Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb deze is van sw motechWie helpt mij, eigenlijk m'n vader, met de speurtocht.
Mijn vader rijd een DL 650 L2 en is opzoek naar een carter bescherming voor de motor. Deze wilt hij helemaal ZWART hebben. Moet geen plastic zijn zoals de originele van Suzuki is maar iets van aluminium.
Hij heeft (nog) geen valbeugels op zijn motor dus de montage moet rechtstreeks aan het frame / blok zijn in plaats van aan de beugel. Toevallig zag ik op internet de volgende op een motor zitten, weet iemand welk merk/type dit is? Of hebben jullie andere tips waar we eens naar kunnen kijken?
Bekijk bijlage 1391974
Bekijk bijlage 1391975
Mooie site, handig om te onthouden.Cosmo-accessories.com, beter bekend als de Griek.
Voorover op een V-Strom? Met die klachten zou ik eerder denken dat je 'te rechtop' zit, met te weinig steun. Waar in je rug voel je het?
Teveel voorover zou je meer last van polsen verwachten...
Heeft iemand tips voor stuurrisers? Ik blijf maar na een goeie 100KM last houden van mn schouders/rug, tegen de 200km rijden wordt het echt vervelend. Ik heb het idee dat ik best wel voorover zit, zou dit de oorzaak ook kunnen zijn? Mijn motor is ook 3 cm verlaagd en ik maak gebruik van een verlaagd zadel.
In het begin dacht ik dat het kwam door nieuwe motor/nieuwe houding maar na 4 weken en 1300km verder lijkt het mij toch wel over moet zijn dan?
Heeft iemand ervaring met deze?
https://www.cosmo-accessories.com/products/suzuki/dl-650-v-strom-2017/handle-bar-riser-detail
Een tijdje geleden vroeg ik informatie in dit topic voor het demonteren van mijn achterbrug.
Gisteravond de achterbrug uit mijn vstrom gedemonteerd voor het vervangen van de achterbrug lagers.
Ik ga eens een poging wagen. Ik heb de komende 2 avonden toch weinig tijd om te sleutelen. Dan kan het rustig intrekken. Hopelijk komt hij zaterdag losEven lekker in de WD40 zetten en de volgende dag beetje met een rubberhamer aan het tikken gaan. En anders nog een extra nacht in de week (WD40) zetten.
Idem hier, een fireblade uit 1992 en uit 2006 ingeruild voor een 2009 650 met 10300km op de tellerHallo,
Ik ben Erik en heb sinds een aantal weken een Vstrom 650 uit 2004.
Dag na aanschaf gelijk een weekend naar Duitsland en echt genoten, stuurt prima.
Ik kom van een Fireblade en heb de omslag gemaakt naar Toer.
Bij terugkomst had ik nog een afleverbeurt tegoed, nieuwe voorband en lekke voorpoot is gerepareerd, veert nu nog beter (en zonder lawaai op keien...)
Overweeg nog een topkoffer te monteren, maar verder laat ik hem zo als hij nu is, dus geen andere uitlaat, knippers enz.
Dit is em....
Bekijk bijlage 1399740
2 jaar geleden de omslag gemaakt van een BMW r1150rt naar een vstrom, bevalt me prima, nu een rondrit van 34 dagen aan het maken door ScandinaviëIdem hier, een fireblade uit 1992 en uit 2006 ingeruild voor een 2009 650 met 10300km op de teller
110300 bedoel je? 10j oude motor...Idem hier, een fireblade uit 1992 en uit 2006 ingeruild voor een 2009 650 met 10300km op de teller