Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frame sliders van 'M-sliders' zijn binnen. Duurde uiteindelijk een maand om uit Litouwen te komen, zelfs de pakketjes uit China kwamen eerder binnen haha.

Direct gemonteerd en zien er goed uit! Nu maar hopen dat ik ze nooit daadwerkelijk uit hoef te testen.

IMG_20201103_120134.jpg


IMG_20201103_120759.jpg


IMG_20201103_120233.jpg
 
Voor de sv650 gen2 rijders (of wie dan ook:+) heb ik in de verkoop:
-blokspoiler (blauw en zonder bevestigingsbeugels)
-kroon plaat van de naked versie
-MIVV bochtenset. Gedeelte wat tussen de uitlaatdemper en de voorste uitlaatbocht zit.

Stuur even een privé bericht mocht je ergens in geïnteresseerd zijn.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: R&zo
Voor de sv650 gen2 rijders (of wie dan ook:+) heb ik in de verkoop:
-blokspoiler (blauw)
-kroon plaat van de naked versie
-MIVV bochtenset. Gedeelte wat tussen de uitlaatdemper en de voorste uitlaatbocht zit.

Stuur even een privé bericht mocht je ergens in geïnteresseerd zijn.

Past die blokspoiler ook op een gen 3? Volgens mij zijn de aansluit punten gelijk toch? Ik heb er op zich wel interesse in, maar een beetje zonde als hij niet past.
 
Tijdje terug stond er een verhoogd zadel voor een gen 1 sv650 op marktplaats. Die was snel weg! Iemand hier toevallig eentje te koop?
 
Tijdje terug stond er een verhoogd zadel voor een gen 1 sv650 op marktplaats. Die was snel weg! Iemand hier toevallig eentje te koop?
Ik denk dat ik een verhoogd zadel heb, vind hem zo raar hoog namelijk.

Kan eventueel ruilen als ik echt een verhoogd zadel heb.

Trouwens voor de gen1 rijders, hoever komt het toerental echt op de meter.
Mijn teller is niet meer te redden, had een leuke teller maar heb ik terug gestuurd, zat niet eens een draadschema bij en klanten service stuurde domme antwoorden.
Nu een andere leuke teller gezien maar toerenteller loopt to 12k is dat voldoende.

Weet dat mijn gen2 rpm meter nooit tot het eind kwam als die goed stond.
 
Dacht dat ik wel is over de 10,5k was gegaan (moeilijk te zien bij gen 1..) maar de begrenzer zit daar al.
Max vermogen heeft ie ook al rond de 9000rpm dus meer toeren maken heeft ook weinig zin :9

1604828200932.png
 
Afhankelijk van je afstelling natuurlijk. O-) Mijn open filter afstelling had max power tegen/na 10.000 rpm. Daarbij overwoog ik een sv400 cdi op te snorren voor de hogere toerenbegrenzer. Momenteel weer terug gegaan naar een koppelafstelling. Veel leuker. :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
Afhankelijk van je afstelling natuurlijk. O-) Mijn open filter afstelling had max power tegen/na 10.000 rpm. Daarbij overwoog ik een sv400 cdi op te snorren voor de hogere toerenbegrenzer. Momenteel weer terug gegaan naar een koppelafstelling. Veel leuker. :Y
Heb ook een k&n in de SV zitten, heb ook het idee dat die daar wel is op afgesteld. Heb nu ook de dB killer erin maar als ik een tijdje rustig rijd is die volgens mij wat aan het verzuipen. Is kijken of die ook roet na een tijdje sukkelen.

Meer toeren is wel leuk als je je vermogen hoger hebt zitten, maar heb je ook meer kans dat je zuigers de buitenlucht verkiezen of kleppen het niet bijhouden :9
 
Dacht dat ik wel is over de 10,5k was gegaan (moeilijk te zien bij gen 1..) maar de begrenzer zit daar al.
Max vermogen heeft ie ook al rond de 9000rpm dus meer toeren maken heeft ook weinig zin :9

Bekijk bijlage 1562475
Top dan is een teller met max 12k genoeg.
Zag ook een leuke teller maar die ging tot 10k en weet niet of de naald het dan leuk vind mocht je een keer tever gaan.
 
Zoals beloofd wat foto's van mijn SV zoals ik hem heb gekocht. Inmiddels al weer een en ander gedaan en wat verder gepersonaliseerd maar de basis was al aardig in de buurt zoals ik hem wilde. Heb inmiddels na wat research ook een combisetje van HyperPro in huis liggen (voor en achter) waar ik erg nieuwsgierig ben. verder resten mij nog een paar dingetje waarvan ik nog niet geheel weet hoe ik die wil aanpakken. Zo heeft de vorige eigenaar de motor een keer laten omvallen ); waardoor die links onder op de fairing schrammetjes heeft opgelopen. Aangezien er stickers op zullen komen die ik binnenkort binnen krijg zit ik me af te vragen of ik deze plekken eventueel op een of andere manier mooi weg kan werken... ieman hier ervaring mee of tips wat ik kan doen?

