Denk inderdaad dat ik ergens een testritje moet versieren om te vergelijken .Ik ben momenteel 1.83m lang maar dat veranderd noch naar het schijnt ;-))
Heb in een ver verleden nog een Super Tenneré 750 gehad maar daar weet ik het gewicht niet meer van maar viel best mee om te verplaatsen .
7 jaar een Suup gehad maar had wel het idee dat die wat lichtvoetiger was dan m'n DL1000.
Nee nog nooit gezien, ben je wel zuur mee. Hoe horen die magneten normaal vast te zitten? Is het niet gewoon een kwestie van ze naar de goeie plek verplaatsen, vastzetten en klaar is de Admiraal? Of is er echt iets permanent kapot?
Heb volgens mij wel eens fotos gezien van magneten die echt waren los gekomen.
Dan heb je een heel ander probleem.
Ik zou het dus vervangen als de motor me dat nog waard was.
Hallo allen hier, ik heb vandaag proef gereden op een 2009 DL1000
en dat op zich niet verkeerd
Nu heb ik bijna 18 jaar op supersport motoren gereden en dan is de overstap redelijk groot.
Vooral het contact met het asfalt in de bochten(knietje aan de grond nog mogelijk? )
Kan ik beter eerst overstappen naar een Honda VFR 800 of Triumph ST sprint 1050
Hoe is jullie ervaring in deze ?.
Het is de bedoeling de DL te gebruiken voor een x vakantie per jaar en de rest wat in de buurt rijden
Kan je niet ergens een stukken goedkoper vliegwiel op de kop tikken? Er zijn vast wel wat blokken kapot gelopen.Een spoel van de Dynamo is een klein beetje zwart.
Dynamo geeft bij meting geen fouten.
Laten zitten of toch vervangen?
[afbeelding]
Kan je niet ergens een stukken goedkoper vliegwiel op de kop tikken? Er zijn vast wel wat blokken kapot gelopen.