Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Reed jij toevallig over de camper camping op lowlands afgelopen weekend, flitste opeens een gele SV voorbij maar dacht een alukleurig frame te zien.
Reed jij toevallig over de camper camping op lowlands afgelopen weekend, flitste opeens een gele SV voorbij maar dacht een alukleurig frame te zien.
Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met zowel de pirelli diablo rosso 3 band als met de dunlop road smart 3..?
Dat zijn al wat oudere banden, maar voor de ADV is er voor de achterband zeer beperkte keuze. Twijfel tussen deze 2. Wellicht heeft iemand hier ervaring met beide?
Uiteraard ook in het bandentopic de vraag uit staan.. maar wellicht dat iemand van hier nog wat input heeft..
Ja wat is snel? Ik rijd 2000km in een jaar ofzo.. halen ze de 8000 wel zonder extreem vierkant te zijn? Dan mogen ze er namelijk na 4 jaar af.. meestal hanteer ik 5 jaar levensduur vanaf DOT..
Mijnhemel, ja ik herinner me het als de dag van gisterenErvaring (lees: half trauma) van @FrancesSv
ik denk dat de voorbocht niet perse los hoeft als je de collector bij de koppelingen naar de voorkochten (de pijpen die aan beide cilinders zitten dus) losmaakt en gelijktijdig naar achteren en beneden wrikt. Eerst overwegend iets naar beneden waardoor ie van cilinder twee afgaat en dan schuif je ‘m zo naar achteren van de voorbocht van cilinder 1.
Bij de achterste cilinder is wat lastig bereikbaar en ook die bout voor de uitlaatklem kan wel eens verrekte vast zitten, maar desnoods boor je ‘m uit. Een nieuwe krijg je er altijd in en desnoods een nieuwe klem van een paar euro. Ik zou het het risico van een gesloopte voorste cilinder of verkaaide bouten die vol in zicht zitten als je ze er uiteindelijk tòch niet uit kunt krijgen niet voor willen lopen.
Succes (of sterkte …. )
Dus tòch!! Dat leek mij ookMijnhemel, ja ik herinner me het als de dag van gisteren
Wat een taffes klus. Bij de gen1 is het mogelijk om alleen de achterste bochten los te halen zónder de voorste lis te halen. Bij gen2 lukt dat dus niet! (Been there).
Wat heeft ie nieuw gekost?Bekijk bijlage 1798856≥ SUZUKI SV 650 X (bj 2019) sv650 sv650x 650x — Motoren | Suzuki — Marktplaats
Suzuki SV650X in absolute nieuwstaat.Zeer fraaie en rijk uitgeruste motorfiets. ABS Wielstriping Tankpads Bar end spiegels LeoVince uitlaat Seat coverlink.marktplaats.nl
Daar staat hij dan, stevig aan de prijs. Maar mocht je nog op zoek zijn naar een 3rd gen X model kan ik je deze wel aanraden. Niks mis mee en heb er zelf alle 13k km op gezet.
De geïnteresseerde is dan nu eigenlijk wel te laat en had ‘m beter particulier kunnen kopen. Daar zouden jullie beiden beter van zijn geworden. Nu wordt ‘de handel’ er weer beter van …Bekijk bijlage 1798856≥ SUZUKI SV 650 X (bj 2019) sv650 sv650x 650x — Motoren | Suzuki — Marktplaats
Suzuki SV650X in absolute nieuwstaat.Zeer fraaie en rijk uitgeruste motorfiets. ABS Wielstriping Tankpads Bar end spiegels LeoVince uitlaat Seat coverlink.marktplaats.nl
Daar staat hij dan, stevig aan de prijs. Maar mocht je nog op zoek zijn naar een 3rd gen X model kan ik je deze wel aanraden. Niks mis mee en heb er zelf alle 13k km op gezet.
Dezelfde prijs uiteraard zonder opties zoals de uitlaat en dergelijke. Maar eigenlijk was ik te lui om dat er allemaal zelf af te halen en los te verkopen.Wat heeft ie nieuw gekost?
Klopt, maar particulier verkopen ben ik helaas niet zo'n fan van. Grote kans dat er mensen even voor de gezelligheid een proefrit komen maken, mensen wie niet op komen dagen et etc.. Dus uit gemak gewoon maar ingeruild en mijn verlies genomen.De geïnteresseerde is dan nu eigenlijk wel te laat en had ‘m beter particulier kunnen kopen. Daar zouden jullie beiden beter van zijn geworden. Nu wordt ‘de handel’ er weer beter van …
Dan zou ik voor de 2008 gaan.. of de schakelvork anders is durf ik niet te zeggen maar je zou bij bike-parts-suz even onderdeelnummers kunnen vergelijken.. de voorvork is wel iets anders bij de ABS alsmede de hoofdremcilinder en de gebruikte accu. Heb natuurlijk een 2008 ABS SV gehad dus daar weet ik alles van alleen onderliggende verschillen aanwijzen is niet mn sterkste puntIk ben weer geïnteresseerd in de sv.
Er staat een 2008 met witte plaat en ABS tekoop maar ook een 2006
Ik heb een tijdje een 2004 gehad en weet dat er onderling verschil zit. Volgens mij is de schakelvork ook anders geworden in 2005 en zo waren er nog meer ding.
Jeetje! Ik zat naar Yamaha MT-07s te kijken. Maar die kosten bijna de nieuwprijs met 50k km... Het gebeurd dus bij alle motorenDezelfde prijs uiteraard zonder opties zoals de uitlaat en dergelijke. Maar eigenlijk was ik te lui om dat er allemaal zelf af te halen en los te verkopen.