IMG_0531.PNG
 

Bijlagen

  • 1f5a5071-eac2-4874-b044-3a7fcc8d703f.JPG
    1f5a5071-eac2-4874-b044-3a7fcc8d703f.JPG
    214 KB · Weergaven: 15
  • a62641a9-e1ec-4b2f-b79f-378d71b9647f.JPG
    a62641a9-e1ec-4b2f-b79f-378d71b9647f.JPG
    261,7 KB · Weergaven: 15
  • 7aebd5d6-320a-4cd4-9de1-7127e9568783.JPG
    7aebd5d6-320a-4cd4-9de1-7127e9568783.JPG
    290,2 KB · Weergaven: 14
  • 3d8d5010-0482-4e07-9905-93f48553819c.JPG
    3d8d5010-0482-4e07-9905-93f48553819c.JPG
    278,1 KB · Weergaven: 14
  • b175585a-6495-480d-9c3f-01d4f1375122.JPG
    b175585a-6495-480d-9c3f-01d4f1375122.JPG
    280 KB · Weergaven: 13
  • bf3cc145-c93d-4e36-9500-b13e65958ee5.JPG
    bf3cc145-c93d-4e36-9500-b13e65958ee5.JPG
    291,1 KB · Weergaven: 12
  • EKCY9413.JPG
    EKCY9413.JPG
    60,6 KB · Weergaven: 11
  • fb2ad574-9df9-4168-b191-2671316319a0.JPG
    fb2ad574-9df9-4168-b191-2671316319a0.JPG
    289,4 KB · Weergaven: 12
Nu nog je vorkpoten en schetsplaten zwart laten poedercoaten :t
 
Nu nog je vorkpoten en schetsplaten zwart laten poedercoaten :t
Ja wil dus wanneer ik de voorvorkjes hyperpro vering krijgen meteen wat met de kleur doen en inderdaad zwart. Echter vernam ik dat poedercoaten wellicht nog niet het beste idee was en dat het problemen op kon leveren met je clip-ons aangezien poedercoating toch je diameter vergroot? waardoor het niet helemaal lekker meer past of is dit niet juist ?
 
Ja wil dus wanneer ik de voorvorkjes hyperpro vering krijgen meteen wat met de kleur doen en inderdaad zwart. Echter vernam ik dat poedercoaten wellicht nog niet het beste idee was en dat het problemen op kon leveren met je clip-ons aangezien poedercoating toch je diameter vergroot? waardoor het niet helemaal lekker meer past of is dit niet juist ?
Laten anodiseren, minimale verdikking.
 
Ja wil dus wanneer ik de voorvorkjes hyperpro vering krijgen meteen wat met de kleur doen en inderdaad zwart. Echter vernam ik dat poedercoaten wellicht nog niet het beste idee was en dat het problemen op kon leveren met je clip-ons aangezien poedercoating toch je diameter vergroot? waardoor het niet helemaal lekker meer past of is dit niet juist ?
Geen last mee gehad hier, je moet de delen waar dingen gemonteerd worden afplakken. Alles waar iets op of aan gemonteerd word en wat vlak moet blijven. maar je clipons zitten bij je stuur heh? Je laat alleen de onderste vorkpoten coaten; niet het chroom *D
 
Hahaha oja klopt ook inderdaad ;) Ik ben benieuwd naar het rijgedrag van de sv wanneer de hyperpro kit erop zit. Achtervering is namelijk naar mijn gevoel echt rampzalig ); en voorvering golft heel erg en duikt in met diep remmen. Ik heb inmiddels al meeste kappen naar carbon veranderd. Heb dit ook op mijn MT03 gedaan waarop ik het mega gaaf vond. hier zal ik binnenkort ook wat foto's van delen ben benieuwd wat julie er van vinden. Moet nu alleen nog de voorspatbord
 
Hahaha oja klopt ook inderdaad ;) Ik ben benieuwd naar het rijgedrag van de sv wanneer de hyperpro kit erop zit. Achtervering is namelijk naar mijn gevoel echt rampzalig ); en voorvering golft heel erg en duikt in met diep remmen. Ik heb inmiddels al meeste kappen naar carbon veranderd. Heb dit ook op mijn MT03 gedaan waarop ik het mega gaaf vond. hier zal ik binnenkort ook wat foto's van delen ben benieuwd wat julie er van vinden. Moet nu alleen nog de voorspatbord

Gaat die alipovic demper er nog af?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan