Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Makkelijker ontluchten ivm die bocht over het spatbord van de ene naar de andere klauw.
 
Goed ontluchten hoef je maar 1 keer te doen, daarna om de 2 jaar verversen. Tenzij je regelmatig op het circuit bent te vinden zou ik dus gewoon voor de originele route gaan, ziet er netter uit en zou mij het iets meer werk in de 2 jaar wel waard zijn. :)
 
Vering instellen is ook statisch te berekenen. SV1000 kun je tot 80/85ish kilo op originele veren prima instellen. :t
Even 4 kilo d'r af lijnen en dan komt dat helemaal goed :)

@Disaster-Master : dat oliekoeler-rooster is erg mooi bij die Tsjechische site. Die ga ik bestellen.
Ik zag daar ook een paar frame-sliders die ik ook wel wil plaatsen. Ervaring mee?

Screenshot_20210111-160433_Chrome.jpg
 
Heb ik daar niet een paar pagina's terug iets over gelezen? Ik zal eens ff terugbladeren..

Ik wil ze niet testen overigens :)
 
Ik heb de “originele” van Suzuki; echter met andere doppen want die van mij zijn ook getest.

LSL is de fabrikant. Kijk daar even.
Doppen en momtage etc allemaal SV specifiek.

Nu dat ik de foto maak zie ik dat ze niet meer helemaal zwart zijn... 🤔

7152A111-62AA-44A2-896C-63B366F34781.jpeg
 
Gaat uiteindelijk wel roesten, dat verzinkte spul, bij LSL is alles rvs.. en er is ooit eens door iemand geroepen, weet ff niet meer wie, dat LSL ook nog testen deed met hun craspads.

ik zou voor LSL gaan, wel stuk duurder. 140 euro + 16 euro verzending.
Montage set, en dan nog de crashpads zelf.

maar dat is feitelijk martijns motorshop, dat zit in 010. Dus als dat in de buurt is dan zou ik ze na de lockdown ophalen... 16 euro verzending is wel een beetje gortig... (kut rotterdammers :+)
 
Ok, thanks. Dan ga ik toch voor de Tsjechische variant. Deze zijn 40 euro en de verzendkosten zijn al betaald vanwege de olieradiator-cover. Zijn wat mij betreft ook meer om 'omvalschade' te voorkomen. Als ze ook nog schade van een schuiver weten te beperken is dat mooi meegenomen..
Ook verkopen ze de hiflo-oliefilters voor 5 euro. Daar laat ik dan ook maar een zwikkie van meekomen voor het inrij-proces.

Nou, ik ga even zwijmelen in de garage met een bak koffie 🥰
 
ik zou juist géén hiflo nemen, ben terug gegaan naar OEM 🙄 🤔

16min 28;
 
Bedankt voor de info. Ik kan me voorstellen dat het jou minder vertrouwen geeft maar mijns inziens is niet evident dat het onvoldoende filtert. Ik durf het wel aan om ermee te rijden. Ik houd erg korte intervallen aan en wissel bij elke beurt het filter.
 
Nou ik ben er weer, afgelopen tijd bezig geweest met verhuizen en aankomende weken tentamens. Weinig tijd nu dus voor de motor. Maar, goed nieuws, de motor heeft een verwarmde droge plek om te staan nu. Eerst stond ie wel achter slot en droog, maar het gebouw was wel open voor wind van buiten. Nu staat ie binnen in een berging die 'verwarmd' wordt door de appartementen eromheen en achter 2 deuren met slot.

Afgelopen weekend na 3 weken hem weer even een rondje warm gereden en was zoals altijd weer starten lopen. Als het rustiger is eens weer wat kleine dingen eraan doen.
 
Goedemiddag allen, na 7 jaar de SV te hebben gehad en de laatste 4 jaar (geboorte van onze eerste) veel te weinig gereden te hebben ga ik proberen de hobby weer terug te vinden dmv een nieuwe motor waarop ik wat rechter kan zitten.

Ik verwacht echter dat de inruilprijs niet veel gaat zijn en wil daarom eerst eens kijken of er hier een liefhebber de gehele motor of onderdelen kan gebruiken?

Het gaat om een Gen2 -2003 model in Candy blauw. 27k km op de teller en 2 jaar geleden een glijder op een rotonde gemaakte waarna ik er een naked van gemaakt heb.
Qua extra’s welke interessankunnen zijn:
-ABM superbike kit
-Ferrara 2 Evo bar end spiegels (fantastisch zicht)
-twin projector koplamp met vork bevestiging
-VTR SP1 voorklauwen met adapters
-Mivv Oval slipon

Mocht er interesse zijn graag PB! En zo niet dan mag de dealer er iets mee doen 😀
Vorige week PB verstuurd naar je @Viper62, ik het wel interesse in de klauwen met adapters.
 
Ik heb nog een nieuwe zwarte stalen remleiding liggen voor een SV650N gen1 de bovenste van pomp naar verdeelstuk.
Per ongeluk de verkeerde besteld, wellicht heeft iemand nog intresse voor €15 ofzo.
20210125_193401.jpg

Ja besteld bij martijns 010 :).
 
Dag iedereen 🤙🏼 Terug van weggeweest😅
Ik was druk met school tentames en verschillende dingetjes vanuit thuis.

Inmiddels wel wat mooie foto’s van mijn suzuki sv650s uit 2007 kunnen maken aangezien ik nu een leuke camera heb en het leuk vind om deze met julie te delen 😉💯

Verder was ik erg nieuwsgierig of (ik weet het is nog vroeg) er komend motorseizoen een meeting kunnen doen? Dit zou mij erg gaaf lijken en zou ik ook wel het een en ander van op willen nemen zodat ik een video kan maken aangezien ik met youtube wil beginnen en dit mij heel leuk lijkt😋 Als hiervoor genoeg animo is kunnen we wellicht wat organiseren/afspreken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan