Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic

Iemand interesse in een zwarte achterkap, 4 knippers en een achterlicht?
 

Bijlagen

  • 20230324_161649.jpg
    20230324_161649.jpg
    220,8 KB · Weergaven: 21
Iemand van hier nog geïnteresseerd in set remhevels voor een sv650? Had ze gekocht voor mijn 3rd gen (komen van AliExpress), maar nooit gebruikt. Wellicht dat iemand van jullie ze wilt hebben, laat maar weten, anders gooi ik ze weg.
IMG_20230327_131225.jpg
IMG_20230327_131253.jpg
IMG_20230327_131305.jpg
 
Dag mede SVers, ik ben al een aardig tijdje niet erg actief meer op MF maar nog steeds in bezit van mijn (veel te weinig gebruikte :X) Zwarte SV650S van '99. Aangezien ik mijn NTV650, KLV1000, en XRV650 inmidels verkocht heb gaat hij nu eindelijk weer wat meer gebruikt worden want het blijft een leuke fiets *D
Nu heb ik al jaren een nieuwe ketting/tandwiel set voor hem liggen die ik eindelijk wil gaan monteren, helaas blijkt dit een geloten ketting te zijn en ik heb echt geen zin mijn achterbrug te gaan demonteren :N nu is mijn vraag, heeft er heel toevallig nog iemand een verbindingsschakel voor een 525V8 ofwel de niet meer leverbare originele ketting liggen? ik kan hem nergens meer vinden voor deze ketting namelijk '( wie o wie maakt mij blij?? *O*
Groetjes,
Erwin
 
Thanks, maar bijna €20,- voor alleen een schakel is wel weer erg prijzig........ :o
 
Dat was ook mijn idee. Mooie gelegenheid de lagers schoon te maken en van nieuw vet te voorzien ook 🙂
 
Ik heb er reeds een schakel uitgeperst, dus dat is ook geen optie meer (maar dat lijkt mij toch ook nog een aardig klusje, vandaar dat ik daar dus niet aan begon ;))
 
Ben trouwens aan het neuzen naar een motor voor erbij (~€3000,- en bouwjaar 2003+):
Aprilia Tuono
Suzuki SV1000
KTM (super) Duke

Jullie nog tips?
 
Ben trouwens aan het neuzen naar een motor voor erbij (~€3000,- en bouwjaar 2003+):
Aprilia Tuono
Suzuki SV1000
KTM (super) Duke

Jullie nog tips?
Ben zelf van een SV650S (gen 1) naar de Tuono gen 1 gegaan. Tuono is tof, zit wat rechterop, wel flink agressievere hoek van je knieen. Setje stelplaatjes of volledige aftermarketset (kan je meteen je achterrem fatsoenlijk monteren) is geen overbodige luxe. Het is gewoon een supersport waar ze een breed stuur op gegooid hebben :]
 
Ben zelf van een SV650S (gen 1) naar de Tuono gen 1 gegaan. Tuono is tof, zit wat rechterop, wel flink agressievere hoek van je knieen. Setje stelplaatjes of volledige aftermarketset (kan je meteen je achterrem fatsoenlijk monteren) is geen overbodige luxe. Het is gewoon een supersport waar ze een breed stuur op gegooid hebben :]

Thanks!

Bevalt dus goed?

Hmmm dat van die knieën is wel een ding denk ik...

Maar welke uitvoering heb je? En hoe is de vering? Lees namelijk dat de Sachs schokdempers niet de beste zijn?
 
Thanks!

Bevalt dus goed?

Hmmm dat van die knieën is wel een ding denk ik...

Maar welke uitvoering heb je? En hoe is de vering? Lees namelijk dat de Sachs schokdempers niet de beste zijn?
Het is al gauw beter dan de veredelde pogosticks van de SV. Goed gereviseerd setje sachs is beter dan een versleten ohlins. De sachs zijn niet per se slecht, goed onderhouden en afgesteld is het prima imho. Heb gewoon de normale Tuono. Al heb ik afgelopen jaar te weinig gereden om er echt een goed oordeel over te kunnen vellen. Verbouwing slokte wat veel tijd op. De Tuono slokt veel benzine op, wel wat om rekening mee te houden, de benzinepomp is zijn natuurlijke habitat met 1:12.

Ik ben 1,94. Maar met die risers goed te doen, ga ze nog iets verder naar achter stellen om het comfortabeler te maken op langere ritten.

Maargoed, we gaan off-topic _O-
 
Goedkoper in Duitsland?

Vraagprijs bovenste is €4200,-
Oa GSXR vork, verstelbare Wilbers achterveer, SR Racing dempers, verhoogd ABM stuur, etc.

Prijs onderste is €2200,-
Ook GSXR vork, standaard achterover, Arrow dempers

De eerste staat in Essen, andere achter Frankfurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan