Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic

Ja ik heb inderdaad wel een zwarte SV zien rijden richting Ede (vanaf Otterlo de rotonde oprijdend) terwijl ik stond te wachten op het stukje tussen de twee rijstroken om de rijstrook richting Ede over te steken. Dat moet je geweest zijn.
Ik heb ook nog een groene trouwens, maar die mag de weg nog niet op.
A105364B-A034-47E4-88D8-E06F2117534F.jpeg
 
Ja ik heb inderdaad wel een zwarte SV zien rijden richting Ede (vanaf Otterlo de rotonde oprijdend) terwijl ik stond te wachten op het stukje tussen de twee rijstroken om de rijstrook richting Ede over te steken. Dat moet je geweest zijn.
Inderdaad, dat was ik. Haha, echt grappig dit!
Die groene is ook mooi. Wel een beetje off topic natuurlijk 😜
 
Ziet er goed uit. Geen km stand vermeld, dus zal wel boven de 70 dkm zijn dan. Voor velen niet zo interessant meer dan.
Is aanname, maar als die laag is vermeld men het iha wel.
Opstaat op de foto’s. 41 dkm. Valt mee! Net ding voor goede prijs dan.
 
Heb een reactie via MP, zou een originele set van Suzuki betreffen. Kan iemand dit wellicht bevestigen? En wat zou een acceptabele prijs zijn?

FC6C73FB-24AE-4706-AC07-F274FEA8F78F.jpeg
F27A1AAE-C02E-45C5-B08E-A58900B178F9.jpeg
A86F9DA2-CC15-4E9C-A656-FD09DE37D9EC.jpeg
FDBD7A32-CBB6-4818-B3C8-AC6EC3B0693F.jpeg
 
Heeft Suzuki deze dingen als origineel accessoire geleverd? Het kan, ik weet het niet. Ik heb zo’n zelfde rek met een mooiere koffer van Krauser. Hepco & Becker maakt hetzelfde.
 
Heeft Suzuki deze dingen als origineel accessoire geleverd? Het kan, ik weet het niet. Ik heb zo’n zelfde rek met een mooiere koffer van Krauser. Hepco & Becker maakt hetzelfde.
Het was blijkbaar een oplichter. Toch knap dat ie zulke duidelijke foto's had :'). Was al wel afgehaakt voordat ik er een melding over had ontvangen want de persoon had wel erg veel haast... dus er ging al een belletje rinkelen.
 
Ik wil de tellers vervangen voor tellers van de bandit 600 maar volgende week eerst olie,filter,bougies,luchtfilter en carbs synchoniseren.

Led knippers staan ook nog op de lijst.
 
Ik wil de tellers vervangen voor tellers van de bandit 600 maar volgende week eerst olie,filter,bougies,luchtfilter en carbs synchoniseren.

Led knippers staan ook nog op de lijst.
Zijn die tellers wb aansluiting op de kabelboom compatibel? Wat is er mis met de SV klokken?
 
Nee niet hoor. Dat had ik je wel kunnen vertellen. De glazen kunnen er ook niet uit. Het enige wat je ermee hoort te kunnen is de dashboardverlichting vervangen. Ook zijn te tellers van de S en de N niet uitwisselbaar. Die van de S zitten ook op één printplaat. En uiteraard compleet anders dan die van de N. De foto die het hebt gezien op internet van bandit tellers op een N is waarschijnlijk puur voor het idee, maar niet werkend. Je kunt het wel doen en dan zo’n fietscomputertje erbij om te kijken hoe hard je rijdt. Het enige dat wettelijk verplicht is. 😎
 
Of een of ander aftermarket digitaal ding erop. Het is maar wat je mooi vindt. Dat hebben mensen hier ook wel eens gedaan. Uit mijn hoofd krijg je alles aangesloten en werkend, behalve de brandstofsensor die het benzinelampje op het dashboard laat branden/knipperen.
 
En wat je ook nog wel eens ziet is amputatie van de toerenteller. Meestal na een schuivertje op de linkerkant. Heel symmetrisch dan weer 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan