- 26 feb 2009
- 24.410
- 83.054
- Onderwerp starter
- #2.501
Het word traditiegetrouw tijd voor een nieuw deel zie ik.. zal ik morgen even aanmaken.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Graag ja, ik heb namelijk geen idee waarom dat "not done" is.Moeten we dat nou echt (weer) uitleggen ?
Google en vrees
De sv 650 staat er om bekend dat ze motorisch niet tegen wheelies kunnen.
Internet staat er vol van. De voorste cilinder krijgt dan te weinig olie en het big end lager gaat dan kaduuk en gaat boink boink doen.
Als je zuinig bent op je sv dan gewoon geen wheelies doen. Ook geen hopjes.
Dit is het geval bij een sv 650 jij hebt een sv 1000 toch? Lees daar weinig over dat het slecht is. Weten de andere dat misschien?
Hier wordt uitgelegd aan de hand van beelden wat er gebeurt. Als je geen zin in de gehele uitleg hebt, skip je naar 5 min.Want?
en een sv 1000?Hier wordt uitgelegd aan de hand van beelden wat er gebeurt. Als je geen zin in de gehele uitleg hebt, skip je naar 5 min.
Ik lees trouwens verhalen dat dit probleem zich ook voordat bij de 3rd gen. Dus ook voor hen, geen wheelies
Er waren geruchten dat Suzuki het probleem bij de 3rd gen had opgelost en een aanpassing had gedaan. Maar dat is dus niet waar.Mooie video.. ja dat het voor de gen3 ook zo is is niet meer dan logisch.
Het is zelfde blok. Net als de vstrom, gladius etc.. of de 1000 eenzelfde is weet ik niet..
maar als je de te technische tekeningen bekijkt van de crankcase van de 650 en de 1000 lijkt het enigszins het zelfde..
Ik vond hem al redelijk speels!Wendbaarder lichter speelser.. de 1000 is vergelijking met de 650 maar een “lomp” zwaar ding..
ik heb er altijd power rs 10w40 in. Maar iedereen heeft vgm wat andersBtw, im lees hier dat de SV nogal gevoelig is wat betreft motorolie. Iemand hier ervaring met Repsol? Die wilde ik namelijk gebruiken voor de mijne binnenkort.