Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic

Ik heb nog een rek + givi koffer voor de sv 650/1000 dat ik niet meer gebruik. In goede staat, mét extra (zilveren) handgreep achter zodat het origineel netjes blijft.

De koffer is niet degene van de foto maar wel een nette givi koffer met 2 sleutels.
Stuur me maar pb bij interesse.
 

Bijlagen

  • IMG-20210531-WA0003.jpg
    IMG-20210531-WA0003.jpg
    463,5 KB · Weergaven: 23
Ik zag gisteren nog een waanzinnig mooie zwarte SV650S (gen1) met twee beschaafd klinkende hoogeplaatste einddempers thv De Klomp (bij Veenendaal) op de N224.. Ik denk dat er een vrouw opzat. Iemand van hier toevallig? (ik zat op een Honda op het fietspad ;) )
 
Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met zowel de pirelli diablo rosso 3 band als met de dunlop road smart 3..?

Dat zijn al wat oudere banden, maar voor de ADV is er voor de achterband zeer beperkte keuze. Twijfel tussen deze 2. Wellicht heeft iemand hier ervaring met beide?

Uiteraard ook in het bandentopic de vraag uit staan.. maar wellicht dat iemand van hier nog wat input heeft..
 
Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met zowel de pirelli diablo rosso 3 band als met de dunlop road smart 3..?

Dat zijn al wat oudere banden, maar voor de ADV is er voor de achterband zeer beperkte keuze. Twijfel tussen deze 2. Wellicht heeft iemand hier ervaring met beide?

Uiteraard ook in het bandentopic de vraag uit staan.. maar wellicht dat iemand van hier nog wat input heeft..

Ik heb op een motorfiets gereden met de diablo rosso 3s, MUZ skorpion 660. Motorfiets had eerst hele oude harde banden erop en daarna de rosso's. Wereld van verschil. Stuurde veel scherper, veel grip en voelde heel lichtvoetig aan. Heb niet harder dan 100 kmh gereden dus geen idee hoe de band zich dan gedraagt. Het is verder een hele fijne band, maar schijnt wel snel te slijten, maar ja daar krijg je veel grip voor terug.
 
Ja wat is snel? Ik rijd 2000km in een jaar ofzo.. halen ze de 8000 wel zonder extreem vierkant te zijn? Dan mogen ze er namelijk na 4 jaar af.. meestal hanteer ik 5 jaar levensduur vanaf DOT..
 
Ja wat is snel? Ik rijd 2000km in een jaar ofzo.. halen ze de 8000 wel zonder extreem vierkant te zijn? Dan mogen ze er namelijk na 4 jaar af.. meestal hanteer ik 5 jaar levensduur vanaf DOT..

Ik heb mensen in het street triple topic horen zeggen dat ze die na 4k al vervangen. Geen idee of 8k haalbaar is, persoonlijk denk ik van niet want het zijn echt aardig zachte banden.
 
Ervaring (lees: half trauma) van @FrancesSv
ik denk dat de voorbocht niet perse los hoeft als je de collector bij de koppelingen naar de voorkochten (de pijpen die aan beide cilinders zitten dus) losmaakt en gelijktijdig naar achteren en beneden wrikt. Eerst overwegend iets naar beneden waardoor ie van cilinder twee afgaat en dan schuif je ‘m zo naar achteren van de voorbocht van cilinder 1.
Bij de achterste cilinder is wat lastig bereikbaar en ook die bout voor de uitlaatklem kan wel eens verrekte vast zitten, maar desnoods boor je ‘m uit. Een nieuwe krijg je er altijd in en desnoods een nieuwe klem van een paar euro. Ik zou het het risico van een gesloopte voorste cilinder of verkaaide bouten die vol in zicht zitten als je ze er uiteindelijk tòch niet uit kunt krijgen niet voor willen lopen.
Succes (of sterkte …. ) 🙂
Mijnhemel, ja ik herinner me het als de dag van gisteren🥲
Wat een taffes klus. Bij de gen1 is het mogelijk om alleen de achterste bochten los te halen zónder de voorste lis te halen. Bij gen2 lukt dat dus niet! (Been there😬).
 
