Ziet er goed uit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben een beginnend liefhebber (nog niet heel lang in het bezit van een SV) maar hier nog nooit van gehoord en kan hier ook niets over vinden. Heb je een idee waar ik hier meer over kan lezen? Al is het meer om te begrijpen wat de gedachte hiervan is….Ik heb het blok verbeterd door de magneten vast te zetten zoals eigenlijk elke sv liefhebber dit doet.
Geen idee welke SV jij rijdt maar de mijne begint pas echt te leven boven de 8 á 9 duizend toeren.Waarom zou je uberhaupt een SV zo ver doortrekken, in dat hoge toerengebied zit sws helemaal geen koppel of vermogen
Daar jas ik’m ook wel eens naar toe maar niet heel vaak. Boven de 9 is uiterst zeldzaam. Ik gebruik ‘m met name voor normaal rijden. Hij gaat zeker sneller bij 8-9 krpm, maar het is nou ook niet zo dat ie bij wat matiger toerentallen niets in huis heeft. Voor normaal gebruik op openbare weg zeker voldoende. Ik heb wel 49 tandjes achter ipv 45. Dat scheelt veel in trekkracht.Geen idee welke SV jij rijdt maar de mijne begint pas echt te leven boven de 8 á 9 duizend toeren.
Doorjensen naar 11 krpmheeft dus helemaal geen toegevoegde waarde. Bij jouw parelmoer 2nd gen destijds niet eens gemeten. Boven de 8500 komt er niets meer bij en daalt het koppel zelfs.
SZ zak wel lastig woorden. Wel twee jaar geleden een keer hier gepost. De N is ook zeldzaam, maar die komt nog wel eens voorbij. Was het met de Duitsers niets geworden?
Heeft emile(uit de app..) niet nog een sz staan die te koop is? Of is dat de jackpot?Ja er stond ook een SZ op MP maar die is weg… Die Duitsers reageren niet al te best…
Ik heb geen idee...Heeft emile(uit de app..) niet nog een sz staan die te koop is? Of is dat de jackpot?
Vragen kost niks! Is wel in grunn...Ik heb geen idee...