Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic

Dan ga ik mijn SV maar eens te koop zetten. Hfl. 14.999 is toch al snel zo’n 6300 fleuri’s. 🤣
2,20173. Ook weer zo’n getal dat je je keven niet vergeet. 😤
 
Dan onthou je het net verkeerd heel je leven, het is 2,20371 😊😉
Ooohneee @roger_SV ; :+ :+
3D131C44-C103-4934-AD2A-5DC570F0FB94.jpeg
 
Dan onthou je het net verkeerd heel je leven, het is 2,20371 😊 😉
Ik zou het op jeugddetentie kunnen gooien, maar het is toch echt een typefout. Het einde van ons blokje lijkt met een opmerkelijke keuze van Suzuki echt in zicht.
Waarom ook iets onderscheidends blijven voeren. Parallel twin zoals in de z650rs etc rijdt prima, maar redelijk karakterloos.
 
Ja klopt. Een z650rs hoort ook op zijn minst en 4-in-lijn te hebben en eigenlijk nog luchtgekoeld te zijn ook.
De naam SV heeft inderdaad totaal geen bestaansrecht meer, maar PT800 klinkt meer als een digitale thermometer 🤣
 
Ze mogen bij suzuki wel een na gaan denken want met het huidige modellen aanbod wat op 1 hand te tellen is raak je vanzelf achter op de rest als ze dat al niet zijn🤔😪
 
Ze mogen bij suzuki wel een na gaan denken want met het huidige modellen aanbod wat op 1 hand te tellen is raak je vanzelf achter op de rest als ze dat al niet zijn🤔😪

Ach ja Suzuki loopt al jaren achter de feiten aan, ik kan dit soort veranderingen alleen maar toejuichen. TFT schermpie, USD Vork, cruise control allemaal mooie upgrades die ze waarschijnlijk gaan krijgen. Voor de echte puristen kan je altijd mooi terug vallen op de de modellen die er al zijn, daar rijden er toch genoeg van.
 
Dezelfde prijs :X uiteraard zonder opties zoals de uitlaat en dergelijke. Maar eigenlijk was ik te lui om dat er allemaal zelf af te halen en los te verkopen.

Klopt, maar particulier verkopen ben ik helaas niet zo'n fan van. Grote kans dat er mensen even voor de gezelligheid een proefrit komen maken, mensen wie niet op komen dagen et etc.. Dus uit gemak gewoon maar ingeruild en mijn verlies genomen.
Het grappige is wel dat ik zowel mijn SV650 als mijn FZ6 heb ingeruild met winst t.o.v. de prijs die ik er voor had betaald ooit. Best grappig. Koop je nu een motor en ruil je hem een jaar of twee later in dan ben je wel de sjaak. De prijzen van alle voertuigen zijn ontzettend gestegen en dat is niet zozeer de inflatie.
 
Net bij de 2008 sv650s wezen kijken maar die word het niet.
De topkuip was lelijk bijgespoten aan de rechterzijde en de linkerzijde had ook wat krassen.
Schakelpendaaltje wat krom.
Links en recht wat krassen en plekken op de kont.
Maar er zat een wittig stikkertje onder op het witte snelheidsmeter maar dat hoort daar niet te zitten,dus iemand het het dashboard verwijderd en helemaal uit elkaar gehaald om daar een lelijk plakkertje te plakken.
Geen idee waarom en wat er onder zit.

Dus ik heb nog geen sv gekocht. 😔
Suzuki SV 650
€ 2.900,00
 
In geval van twijfel lekker laten staan 👍🏻
Succes met de zoektocht naar een goede ‘eerlijke’
 
Onder die witte sticker zit het het abs lampje en een mogelijk is er iets met het abs systeem en blijft dat lampje constant branden.. zou anders niet weten waarom je daar zo’n sticker zou willen plakken.. maar dat zal t gerust wezen.

