Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vanmiddag een proefrit mogen maken op een nieuwe SV650x. Wat een fijne fiets! Normaliter ben ik niet zo van de allemansvriendjes (want dat is de SV in mijn ogen), maar dit is een fiets die zo makkelijk rijdt, heerlijk blok en de SV geeft enorm veel vertrouwen. Niet te vergelijken met mijn Bandit 650s. Na de proefrit weer op mijn Bandit gestapt, wat is dat dan een lompe en zwaar sturende fiets! Ik slaap er nog een nachtje over, maar eigenlijk ben ik er wel uit...
 
Ik heb vanmiddag een proefrit mogen maken op een nieuwe SV650x. Wat een fijne fiets! Normaliter ben ik niet zo van de allemansvriendjes (want dat is de SV in mijn ogen), maar dit is een fiets die zo makkelijk rijdt, heerlijk blok en de SV geeft enorm veel vertrouwen. Niet te vergelijken met mijn Bandit 650s. Na de proefrit weer op mijn Bandit gestapt, wat is dat dan een lompe en zwaar sturende fiets! Ik slaap er nog een nachtje over, maar eigenlijk ben ik er wel uit...
Het mooie aan de sv650x vind ik dat hij altijd vertrouwd aanvoelt zodra ik er op stap, maar geen 1 moment verveeld.
 
Het geluid van de vtwin zorgt daar denk ik ook wel voor, heerlijk :)
Onderandere, maar vooral ook de manier waarop hij zich laat bedienen. Veel koppel onderin en een mooi soepel blok. 30 in zijn 3 accepteert hij ook prima.

Koop je een hele nieuwe? Of een jong gebruikte? Het loont best wel om te kijken bij verschillende dealers qua prijs, mocht je een nieuwe kopen. Bij mij scheelde dat bijna €1000.-

Ik geloof dat ik er toen €6990.- voor heb betaald. (2019 model)
 
Laatst bewerkt:
Ik koop een nieuwe, 150km op de teller van 2 proefritten. €6999 en door een hoog stuur (vind ik fijner, zit graag iets rechter op) kost hij nu €7499,-. Bouwjaar 2021, maar weet eerlijk gezegd niet of het het euro4 of 5 model is...
 
Gefeliciteerd Drieske. Bij mij is het eigenlijk hetzelfde verhaal. Ooit met een gen1 sv begonnen. Daarna een gen 2 sv. Daarna dezelfde bandit als die jij had. Maar zoals eerder gezegd kon ik er niet aan wennen. Gevoel is erg belangrijk! Daarna een rsv mille, dat reed super fijn maar toch te bruut en nu weer terug bij een gen 1.
 
SV rijders, iemand geïnteresseerd in de volgende onderdelen:
- mivv bochten set
- origineel uitlaat systeem
- blok spoiler (blauw)

Komt van onder een sv650s van 2006.

:)
 
  • Leuk
Waarderingen: R&zo
SV rijders, iemand geïnteresseerd in de volgende onderdelen:
- mivv bochten set
- origineel uitlaat systeem
- blok spoiler (blauw)

Komt van onder een sv650s van 2006.

:)
Wat wil je voor die blokspoiler hebben? Misschien dat ik hem dan toch onder mijn SV650X probeer te knutselen.
 
Hallo SV-ers,

Twee weken terug afscheid genomen van mijn SV1000S. Na 7 jaar trouwe dienst verkocht. Ging me best zwaar af, was toch m'n eerste dikke twin. Kan dus uit de OP.
De SV650s is er nog wel maar ook die is te koop. Daar is al een street triple voor terug, vriendin wou graag wat rechterop zitten. Nu nog aan het kijken voor een waardige opvolger voor de 1000.
 
Nou gaat lekker dit. Tijdje geleden de motor hierop aangeboden ter overname (al dan niet in onderdelen) en tijden gedacht dat er geen interesse was. Blijkbaar kan je dus ook berichtmeldingen uit hebben staan... Heb iedereen netjes een reactie gestuurd.

Ik heb er echter toch geen zin in om de SV te ontmantelen voor een beetje extra geld (plus de ruimte heb ik gewoon niet). Ga hem daarom als geheel aanbieden tegen een schappelijke prijs. Wat zeggen jullie van €700 voor een 2003 model, blauw, 27k km, S omgebouwd tot N?
(VTR voorklauwen, WP voorveren, Mivv Oval slip-on en wat andere kleine aanpassingen). Is dat een redelijke vraagprijs?
 
