Het grote suzuki V-strom topic deel 3

Ik heb er zelf ongeveer anderhalf uur voor moeten rijden. Kom zelf uit West Brabant. Mijn vorige motor kwam ook uit de hoek van Motorhuis De Valkenier. De motor is tevens voorzien van diverse extra’s. Middenbok, 12v aansluiting, Ram mount, verhoogd scherm, verwarmbare handvaten, handkappen, top koffer, valbeugels en nog wat kleine dingetjes. Wat ik er van de winter op wil plaatsen zijn nog LED verstralers en misschien andere spiegels. De huidige spiegels vind ik er een beetje lomp uitzien.

Bekijk bijlage 1416294

Mijne komt ook bij de Valkenier vandaan, ik heb er ook al genoeg gesproken die hem er vandaan hemmen. Voor mij is het echter maar 10 minuten rijden.

Een knap pakketje heb je! In de spiegels kan ik je wel vinden. Rij je het hele jaar door? Woon/werk?
 
Een knap pakketje heb je! In de spiegels kan ik je wel vinden. Rij je het hele jaar door? Woon/werk?

Ik rij alleen in de koude wintermaanden niet. Ook niet voor woon werk verkeer. Puur voor weekenden weg en reisjes naar het buitenland. En natuurlijk de plezier ritjes savonds.
 
Vandaag toch maar een setje LED verstralers geplaatst op de Vstrom. Het was even de vraag waar we de beugels gingen plaatsen maar heb toch voor de simpele methode gekozen. Door ze gewoon te monteren aan de beugel van het frame. Al met al een leuke toevoeging voor nog geen 20,00 euro. Achteraf had ik toch misschien voor de breedstralers gekozen. Want nu heb ik twee stippen op het asfalt staan. Wat opzich ook niet slecht is.

IMG_20190819_164113.jpg


De twee spotjes voorzien van 3x een 3watt CREE LED met E-keur.

IMG_20190819_173356.jpg


Beugeltje voor het lampje gemonteerd aan het frame.

IMG_20190819_192616.jpg


Dat ziet er dan zo uit, best netjes al zeg ik het zelf.
Uiteraard ook even aangesloten op een schakelaar met losse zekering.

IMG_20190819_192623.jpg


En uit eindelijk nog een foto met het uiteindelijke eindresultaat.

IMG_20190819_205825.jpg
 
Vandaag toch maar een setje LED verstralers geplaatst op de Vstrom. Het was even de vraag waar we de beugels gingen plaatsen maar heb toch voor de simpele methode gekozen. Door ze gewoon te monteren aan de beugel van het frame. Al met al een leuke toevoeging voor nog geen 20,00 euro. Achteraf had ik toch misschien voor de breedstralers gekozen. Want nu heb ik twee stippen op het asfalt staan. Wat opzich ook niet slecht is.

Bekijk bijlage 1419816

De twee spotjes voorzien van 3x een 3watt CREE LED met E-keur.

Bekijk bijlage 1419817

Beugeltje voor het lampje gemonteerd aan het frame.

Bekijk bijlage 1419819

Dat ziet er dan zo uit, best netjes al zeg ik het zelf.
Uiteraard ook even aangesloten op een schakelaar met losse zekering.

Bekijk bijlage 1419820

En uit eindelijk nog een foto met het uiteindelijke eindresultaat.

Bekijk bijlage 1419821
zelf givi s
 

Bijlagen

  • DSC00393.JPG
    DSC00393.JPG
    326,4 KB · Weergaven: 11
Goedenavond, ik ben al tijden niet op het forum geweest zie ik. De motor in mijn profielfoto heb ik helaas in 2017 in de prak gereden en mezelf erbij. Mijn bekken gebroken op 2 plekken. In april 2018 een andere Honda Hornet gekocht, een zilvergrijze. Afgelopen donderdag een Suzuki V Strom 650 gekocht uit 2008 met 53.000 km op de teller. Ik dacht, eens kijken of daar een topic voor is en zie daar! Dinsdag mag ik mijn motor ophalen.
 

Bijlagen

  • big (2).jpg
    big (2).jpg
    59,4 KB · Weergaven: 25
Hey @Cabogirl! Ik kan me jouw verhaal nog goed herinneren in het lesserstopic. Fijn dat je weer terug bent en met een pracht van een fiets. Kan niet anders zeggen dan dat je daar veel plezier aan gaat beleven. Heel veel veilige kilometers gewenst :] :t
 
Hey @Cabogirl! Ik kan me jouw verhaal nog goed herinneren in het lesserstopic. Fijn dat je weer terug bent en met een pracht van een fiets. Kan niet anders zeggen dan dat je daar veel plezier aan gaat beleven. Heel veel veilige kilometers gewenst :] :t

Hoi Hugo, leuk dat je nog weet wie ik ben. Ik was inderdaad destijds heel actief in het lesserstopic en heb er heel veel aan gehad. Ik ben heel blij met mijn nieuwe aankoop. Dank je wel.
 
Hoi Hugo, leuk dat je nog weet wie ik ben. Ik was inderdaad destijds heel actief in het lesserstopic en heb er heel veel aan gehad. Ik ben heel blij met mijn nieuwe aankoop. Dank je wel.
Ik hoop dat je weer lekker actief wordt en dat je weer mag genieten van het motorrijden na het ongeluk.

Enne, post maar eens in het weertopic wat mooie foto's van je aanwinst onder een mooie wolkenhemel. #reclame :+
 
Ik hoop dat je weer lekker actief wordt en dat je weer mag genieten van het motorrijden na het ongeluk.

Enne, post maar eens in het weertopic wat mooie foto's van je aanwinst onder een mooie wolkenhemel. #reclame :+

Dinsdag ga ik hem halen, dan zal ik even spammen. Leuk om weer terug te zijn op het forum.
 
Goedenavond, ik ben al tijden niet op het forum geweest zie ik. De motor in mijn profielfoto heb ik helaas in 2017 in de prak gereden en mezelf erbij. Mijn bekken gebroken op 2 plekken. In april 2018 een andere Honda Hornet gekocht, een zilvergrijze. Afgelopen donderdag een Suzuki V Strom 650 gekocht uit 2008 met 53.000 km op de teller. Ik dacht, eens kijken of daar een topic voor is en zie daar! Dinsdag mag ik mijn motor ophalen.
mooi dat je weer helemaal de oude bent
 
Terug
Bovenaan Onderaan