Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh dat wist ik niet. Toch eens even zoeken dan.Ho ho. Zo’n systeem is er ook gewoon gehomologeerd te koop hoor mét kat in het bochtenwerk en de demper. Niet dat ik dat op mn sv heb. Bij mij is het gewoon 1 open buis. Wel met de dB killer erin.
Ik weet niet meer precies waarom het niet kan. Iemand op een Duits forum had het geprobeerd. Koste uiteindelijk teveel moeite om passend te krijgen.Jammer. Past is niet door frame, achtervork of -veer bij de gen3 waar dat bij de gen1 niet zit. Los van het feit dat de ‘accessoires’ in het uitlaatsysteem nodig zullen zijn voor het motormanagement. De overmaat aan rommelige klunstroep aan blok en uitlaat vind ik echt het enige minder geslaagde aan de gen3.
Heeft de gen 1 wel een rvs uitlaat?
die Gen 1's zijn zo slecht nog niet
Gewoon zelfde blok maar met andere nokkenassen inlaat etc voor meer koppel bij lagere toeren. 'T is eigenlijk ook gewoon een tour versie van de SV (een allroad wil ik het niet noemen). Kent ook niet echt bijzondere aandachtspunten. Tot 2012 gewoon wat kleine updates/verbeteringen over de jaren.En ineens zit je te denken. Een DL-650 of terwijl een V-storm. Ook leuk, meer conform maar dezelfde rij eigenschappen. Het begint toch te kriebelen, niet in plaats van mijn SV650X, maar voor erbij. Geen nieuwe, maar eentje met wat ervaring. Een motor waar de kinderen fatsoenlijk achterop kunnen zonder dat je elke 5min moet voelen of ze er onderweg niet zijn af gevallen. En een motor waar ik wat bagage aan kan hangen voor vakantie. Klinkt best leuk.
Hebben mensen hier ervaring met een 'oude' Dl650? Is het blok, en dus de aandachtspunten hetzelfde als bij een sv650? Zijn er veel verschillen in bouwjaar?
comfort beter snap ik (zegt hij die al tevreden is met 2cm schuim op een circuit kuip )En ineens zit je te denken. Een DL-650 of terwijl een V-storm. Ook leuk, meer conform maar dezelfde rij eigenschappen. ...
Vind hem er als een beunfiets uitzien, gekke cockpit plaatsing, nog origineel stuur maar wel andere vorkpoten.. Vraagprijs vind ik aan de hoge kant gezien de afwerking. Oude foto's en geen zichtbaar kenteken ga ik ook nooit snappen.Dag SV rijders. Met een schuin ook kijk ik al enkele jaren naar de SV1000. Nu kwam ik deze tegen op MP. Wat denken jullie van deze motor en vooral de ombouwdelen ? De huidige eigenaar heeft de motor 5 jaar in bezit en volgens hem heeft de eigenaar voor hem de ombouw gedaan met de voorvork, koplamp... Tevens is de motor volledig overgespoten. Mij bekruipt het gevoel van "schade" maar ik ben doorgaans nogal achterdochtig...
≥ Suzuki SV1000 (2006) - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
Te koop suzuki sv1000! Mag weg wegens aanschaf nieuwe motor. Deze motor heb ik inmiddels 5 jaar in bezit, elk jaar onderhouden bij de lokale motorzaak. Elk jaar opnieuw plezier van gehad maar nu magwww.marktplaats.nl
Bedankt voor je onderbouwde meningVind hem er als een beunfiets uitzien, gekke cockpit plaatsing, nog origineel stuur maar wel andere vorkpoten.. Vraagprijs vind ik aan de hoge kant gezien de afwerking. Oude foto's en geen zichtbaar kenteken ga ik ook nooit snappen.
Ik zou hem persoonlijk overslaan, maar ik koop het liefst motoren die nog zo origineel mogelijk zijn juist ook om de reden van evt. gebeun, schade..