Nou gaat lekker dit. Tijdje geleden de motor hierop aangeboden ter overname (al dan niet in onderdelen) en tijden gedacht dat er geen interesse was. Blijkbaar kan je dus ook berichtmeldingen uit hebben staan... Heb iedereen netjes een reactie gestuurd.

Ik heb er echter toch geen zin in om de SV te ontmantelen voor een beetje extra geld (plus de ruimte heb ik gewoon niet). Ga hem daarom als geheel aanbieden tegen een schappelijke prijs. Wat zeggen jullie van €700 voor een 2003 model, blauw, 27k km, S omgebouwd tot N?
(VTR voorklauwen, WP voorveren, Mivv Oval slip-on en wat andere kleine aanpassingen). Is dat een redelijke vraagprijs?
foto's ...
 
Yes komen, enige twee recente die ik op het moment heb zal ik alvast uploaden maar die zijn vanuit een rot positie én van een ontzettend stoffige motor omdat ze die dag de voegen van de overburen aan t uitfrezen waren..
 

Bijlagen

  • A44C9B2E-6627-4EC5-B6E7-58F23CE384BA.jpeg
    A44C9B2E-6627-4EC5-B6E7-58F23CE384BA.jpeg
    467,4 KB · Weergaven: 18
  • 7260FA13-ED13-43DA-A483-96F7920F60B8.jpeg
    7260FA13-ED13-43DA-A483-96F7920F60B8.jpeg
    403,6 KB · Weergaven: 17
Dat stof kijkt iedereen doorheen. Los daarvan zie ik het niet 8-)
Ik denk dat 700 een koopje is voor zo'n motor ondanks niet origineel, en zou zeker hoger inzetten, of 'bieden vanaf 700' en dan kijken waar het schip strandt.
In onderdelen is ie inderdaad véél meer waard dan 700.
 
Dat stof kijkt iedereen doorheen. Los daarvan zie ik het niet 8-)
Ik denk dat 700 een koopje is voor zo'n motor ondanks niet origineel, en zou zeker hoger inzetten, of 'bieden vanaf 700' en dan kijken waar het schip strandt.
In onderdelen is ie inderdaad véél meer waard dan 700.
Top, dan is die wss snel weg 🙂 bieden vanaf 700 is dan idd ook een idee. Mocht iemand hier interesse hebben, stuur me een pbtje! (Heb nu notifications aan). Als ik foto’s heb gemaakt gooi ik hem online
 
Hoi. Ik rij sinds 4 maanden een suzuki sv650s uit 1999. Nu heb ik laatst de lage zijkappen voor mijn motor besteld zoals in de foto. Deze kappen zijn echter niet origineel van suzuki en bij deze kappen zat er geen montage kit bij.
Ik vroeg me af of dat er hier meer mensen zijn met een sv650s 1st gen die ook deze lagere kuipdelen hebben en hoe deze delen dan gemonteerd zijn. Ik kan namelijk nergens op internet een dergelijke montagekit of handleiding vinden, alleen van bakjes met kuipdelenschroefjes, maar daar heb ik niks aan.
Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • SV650_9902LowersFitted.jpg.jpg
    SV650_9902LowersFitted.jpg.jpg
    58,6 KB · Weergaven: 8
Ik heb de originele onderkuip op mijn motor zitten, daar hoort onderstaand bestandje bij, daar staat ook op welke hardware mounting kit je nodig hebt, maar ik denk dat het bij die kuip van jou, echt zelf fabriceren word🥲
1618402097800.png
 

Bijlagen

  • 511A4A4B-27D1-4817-A5DC-2790E625453B.jpeg
    511A4A4B-27D1-4817-A5DC-2790E625453B.jpeg
    110,6 KB · Weergaven: 14
Ik heb de originele onderkuip op mijn motor zitten, daar hoort onderstaand bestandje bij, daar staat ook op welke hardware mounting kit je nodig hebt, maar ik denk dat het bij die kuip van jou, echt zelf fabriceren word🥲Bekijk bijlage 1619233
Dat denk ik ook. Maar ik dacht zal hier is vragen, misschien dat er meer mensen zijn die bijvoorbeeld zelf wat gemaakt hebben. Bedankt in ieder geval.
Wel een hele dikke SV man!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan