heb je wel een langere remleiding nodig.
het enige wat ik nog moet doen is een stuurdemper er op zetten, ik heb nogal last van tankslappers
Eerder minder doorsteek toch, dus een minder stijle vork en geometrie met meer naloop. . . .
Vanaf de pomp 2 leidingen naar de remklauwen. Makkelijker ontluchten en was ook goedkoper om te bestellen.Vraagje; zoekend naar andere remleidingen voor mijn 650 uit 2006 moet ik kiezen uit verschillende layouts. Nu ben ik benieuwd voor welke layout jullie hebben gekozen, vanaf de pomp met twee leidingen naar de klauwen, of met één leiding naar de rechter klauw en vandaar met een kortere leiding naar de linker klauw?....en waarom heb je voor deze layout gekozen?
Ik gewoon de standaard 3 delen en het koppelstukje blijven gebruiken. Ik denk dat op een N twee lange leidingen een beetje vreemd zal staan. Omdat je mn. de linker niet goed kunt geleiden. Op een S speelt dat minder. Daarnaast was dit goedkoper.
Ik heb een osco gehad en heb m er weer afgehaald.. ik vond het maar een onding.. zelf spuiten is meer moeite, maar dat kun je tenminste doseren daar waar je het hebben wilt.. die osco moet maar net voldoende laten lopen dat je hele ketting mee gepakt word en er niks word overgeslagen.
maare; wil je bubbel niet leksteken; volgens mijn zit hij zo verkeerd gemonteerd.Beter had geweest om hem onder op je ketting te laten druppelen met iets van een lange naald nabij het achterkettingwiel. Nu heb je best kans dat het eraf slingert tijdens het rijden..
Het systeem werkt dmv een plunjer die je omhoog trekt en die dan door zijn eigen gewicht weer zakt en zo een vast bepaalde hoeveelheid olie op de ketting druppeldIk dacht dit juist zo’n slim systeem was dat via het motorvacuüm heel nauwkeurig afgestemd permanent een laagje peperdure olie op de ketting doseert. Wat je nu hebt klinkt handmatig, met kans op overdosering en als gevolg hiervan een vet achterwiel.