Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic

Het hoort gewoon niet in een motorfiets. Vandaar mijn antwoord. Maar als je het erin wilt gooien gewoon doen. ‘t Kan goed gaan.
 
Als ie binnenkort een beurt moet en de olie er toch uit gaat waarom zou je er dan wat bij moeten willen.. of zit ie onder het min niveau soms?
 
Weer even bezig geweest en wat denk je???? De borgveren van de H4 lampen ontbreken 🤬... Wat een gedoe. Dus kan ik daar weer iets voor fixen.

Bekijk bijlage 1887234Bekijk bijlage 1887235Bekijk bijlage 1887237
Ik heb er één; ik denk dat t de goeie is… 🤷🏻‍♂️
image.jpg
 
Dat lijkt er wel op!!! 😄

Wat wil je ervoor hebben? En past het door de brievenbus? Wel toch?

Dan heb ik gelijk een malletje om een tweede te buigen.
Niks. Brievenbuspakkie doen? 4,40? Dan komt ie iig aan.. een envelope prikt ie zo doorheen denk ik..
 
Het is wel ontzettend stug en ik weet dat er best wat spanning op komt.. dus je zal het denk ik ff moeten heetstoken (rood) en dan moeten harden anders is je gebogen exemplaar nutteloos denk ik.. maar je kan t iig proberen :t
 
Ik heb besloten om te stoppen met rijden.
De motor wordt zo weinig gebruikt en 6 km naar werk is het allemaal net niet.
Kleppen zijn gesteld nieuwe banden, beurtje
Nieuwe koppeling etc
Olie verbruik is minimaal denk ik 300 op 5000

De bike mag van mij weg voor 1450 a 1500.
Het ding staat hier toch alleen maar.
Mocht iemand interesse hebben

Begrijpelijk hoor, opzich een verstandige keuze. 6Km rijdens is wel extreem weinig, denk dat je blok niet eens op temperatuur komt voordat je aankomt..... Mocht je nog geen elektrische fiets hebben dan kan je het geld van de SV daarvoor mooi gebruiken ;)
 
Begrijpelijk hoor, opzich een verstandige keuze. 6Km rijdens is wel extreem weinig, denk dat je blok niet eens op temperatuur komt voordat je aankomt..... Mocht je nog geen elektrische fiets hebben dan kan je het geld van de SV daarvoor mooi gebruiken ;)
Ik heb een specialized sirrus gekocht
 
Ik heb besloten om te stoppen met rijden.
De motor wordt zo weinig gebruikt en 6 km naar werk is het allemaal net niet.
Kleppen zijn gesteld nieuwe banden, beurtje
Nieuwe koppeling etc
Olie verbruik is minimaal denk ik 300 op 5000

De bike mag van mij weg voor 1400 a 1500.
Het ding staat hier toch alleen maar.
Mocht iemand interesse hebben

Ik heb nog een nieuwe seatcover in die kleur, kun je 'm voor minimaal €2000,- verkopen 😜

Dan delen we de €500,- 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan