Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ff met de tip van je vinger voelen zegt genoeg.
Ben ik dus niet de enige die een vstrom soepeler vindt rijden dan de versysIs goed te vergelijken met de V-strom. Persoonlijk vind ik de V-twin van de Suzuki wat fijner, wat soepeler. Ben benieuwd wat je keuze gaat worden.
Hebben jullie het over de Versys 1000 of over die andere?
ik had het over beide 650 modellenHebben jullie het over de Versys 1000 of over die andere?
Gisteren gedaan en voelde niet plakkerig...
Gebruik op dit moment Motul als klein backupflesje in de topkoffer en Putoline tech chain wax als ik thuis smeer. Maar heb ook nog een fles no-name ptfespray, Belray die de bus goed vettig maakt en mijn handen dus ook en vast nog wel wat van de schakelbrommer. Maandagmiddag ingespoten door steeds stukje vooruit te zetten en het zichtbare stuk tandwiel te bespuiten.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/951150.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/951150_5.png[/IMG] [/URL]
@Miglowie, hoe krijg je die Fuelly image in je signature? Ik probeer hetzelfde met mijn Spritmonitor, maar ik slaag er niet in...
Dit is wat ik probeerde:
Code:[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/951150.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/951150_5.png[/IMG] [/URL]
[URL=http://www.fuelly.com/motorcycle/suzuki/dl650_v-strom/2011/miglow/882505][IMG]http://badges.fuelly.com/images/sig-metric2/882505.png[/IMG][/URL]
'een motor hoort toch minstens 100pk te hebben, anders kan je niet veilig inhalen op de snelweg' heeft hij zich laten vertellen.
Daar komt hij met rijles wel achter. Ik had met mijn rijlessen twee jaar geleden geen moeite om met de SV650 iedereen met 144 km/h op de A9 voorbij te blazen. Ik vraag mij wel af bij wat voor mensen die adviezen vandaan komen.Ja...
Ik sprak net met een collega die overweegt te leren motorrijden, en op basis van reviews en gesprekken met anderen als eerste motor de CB1000R overweegt
'een motor hoort toch minstens 100pk te hebben, anders kan je niet veilig inhalen op de snelweg' heeft hij zich laten vertellen.
Gelukkig gaat hij wel nog proefrijden (en moet hij nog leren rijden)... als ik me herinner hoe akelig ik de acceleratie van de CB500x met volgas al vond
Zelfs die 125pk is redelijk overbodig. Maar OK, een 600CC fiets met 100pk heeft niet bijzonder veel koppel. Die zal je misschien wel eens echt open trekken op de openbare weg. Jouw 1200CC beest daarentegen... gaat daarvan het gas werkelijk wel eens volledig open?Mijn R1200GS met 125 PK is dan voldoende krachtig... méér is eigenlijk overbodig.
De 125 PK van mijn "beest" hebben de meubelen wel eens gered, ja....
Honda NC, CBF, Fazer, SV, MT07, KTM, R1200GS, CB500, CB1000....
Dit is toch een VStrom topic