Plaatje ter verduidelijkheid;
1662303241698.jpeg
 
Net bij de 2008 sv650s wezen kijken maar die word het niet.
De topkuip was lelijk bijgespoten aan de rechterzijde en de linkerzijde had ook wat krassen.
Schakelpendaaltje wat krom.
Links en recht wat krassen en plekken op de kont.
Maar er zat een wittig stikkertje onder op het witte snelheidsmeter maar dat hoort daar niet te zitten,dus iemand het het dashboard verwijderd en helemaal uit elkaar gehaald om daar een lelijk plakkertje te plakken.
Geen idee waarom en wat er onder zit.

Dus ik heb nog geen sv gekocht. 😔
Suzuki SV 650
€ 2.900,00

Fijn dat de advertenties altijd zo uitgebreid en eerlijk zijn...
 
Onder die witte sticker zit het het abs lampje en een mogelijk is er iets met het abs systeem en blijft dat lampje constant branden.. zou anders niet weten waarom je daar zo’n sticker zou willen plakken.. maar dat zal t gerust wezen.

Plaatje ter verduidelijkheid;
Bekijk bijlage 1800148
dus alles uitelkaar halen is beter (goedkoper) dan de ABS storing oplossen???
maar goed dat ik hem heb laten staan
 
Geen idee wat ermee is? Maar waarom zou je over dat lampie anders een sticker willen plakken..?
Maar als er een defect in de hydraulische unit zit is dat een duur geintje.. verder hangen er nog 2 wielsensoren aan, die lijken mij niet zo duur.. en het e.a. lult ook met de ECU..
 
Ik zag gisteren nog een waanzinnig mooie zwarte SV650S (gen1) met twee beschaafd klinkende hoogeplaatste einddempers thv De Klomp (bij Veenendaal) op de N224.. Ik denk dat er een vrouw opzat. Iemand van hier toevallig? (ik zat op een Honda op het fietspad ;) )
Ik was 't niet 😁, maar mijn bijster originele SV zou je meteen hebben herkend natuurlijk 🤣. Maarre, zaterdagavond (3 sept) moterde ik Ede in (vanuit Otterlo) en zag ik een Honda op het fietspad. Jij soms? 😄
 
Er rijden meer Honda’s op het fietspad, maar was het deze met megaton uitlaat en erop een van het prachtige weer genietende nozem in zwart/gele vintage motorjas en hi-vis gele helm? 😎
In dat geval kan het haast niet anders zijn dan dat ik het moet zijn geweest. Zoveel CB-tjes rijden er nou óók weer niet in NL.
C3828F0D-A34E-45F9-9390-F94389920224.jpeg
SV’s ontgaan mij ook nooit. De zwarte met dubbele uitlaat stond gisteren in het centrum geparkeerd. Waarschijnlijk een local.
 
Er rijden meer Honda’s op het fietspad, maar was het deze met megaton uitlaat en erop een van het prachtige weer genietende nozem in zwart/gele vintage motorjas en hi-vis gele helm? 😎
In dat geval kan het haast niet anders zijn dan dat ik het moet zijn geweest. Zoveel CB-tjes rijden er nou óók weer niet in NL. Bekijk bijlage 1800567SV’s ontgaan mij ook nooit. De zwarte met dubbele uitlaat stond gisteren in het centrum geparkeerd. Waarschijnlijk een local.
Het was zeker een nozem, en zeker een Honda. Dat ik die details bewust heb gezien is al een wonder, ik reed net op een rotonde af en had m'n aandacht nodig voor het verkeer. Dacht nog wel 'wat een gave brommert, en huh, bijzondere helm', maar verder weet ik niks 😬. Het was rond 19:50 uur en ik reed pal voor je snufferd langs. Dat kàn jij dus niet geweest zijn, want mijn SV had je zeker gezien toch 🤭😇. En anders wel de hippe kleurige tas op m'n rug (oké het is geen uitlaat maar misschien wel een opvallend detail) 😁😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan