Giggs
Die hard MF'er
Klopt, daar wil ik er ook wel meer van gaan doen weet alleen niet waneerHoogste tijd voor een circuitdag dan, rij je niet alleen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, daar wil ik er ook wel meer van gaan doen weet alleen niet waneerHoogste tijd voor een circuitdag dan, rij je niet alleen
Haha ik zag hem op MP staan. Zonde zeg. Ik zou de dempers, plastic, rem/schakelspul eraf halen en op MP zetten of aanbieden als "pakketje" aan bijvoorbeeld dekker motorsport in Hapert. En dan de rest naar de sloop.Hoi mede SV'ers,
iemand belangstelling voor een SV1000s als pluk/sleutelfiets? De mijne heeft de nokkenasketting gebroken en ik ga zelf niet meer tijd en moeite steken om alles open te halen en te repareren. Als ik er niemand blij mee kan maken dan zal het helaas een sloper worden vrees ik...
hij staat op MP. Fotootjes genoeg.Fotootje wellicht?
Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag, ik heb dus ook het probleem met circuit dagen dat ik met remmen tegen de tank aan glijdHet is een circuitfiets en dus gewoon een nuttige toevoeging, zeker met dit tankmodel.
Bij Frontrowcomponents.Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag, ik heb dus ook het probleem met circuit dagen dat ik met remmen tegen de tank aan glijd
Wel verhelderend die foto's. Top!hoe het er bij gen2 uitziet weet ik niet, maar gen 1 heeft een snorkel die het luchtfilter in gaat. Die van jou ook toch neem ik aan? De H&N versie heeft geen snorkel en een groter gat, of we hebben het over een ander K&N filter.
Op de bovenste foto het K&N filter zoals ik het ken. Alleen het filter rechts. Links een eigen maak 'snorkel afkomstig van OEM GSX600F luchtfiter dat een kortere snorkel heeft dan dat van de SV650. onderste foto is met de home-made snorkel in place, maar daar gaat het nu niet om. Het K&N filter zoals ik het ken heeft géén snorkel en een grotere doorlaat dan het OEM filter dat wèl een snorkel heeft. Het verschil is in elk geval dusdanig dat andere hoofdsproeiers nodig zullen zijn als de boel goed moet lopen zoals @grrtjuhh ook als liet weten. Het verschik tussen beide filters is niet klein, nog los van ander filtermateriaal.
Bekijk bijlage 1631559Bekijk bijlage 1631560
hoe het er bij gen2 uitziet weet ik niet, maar gen 1 heeft een snorkel die het luchtfilter in gaat. Die van jou ook toch neem ik aan? De H&N versie heeft geen snorkel en een groter gat, of we hebben het over een ander K&N filter.
Op de bovenste foto het K&N filter zoals ik het ken. Alleen het filter rechts. Links een eigen maak 'snorkel afkomstig van OEM GSX600F luchtfiter dat een kortere snorkel heeft dan dat van de SV650. onderste foto is met de home-made snorkel in place, maar daar gaat het nu niet om. Het K&N filter zoals ik het ken heeft géén snorkel en een grotere doorlaat dan het OEM filter dat wèl een snorkel heeft. Het verschil is in elk geval dusdanig dat andere hoofdsproeiers nodig zullen zijn als de boel goed moet lopen zoals @grrtjuhh ook als liet weten. Het verschik tussen beide filters is niet klein, nog los van ander filtermateriaal.
Bekijk bijlage 1631559Bekijk bijlage 1631560
Dank, ik ga even kijken in het topic dat je noemt.Ik heb destijds m'n voorkuip laten spuiten bij een schadeherstel bedrijf. Koste me zo rond de 300 euro. Je kunt eventueel ook vragen in het spuiten/laten spuiten topic hier op het MF.