Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic

Was een beetje mistig gisteren

IMG_2868.jpeg

Bestaan er uberhoiap eensporige aanhangwagens voor achter een motor zoals Raymond had, of wordt dat altijd zelfbouw? Misschien zijn mijn zoektermen niet goed, maar nog niets gevonden.

Mocht je het gaan bestelle.. de leidingen vanuit de USA.. vraag dan ff oftie dr een paar extra van die kegeltjes bij doet… ik liet dr een valle.. erges tusse.. me eige de tiefus gezocht en gewoon niet kunne vinden héh… kon toen weer paar weken wachten totdat ik zo’n kegeltje van m had ontvangen… mán wat had ik de tering erin zeg haaaa!
Weet je toevallig of deze kit niet gewoon hetzelfde is: HEL remleidingen Suzuki SV650 N/S ABS 2007-2013

O. Let wel: met andere klauwen heb je kans (zeker weten die ik t niet) een andere positie of hoek hebben.. dus dat het spul dan niet te kort mag zijn..

Check, goede aanvulling. Als ik de foto's zo bekijk lijkt het mee te vallen hoe ver de klauw naar beneden zit t.o.v. normaal. Daar durf ik de gok nog wel mee aan

Ik zie veel rem verhalen de ronde hier. Ik rij op het circuit met de standaard remklauwen, standaard rempomp, met stalen remleidingen van Hel en een paar gesinterde remblokken. Dit remt ontzettend goed met veel gevoel. Dus je hoeft niet van alles om te bouwen om een mega rem te hebben die je op straat voor maar 20% van het geheel gebruikt. Ombouwen ben ik overigens wel een voorstander van, mnaar dan moet het wel zin hebben ;-)

De rempomp is hetzelfde als veel Gsxr modellen die echt wel goed remmen ;-)) En voor remleidingen kijk eens bij Nouds Motorbazaar, ben je tussen de 100 en 150 klaar en past perfect.

Ik moet me ook niet mengen in dit soort discussies... 🤣 Bij mij zijn de voorvorken en rempartijen dan ook niet meer standaard.
Kan wel zeggen dat op de 650 de Braking 19mm radiale rempomp + 6-pot Tokico's remmen als een beest. De 1000 kan nog wel een beurtje gebruiken.

Terug
Bovenaan Onderaan