Het grote suzuki V-strom topic deel 3

Ik kocht de mijne met 3600 km. Was 7 jaar oud. Sommige mensen gebruiken hun motor nou eenmaal nauwelijks.
 
Momenteel op de vstrom in noorwegen
 

Bijlagen

  • IMG_20190619_142045.jpg
    IMG_20190619_142045.jpg
    159,6 KB · Weergaven: 41
Dat lijkt me wel ja. Is ook genoeg voor 134 dagen.

Wij gaan met twee op één motor met de helft van jouw bagage. Wel hotels, jij mss kamperen en dat scheelt uiteraard.
 
Mooi toertje! Gelukkig ook genoeg ruimte voor de krentenbollen en drinken onderweg *O* :t
 
Ik ben tot de conclusie gekomen om mijn Hornet 900 de deur uit te doen en opzoek te gaan naar een V-Strom 650!

Zijn hier nog V-Strommers die er een in de aanbieding hebben? *D
 
Ik ben tot de conclusie gekomen om mijn Hornet 900 de deur uit te doen en opzoek te gaan naar een V-Strom 650!

Zijn hier nog V-Strommers die er een in de aanbieding hebben? *D
Ik niet, ben momenteel heel blij met de vstrom in noorwegen, zweden
 

Bijlagen

  • IMG_20190623_161102.jpg
    IMG_20190623_161102.jpg
    311,8 KB · Weergaven: 28
  • IMG_20190623_110541.jpg
    IMG_20190623_110541.jpg
    283,8 KB · Weergaven: 29
  • IMG_20190622_124705.jpg
    IMG_20190622_124705.jpg
    129,3 KB · Weergaven: 30
Dat is toch waar Stroms eigenlijk voor gemaakt zijn, kilometers vreten, over verharde of minder verharde paden.
 
Ik zou mezelf even voorstellen, ik ben Bart en ben 22 jaar oud. Ik volg dit forum al een tijdje en rij zelf 1,5 jaar rond op een Suzuki Inazuma 250. Echt een lekker rijdende motor waarmee ik vele mooie ritten heb op mogen maken. Nu word het tijd voor een andere motor en kan ik aanstaande zaterdag mijn Suzuki Vstrom 650 ophalen! Ik ben er zelf erg blij mee en kan niet wachten tot het zover is. Plaatje bij het praatje...

73D6A953-CA5A-4DD6-80E5-D2A042DFD3F2.jpeg
 
Ik zou mezelf even voorstellen, ik ben Bart en ben 22 jaar oud. Ik volg dit forum al een tijdje en rij zelf 1,5 jaar rond op een Suzuki Inazuma 250. Echt een lekker rijdende motor waarmee ik vele mooie ritten heb op mogen maken. Nu word het tijd voor een andere motor en kan ik aanstaande zaterdag mijn Suzuki Vstrom 650 ophalen! Ik ben er zelf erg blij mee en kan niet wachten tot het zover is. Plaatje bij het praatje...

Bekijk bijlage 1415443

Gefeliciteerd met je nieuwe v-strom, is het een nieuwe motor, hij ziet er zo mooi uit. Veel plezierige kilometers gewenst. Ik heb ook een Inazuma gehad en hij rijd inderdaad zeer fijn.
 
Veel plezier met je aanwinst, daar ga je veel plezier aan beleven!
Ik heb bijna dezelfde (zijn zwaardere broertje), en nog geen moment spijt van gehad.
 
Wie van hier gaat 13 oktober ook de najaarsrit rijden van de vstrom groep nederland/België in de achterhoek
 
Ik zou mezelf even voorstellen, ik ben Bart en ben 22 jaar oud. Ik volg dit forum al een tijdje en rij zelf 1,5 jaar rond op een Suzuki Inazuma 250. Echt een lekker rijdende motor waarmee ik vele mooie ritten heb op mogen maken. Nu word het tijd voor een andere motor en kan ik aanstaande zaterdag mijn Suzuki Vstrom 650 ophalen! Ik ben er zelf erg blij mee en kan niet wachten tot het zover is. Plaatje bij het praatje...

Bekijk bijlage 1415443

Gefeliciteerd met je aankoop! Ga je keens pijt van krijgen! Ik zie dat je de motor bij een goede en fijne dealer heb gekocht, kom je zelf uit die omgeving?
 
Gefeliciteerd met je aankoop! Ga je keens pijt van krijgen! Ik zie dat je de motor bij een goede en fijne dealer heb gekocht, kom je zelf uit die omgeving?

Ik heb er zelf ongeveer anderhalf uur voor moeten rijden. Kom zelf uit West Brabant. Mijn vorige motor kwam ook uit de hoek van Motorhuis De Valkenier. De motor is tevens voorzien van diverse extra’s. Middenbok, 12v aansluiting, Ram mount, verhoogd scherm, verwarmbare handvaten, handkappen, top koffer, valbeugels en nog wat kleine dingetjes. Wat ik er van de winter op wil plaatsen zijn nog LED verstralers en misschien andere spiegels. De huidige spiegels vind ik er een beetje lomp uitzien.

32E44E49-B16F-4F9D-A91E-C42BA18C7A2C.jpeg
 
De huidige spiegels vind ik er een beetje lomp uitzien.
Dat vinden de meesten, daarom zijn Kawa ER6N spiegels nogal populair bij V-Strom rijders. Die passen goed bij de handkappen.

Heb zelf recent nieuwe nepperts via Ali gekocht, zijn best knap voor het geld:
 
Terug
Bovenaan Onderaan