Hoi Patrick,
Ben vorige week met me 650je in de Eiffel/Luxemburg geweest.
Was helemaal niks aan het handje!
Echt een fijne alles kunner .. :D
En de 650 is heel stuk zuiniger , scheelt ook heel stuk !
Rij nu veel meer met de motor.
krijg er geen genoeg van.. hahahaha
13,5 k te verbranden.
Daar koop je een nieuwe DL1000 voor of een ouwe 1200GS met veel kilometers.
Tel uit je winst.....
De nieuwe Vstroms rijden erg goed.
Africa Twin trouwens ook.
givi airflow scherm op mijn v stom geplaatst , is echt een verbetering en inderdaad een v stom 650 is inderdaad zuinig met brandstof
Appels met peren he! Inderdaad zou het dan een 2013 1200 GS worden met 15k..Of een nieuwe DL1000, of 2017 model. Ik ga de motor aanschaffen in april/mei. Kan ook een 2017 model dan nemen met al wat extra's. Koffers, uitlaat, valbeugels etc...
Ook is een KTM 1090 zeker nog een optie hoor. Dan ook eentje van een jaar oud...
Heb de V-Strom even ge-reviewd en kwam van motorforum een review tegen. Ze vonden toch wel dat je moet werken op de Strom om hem de bochten in te gooien. Wel genoeg koppel...
Luxe probleem/keuze, maar wil juist een goede keuze maken. De Africa Twin ook een test van gezien. Zowel automaat als schakelen. Daar vonden ze toch de 95pk iets te weinig..
Als vermogen belangrijker is dan betrouwbaarheid zit je idd beter bij de BMW en KTM.
Kwestie van keuzes.