Het grote suzuki V-strom topic deel 3

Lelijk is een kwestie van smaak.

je zo die highway dingen kunnen combineren met een apehanger. Dat schijnt heel lekkerte zitten, vraag maar eens aan de harley boys en gurlz
 
Je kunt je afvragen of het wel zo comfortabel is. Ga maar na, je zit nu rechtop met je armen vrijwel recht op het stuur. Door nu je voeten vooruit te steken, ga he een beetje achterover hangen, op je stuitje dus. Daarbij ga je automatisch wat aan je stuur trekken waardoor er spanning op je schouders komt te staan. Voor je duo passagier is het helemaal een verschrikking. Doordat jij achterover gaat leunen,moet hij/zij dat ook doen. In het gunstigste geval is er een topkoffer als steun, zoniet hang je achterover in het luchtledige. Wel goed voor je buikspieren. Ik zou eerst maar eens proberen of je een stukje kan rijden met die dingen voor je ze koopt.
 
Het vervelendste vind ik alle gewicht op je kont. Hou ik maar heel even vol, zeker op autostrade.
 
Ik weet niet of het hier mag, anders moeten de mods deze post maar verwijderen.

Wegens overcompleet te koop: een zo-goed-als-nieuw windscherm.
Geschikt voor VStrom 1000 én VStrom 650 modellen 2004 - 2011

Het VStream-model buigt de wind af, zodat je geen last hebt van turbulentie op je helm. (zie foto 2)

Voor de maten verwijs ik je naar de laatste foto.

Onbeschadigd, geen krassen, in de originele verpakking.
Ik heb er zo'n 180 euro voor betaald, voor 75 euro is hij van jou.

u6quhhdlvubyj.jpg


8t1bwdq1t.jpg


qdg00owf8hmy.jpg


2hcczd056.jpg


pupy6gvyi.jpg

je hebt een PM
 
Ik ga dit topic eens doorlezen aangezien ik interesse heb in een v-strom. Dit zal er een van tussen 2004 en 2007 worden, vanwege de prijs vooral.

Hoe zit het bij deze motoren met hoge kilometer standen? Ik zie op marktplaats een staan met 97.000km. Zelf ben ik niet vies van een wat afgesleten en gebutste motor, aangezien ik er ook wat offroad werk mee wil gaan proberen. Maar ik vraag mij toch af wat er allemaal meer kan slijten naast het blok.

https://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-suzuki/m1561318251-suzuki-v-strom-vstroms-v-strom-dl650-vol-opties.html

Zijn er wat punten waar ik goed naar moet kijken tijdens een bezichtiging?

Uiteindelijk mijn budget wat groter gemaakt en een V-strom 650 uit 2012 aangeschaft. Een met alle koffers er bij wat wel helpt voor langere tochten.

Twee dagen Eifel gereden om gewend te raken voor een vakantie naar de Dolomieten. Merk wel minder vermogen vergeleken met de GSX maar kan alsnog lekker bochten rijden.

De V-strom is ook 20kg lichter dan de stuk kleinere GSX. Merk ik ook bij het verplaatsen van de motoren.
 
Uiteindelijk mijn budget wat groter gemaakt en een V-strom 650 uit 2012 aangeschaft. Een met alle koffers er bij wat wel helpt voor langere tochten.

Twee dagen Eifel gereden om gewend te raken voor een vakantie naar de Dolomieten. Merk wel minder vermogen vergeleken met de GSX maar kan alsnog lekker bochten rijden.

De V-strom is ook 20kg lichter dan de stuk kleinere GSX. Merk ik ook bij het verplaatsen van de motoren.

Bij een Strom (650) moet je het meer hebben van lekker de bochtjes door zwieren dan brute snelheid. Ik vind het een motor om eerst een dag mee naar je bestemming te rijden, daar nog een paar bochtjes te pakken, overnachten en dan de volgende dag omgekeerd. Ideaal ding voor.
 
Uiteindelijk mijn budget wat groter gemaakt en een V-strom 650 uit 2012 aangeschaft. Een met alle koffers er bij wat wel helpt voor langere tochten.

Twee dagen Eifel gereden om gewend te raken voor een vakantie naar de Dolomieten. Merk wel minder vermogen vergeleken met de GSX maar kan alsnog lekker bochten rijden.

De V-strom is ook 20kg lichter dan de stuk kleinere GSX. Merk ik ook bij het verplaatsen van de motoren.
Ooooh.... das nog niks bij mij is dat 40kg
van een bandit 1250 naar een v storm 650
zijn eerste 1000km zitten erop krijgt deze week z'n eerste beurt
dan kan ik 'm op z'n staart trappen
tja... koppel dat mis ik wel en ik moet meer in de bak roeren :Y
 
Na de motor total los te hebben gereden heb ik hier nog gratis af te halen: een waypoint ram mount voor de dl1000. Had ik mijn TomTom mee gemonteerd. Zit dan net boven de tellers 👌 Let op! Alleen af halen in Kampen, wordt niet verzonden. Als je er belang bij hebt stuur je maar een pm 👍

0332A86F-411A-4A54-83BE-9E81DAC40FC2.jpeg
 
Op 12 september a.s. heb ik een Allroads Motor Meeting 2020 georganiseerd. Een laagdrempelige meeting voor Allroad motorrijders om kennis te maken, ervaringen én inspiratie te delen. Aansluitend is er ook nog een korte rit van 30 kilometer door de directe omgeving van Amersfoort en Barneveld. Alle informatie kun je vinden via het forum 'Waar is wat te doen?'. Leuk als er uiteraard ook een paar mooie V-Stroms van de partij zijn! Hopelijk tot dan :)
 
Op 12 september a.s. heb ik een Allroads Motor Meeting 2020 georganiseerd. Een laagdrempelige meeting voor Allroad motorrijders om kennis te maken, ervaringen én inspiratie te delen. Aansluitend is er ook nog een korte rit van 30 kilometer door de directe omgeving van Amersfoort en Barneveld. Alle informatie kun je vinden via het forum 'Waar is wat te doen?'. Leuk als er uiteraard ook een paar mooie V-Stroms van de partij zijn! Hopelijk tot dan :)

Helaas net op vakantie.

B64C3C23-FEC0-4708-8D50-1153FDB6C1EC.jpeg
 
Nog iemand op zoek naar 2 originele Suzuki zijkoffers voor het nieuwste type V Strom? Vraagprijs 350 euro. Af te halen in Roosendaal.
 

Bijlagen

  • 20200817_073634.jpg
    20200817_073634.jpg
    2 MB · Weergaven: 23
  • 20200817_073652.jpg
    20200817_073652.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 21
  • 20200817_073710.jpg
    20200817_073710.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 17
  • 20200817_073721.jpg
    20200817_073721.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 20
Terug
Bovenaan Onderaan