Het grote suzuki V-strom topic deel 3

@hhhh misschien iets relaxter je handlebars vasthouden, en meer klemmen met je dijen en knieën. Ik herinner me dat ik dit ook voelde toen ik 'm pas had. Moest mezelf dwingen om relaxter te zitten en daarmee ging het over.
 
@hhhh misschien iets relaxter je handlebars vasthouden, en meer klemmen met je dijen en knieën. Ik herinner me dat ik dit ook voelde toen ik 'm pas had. Moest mezelf dwingen om relaxter te zitten en daarmee ging het over.

Dat ga ik eens proberen inderdaad! Het zou goed kunnen dat ik dit te veel doe, het is nog even wennen afkomend van een chopper. Dankje!
 
@hhhh misschien iets relaxter je handlebars vasthouden, en meer klemmen met je dijen en knieën. Ik herinner me dat ik dit ook voelde toen ik 'm pas had. Moest mezelf dwingen om relaxter te zitten en daarmee ging het over.

Vandaag geprobeerd, nog weinig succes. Zal denk ik ook wel komen ondat ik al 3 dagen verkramd op de motor zat. Nu weer een weekje wachten en volgende week nog maar eens aanvoelen.

Gister had ik de ketting gesmeerd, 3 keer raden wat er is gebeurd.. Het zit overal..

Mn eerste motor met ketting dus het is nog zoeken hoe het moet. Ik heb hem gesmeerd toen ik terug kwam van een rit zodat hij warm was. Ik denk dat ik er teveel opgespoten heb, voor mn idee bleef de ketting glimmend. Van de week maar eens goed schoonmaken. Tips voor het smeren zijn welkom! :)

Bochten gaan steeds lekkerder! Nog wel even wennen met de juiste versnelling en het gas. Soms iets te veel gas en als je m dan terug draai zit ie al zo dicht dat je veel snelheid verlies en het een beetje hokkerig wordt.

@gtswizard Veel plezier!
 
Waar kom je ook alweer vandaan?!?
Niet exacte adres, maar richtlijn is ook goed hoor😉

Als je budget ruim voorhanden is, heb ik nog wel vol aangeklede '18 voor je staan hoor 😂

Hilversum!
En ik denk niet dat mijn budget genoeg was voor een 2018 V-Strom O-)

Maar ik heb inmiddels een V-Strom gekocht (zie avatar). 2012 :]
 
Hilversum!
En ik denk niet dat mijn budget genoeg was voor een 2018 V-Strom O-)

Maar ik heb inmiddels een V-Strom gekocht (zie avatar). 2012 :]

Mooi ding! Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Vrouwlief al achterop geparkeerd?
 
Saskia klinkt mij als een vrouwlief?
Of geef je het stuur ooit over aan manlief?
Dan kan vrouwlief achterop!!


Misschien is Saskia wel een vrouwlief met een vrouwlief. Kan ook nog. ;)

Volgens mij las ik inderdaad in haar eerste topic over het zoeken naar een alternatief dat ze een vrouwlief is met een vrouwlief, vandaar. Zal mij verder jeuken trouwens, of je nou van mannen, vrouwen, chocola of motoren houdt, liefde is liefde.
 
Volgens mij las ik inderdaad in haar eerste topic over het zoeken naar een alternatief dat ze een vrouwlief is met een vrouwlief, vandaar. Zal mij verder jeuken trouwens, of je nou van mannen, vrouwen, chocola of motoren houdt, liefde is liefde.
Haha. Gaaf. Dat topic heb ik niet gelezen dus wist ik dat niet. @SaskiavW Heel veel plezier met je V-strom en in de liefde natuurlijk..
 
En over lief gesproken, wie heeft er hier ervaring met V-stream ruitjes??
Zag net dat ze een ruitje hebben van 58*48.

Ok, this wel een grote mudderfukker van een ruit.
Maar als ik hierdoor WEL uit de wind en herrie komt te zitten, dan so be it.
Rij voornamelijk snelweg meters.

En vakantie trip kan het originele ruitje gewoon mee.
Voor het lokale gooi en smijt werk.

Want wordt nu wel leip van de herrie.
 
hier wat foto s van de v strom in de ardennen
 

Bijlagen

  • DSC00039.JPG
    DSC00039.JPG
    190,7 KB · Weergaven: 36
  • DSC00055.JPG
    DSC00055.JPG
    232 KB · Weergaven: 37
  • DSC00042.JPG
    DSC00042.JPG
    264,3 KB · Weergaven: 41
  • DSC00057.JPG
    DSC00057.JPG
    221,6 KB · Weergaven: 43
Terug
Bovenaan Onderaan