Welkom alvast Dryhte! Zodra je 'm hebt, ff fotootje posten aub
Will do! 't wordt een L8 XT in geel topkoffer +
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welkom alvast Dryhte! Zodra je 'm hebt, ff fotootje posten aub
Ik heb inmiddels 4000 km erop zitten en de strom bevalt meer dan goed.
Net een lang weekend Eifel gedaan. Heuvelop merkte ik wel dat terugschakelen voor meer trekkracht soms noodzakelijk is..
Wat een fijne motor !!
Die KLV is precies hetzelfde ding in een ander kleurtje met een ander logo erop toch?
Serieuze proefrit.... zéér gulle Kawasaki-dealer ?
LOL.Was van een maat van mij en hij wou er eventueel wel vanaf.
Dus een 10 daagse trip door Italie was een mooie testroute
Hallo,
Ik ben mij aan het orienteren op een nieuwe Vstrom 650 L7, zijn er bepaalde accesoires die
de Vstrom echt verbeteren. Ik snap dat dit allemaal op persoonlijke mening gebasseerd is, maar
toch ben ik benieuwd.
Hallo,
Ik ben mij aan het orienteren op een nieuwe Vstrom 650 L7, zijn er bepaalde accesoires die
de Vstrom echt verbeteren. Ik snap dat dit allemaal op persoonlijke mening gebasseerd is, maar
toch ben ik benieuwd.
De Forkbrace van Cosmo bevalt me ook goed, het maakt de motor stabieler en minder gevoelig voor zijwind.
Een chain-oiler (Tutoro of Scott-oiler) is in mijn ogen essentieel, je ketting gaat er langer van mee, je hoeft niet meer te stellen en te prutsen met smeren. Op lange termijn is het ook goedkoper, tenzij je van plan bent de motor korter te houden dan de ketting mee gaat.
Verder wat Deputy Duc ook al zei. Ik zou niet weten wat je met een motor moet zonder middenbok, handkappen en handvatverwarming zijn prettig tegen de kou en regen. Valbeugels besparen je een berg gedoe als je hem een keertje laat vallen.