Blijft wel een slokje lusten die van jou jaHet is een 650

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Blijft wel een slokje lusten die van jou jaHet is een 650
Ben zelf van een SV650S (gen 1) naar de Tuono gen 1 gegaan. Tuono is tof, zit wat rechterop, wel flink agressievere hoek van je knieen. Setje stelplaatjes of volledige aftermarketset (kan je meteen je achterrem fatsoenlijk monteren) is geen overbodige luxe. Het is gewoon een supersport waar ze een breed stuur op gegooid hebbenBen trouwens aan het neuzen naar een motor voor erbij (~€3000,- en bouwjaar 2003+):
Aprilia Tuono
Suzuki SV1000
KTM (super) Duke
Jullie nog tips?
Heb ik wel belangstelling voorIemand van hier nog geïnteresseerd in set remhevels voor een sv650? Had ze gekocht voor mijn 3rd gen (komen van AliExpress), maar nooit gebruikt. Wellicht dat iemand van jullie ze wilt hebben, laat maar weten, anders gooi ik ze weg. Bekijk bijlage 1861831Bekijk bijlage 1861833Bekijk bijlage 1861834
Dan ben je net op tijd. Wilde ze net weggooien. Wil je ze op komen halen in Ede? Ik kan ze eventueel ook opsturen voor je als jij de verzendkosten betaald.Heb ik wel belangstelling voor
Ben zelf van een SV650S (gen 1) naar de Tuono gen 1 gegaan. Tuono is tof, zit wat rechterop, wel flink agressievere hoek van je knieen. Setje stelplaatjes of volledige aftermarketset (kan je meteen je achterrem fatsoenlijk monteren) is geen overbodige luxe. Het is gewoon een supersport waar ze een breed stuur op gegooid hebben![]()
Het is al gauw beter dan de veredelde pogosticks van de SV. Goed gereviseerd setje sachs is beter dan een versleten ohlins. De sachs zijn niet per se slecht, goed onderhouden en afgesteld is het prima imho. Heb gewoon de normale Tuono. Al heb ik afgelopen jaar te weinig gereden om er echt een goed oordeel over te kunnen vellen. Verbouwing slokte wat veel tijd op. De Tuono slokt veel benzine op, wel wat om rekening mee te houden, de benzinepomp is zijn natuurlijke habitat met 1:12.Thanks!
Bevalt dus goed?
Hmmm dat van die knieën is wel een ding denk ik...
Maar welke uitvoering heb je? En hoe is de vering? Lees namelijk dat de Sachs schokdempers niet de beste zijn?
Gewoon dikke gen2 kopen.. come to the darksideBen trouwens aan het neuzen naar een motor voor erbij (~€3000,- en bouwjaar 2003+):
Aprilia Tuono
Suzuki SV1000
KTM (super) Duke
Jullie nog tips?
Ik doe je een pbDan ben je net op tijd. Wilde ze net weggooien. Wil je ze op komen halen in Ede? Ik kan ze eventueel ook opsturen voor je als jij de verzendkosten betaald.
Toch niemand?Iemand interesse in een zwarte achterkap, 4 knippers en een achterlicht?
Of zijn grotere broerGewoon dikke gen2 kopen.. come to the darkside![]()
Of zijn grotere broer
https://www.marktplaats.nl/v/motoren/motoren-suzuki/m1964568821-suzuki-sv-1000Volle Kuip in Suzuki kleuren is de mooiste.
Goedkoper in Duitsland?