Mijnhemel, ja ik herinner me het als de dag van gisteren🥲
Wat een taffes klus. Bij de gen1 is het mogelijk om alleen de achterste bochten los te halen zónder de voorste lis te halen. Bij gen2 lukt dat dus niet! (Been there😬).
Dus tòch!! Dat leek mij ook 👍🏻
 
Weet iemand de verschillen in modellen tussen 2003 en 2009?
2003 had anders subframe,
Vanaf 2005 zwart frame
Vanaf 2007 twinspark en abs
2008 een witte wijzerplaat?

Ik kan nergens een linkje vinden over de verschillen in het 2 model sv650
 
2009 was volgens mij alleen andere kleurstelling.. verder klopt je lijstje voor zover ik weet.. ik had idd een 2008 en die kwamen met witte wijzerplaten..

Op de engelse wiki pagina staat wel het e.a. maar niet echt tussen het gen2 model onderling afgezien idd de twinspark
 
Laatst bewerkt:
Ik ben weer geïnteresseerd in de sv.
Er staat een 2008 met witte plaat en ABS tekoop maar ook een 2006
Ik heb een tijdje een 2004 gehad en weet dat er onderling verschil zit. Volgens mij is de schakelvork ook anders geworden in 2005 en zo waren er nog meer ding.
 
Screenshot_2022-08-31-11-20-21-774-edit_nl.marktplaats.android.jpg


Daar staat hij dan, stevig aan de prijs. Maar mocht je nog op zoek zijn naar een 3rd gen X model kan ik je deze wel aanraden. Niks mis mee en heb er zelf alle 13k km op gezet.
 
Bekijk bijlage 1798856

Daar staat hij dan, stevig aan de prijs. Maar mocht je nog op zoek zijn naar een 3rd gen X model kan ik je deze wel aanraden. Niks mis mee en heb er zelf alle 13k km op gezet.
Wat heeft ie nieuw gekost?
 
Bekijk bijlage 1798856

Daar staat hij dan, stevig aan de prijs. Maar mocht je nog op zoek zijn naar een 3rd gen X model kan ik je deze wel aanraden. Niks mis mee en heb er zelf alle 13k km op gezet.
De geïnteresseerde is dan nu eigenlijk wel te laat en had ‘m beter particulier kunnen kopen. Daar zouden jullie beiden beter van zijn geworden. Nu wordt ‘de handel’ er weer beter van …
 
Wat heeft ie nieuw gekost?
Dezelfde prijs :X uiteraard zonder opties zoals de uitlaat en dergelijke. Maar eigenlijk was ik te lui om dat er allemaal zelf af te halen en los te verkopen.
De geïnteresseerde is dan nu eigenlijk wel te laat en had ‘m beter particulier kunnen kopen. Daar zouden jullie beiden beter van zijn geworden. Nu wordt ‘de handel’ er weer beter van …
Klopt, maar particulier verkopen ben ik helaas niet zo'n fan van. Grote kans dat er mensen even voor de gezelligheid een proefrit komen maken, mensen wie niet op komen dagen et etc.. Dus uit gemak gewoon maar ingeruild en mijn verlies genomen.
 
Ik ben weer geïnteresseerd in de sv.
Er staat een 2008 met witte plaat en ABS tekoop maar ook een 2006
Ik heb een tijdje een 2004 gehad en weet dat er onderling verschil zit. Volgens mij is de schakelvork ook anders geworden in 2005 en zo waren er nog meer ding.
Dan zou ik voor de 2008 gaan.. of de schakelvork anders is durf ik niet te zeggen maar je zou bij bike-parts-suz even onderdeelnummers kunnen vergelijken.. de voorvork is wel iets anders bij de ABS alsmede de hoofdremcilinder en de gebruikte accu. Heb natuurlijk een 2008 ABS SV gehad dus daar weet ik alles van alleen onderliggende verschillen aanwijzen is niet mn sterkste punt ;)
 
Dezelfde prijs :X uiteraard zonder opties zoals de uitlaat en dergelijke. Maar eigenlijk was ik te lui om dat er allemaal zelf af te halen en los te verkopen.
Jeetje! Ik zat naar Yamaha MT-07s te kijken. Maar die kosten bijna de nieuwprijs met 50k km... Het gebeurd dus bij alle motoren :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan