Worden alle fietsen met de R6-gasgreep voor circuit gebruikt? Ik kan mij voorstellen dat het in dat geval een zeer waardevolle mod is.
Voor de niet-circuitgebruikers van de SV: Hoe vaak gebeurt het nou eigenlijk dat je 'm in een keer van nul vol naar de stuit ramt?
Ik raak 'm ook wel eens, maar meestal gaat het toch wat meer 'begeleiding en dosering in het geheel.'
Ook bij snel optrekken (geen race start) zit er een opbouw in het geheel om te voorkomen dat het voorwiel het luchtruim verkiest.
Waarschijnlijk verschillen de rijstijlen van de mensen die 'm zeer regelmatig tegen de nok hebben en die van mij enorm, maar ik heb eigenlijk alleen bij vol dooraccelereren (als je dus al snelheid hebt voor de kraan openmoet :p) wel eens dat de piempiem niet verder kan. 't Lijkt me nog steeds leuk om een keer te proberen en het verschil te voelen hoor, maar rijden de mannen/vrouwen met R6-mod ook met 15t-49t? De flexibiliteit in mijn pols is het probleem niet, en ik verwacht dat rijden van een constante snelheid wat lastiger zal worden doordat de motor meer zal reageren op hoekverdraaiing van de gasgreep.
In één regel: Is deze mod ook aan te raden voor 'normaal gebruik?'
Ja, want je merkt er niet veel van.
Onderwerp duozitje:
Voor mensen die nog opzoek zijn naar een afdekplaat voor de duozit. Ik kwam net deze tegen op marktplaats: ≥ Suzuki sv 650 begrenzer duo zit motor - Onderdelen | Suzuki - Marktplaats.nl