Het grote suzuki V-strom topic deel 3

Hee, ik zie dat jij 'm precies andersom hebt staan dan ik.
Ik heb de riem permanent om het balhoofd en klik dan de tas er aan vast.

Heb je'm voor de foto zo neergezet of zet je 'm altijd zo op de tank?
 
Hee, ik zie dat jij 'm precies andersom hebt staan dan ik.
Ik heb de riem permanent om het balhoofd en klik dan de tas er aan vast.

Heb je'm voor de foto zo neergezet of zet je 'm altijd zo op de tank?

nou.. ik heb een KLE 500, die heeft een bijzondere tank.. ik dacht dat de V strom tank een oplossing kon bieden maar hellaas
 
Nu n kleine 1000 km op mn machine rondgereden , 1e keer in de eifel geweest, heerlijk rijden met zo'n strom. Beetje jammer dat de grondspeling niet al te groot is aan de stepjes maar dat is vast een kwestie van wennen en leren. T ried wie n t**t. Blij met de gemaakte keuze hoor :).
 
Nadat ik 2 jaar geleden mijn trouwe DL650 heb ingeruild voor een Kawasaki Z750 begint het nu toch weer te kriebelen. Ik mis het comfort van de V-strom :o ! Met de Z rijden is ontzettend leuk en geeft me een enorme kick (en een flínke boete), maar na 2 jaar en nog geen 5000km gereden te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat een all-road toch beter bij mij past. Daarom ga ik na de zomer op zoek naar een goed aangeklede DL1000 :Y

Mijn vorige V-strom was van veeeel opties voorzien, ik hoop dat ik een vergelijkbare DL1000 kan vinden

Mijn oude V-strom:

[~[url="http://i26.photobucket.com/albums/c150/afzuigkap/V-strom%20maart/DSC_0439.jpg"]afbeelding~][/URL]

Wat versta je onder veel opties en welke zou je willen?
Wellicht is mijn Vstrom iets voor je.
 
De kans dat ik een V-strom kan vinden met exact dezelfde opties lijkt mij onwaarschijnlijk. Maar ik hoor graag wat je in de aanbieding hebt :Y
 
DL1000 2008

Tommaselli stuur.
ER-6 spiegels.
Powercommander 5 USB.
Pipeworx dempers, gruwelijk mooi geluid.
SW motech quicklock tanktas.
Garmin 350LM.
MRA ruit, flip-up en kloontje.
Witte richtingaanwijzers

Paar koffers erop kopen en klaar ben je.

foto1_zps3ceb6b32.jpg


:]
 
is er weinig activiteit hier doordat jullie allemaal motorrijden of is het gewoon een stille bedoeling hier?
 
Gisteren mijn nieuwe V-Strom 650 opgehaald:

Opties:
Handkappen
Middenbok
TomTom Rider 40
Givi Airflow
Valbeugels
Topkoffer
Tankpad
Originele Suzuki V-Strom hoes


mooi smoeltje he











op z'n plekkie veilig en droog!




ow ja stickertje moet er weer op natuurlijk
 
Dag V-strom rijders, ik ben op zoek naar de voorvork (poten en kroonplaat, maar poten alleen mogen ook) van een DL1000. Ik denk >2009, een 43mm "rsu" type vork met cartridges.
Ik wil deze "transplanteren" op mijn Honda VF1000.

Heeft er iemand van jullie dit rondslingeren na een frontend swap? O-)

Ik kan helaas geen account aanmaken op het vstrom forum om het daar eens te vragen..
 
Laatst bewerkt:
Mijn trouwe Pan European komt op een punt dat ik aan vervangen ga denken, en een 650 V-strom heeft mijn interesse. Ik zit te denken aan een ouder model van 2004-2008, met of zonder abs. Dat is afhankelijk van wat er op mijn weg komt binnen mijn budget. Nu heb ik twee vragen. Ten eerste, het verbruik. Ik lees van alles van 1:17 tot 1:25. Wat is realistisch? Ik heb een gematigde rijstijl.

Ten tweede, de Pan heeft altijd buiten geslapen, dat gaat de strom dus ook doen. Hoe zit het met de roestgevoeligheid?
 
Oh, qua roest weet ik niet, maar denk dat hij roestgevoeliger is dan een Honda.
 
Terug
Bovenaan Onderaan