Het grote suzuki V-strom topic deel 3

Jaaaaaa! Daar istie dan! Zoooo blij!
Mijn Honda Hornet uit 2003 ingeruild voor een Suzuki V-Strom uit 2008. Wat rijdt hij lekker!
 

Bijlagen

  • IMG_8371.PNG
    IMG_8371.PNG
    529,4 KB · Weergaven: 37
Allen,

Vorig jaar had ik afscheid moeten nemen van mijn Diversion 900 door een ongeluk, maar ik ben weer terug! En nu met een Suzuki DL650 Adventure. Ik ga m vooral gebruiken als woon-werk en met een aantal vrienden kan ik weer lekker door de Eiffel :)

Mooie bike!
 
gelukkig zelf geen schade , motor wordt wel gerepareerd neem ik aan
ja, meteen binnen gebracht bij de verdeler/garagist. Ik hoop dat de prijs meevalt... plastics + 1 valbeugel.
Die valbeugel heeft trouwens wel z'n nut bewezen, was verbogen en gescheurd maar als ik de klap met m'n been had opgevangen was het vermoedelijk een gevalletje ziekenhuis geworden in plaats van een beurse scheenbeenspier.
 
Ik heb een 650 xt van vorig jaar. De gele met goudkleurige spaakwielen.
De soes is voorzien van valbeugels.
Perfecte olek voor een set verstralers.

Ik overweeg de orginele van suzuki.
Iemand hier met ervaring om deze later alsnog te plaatsen.?
Weet iemand wat de orginele suzuki set kost ?
 
Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Dennis en ben 37 jaar oud. Ben al lang lid van MF.
Vroeg reed ik een GSX-R600, veel van genoten maar nu jaren later wordt het tijd voor een andere motor en kan ik volgende week mijn Suzuki Vstrom 650 ophalen!
Zeg het met een plaatje 😄
 

Bijlagen

  • IMG_20191025_171635.jpg
    IMG_20191025_171635.jpg
    228,7 KB · Weergaven: 14
Hier ook een kersverse eigenaar van een V-Strom. *D

Werd niet echt gelukkig van de 4 cilinder Fazer, wou in eerste instantie door sparen voor een T7 mja, dat vond ik op korte termijn ook wel behoorlijk wat geld.
Dus toch maar even een testrit maken op een Strom bij de dealer in de buurt. En das goed bevallen, wat een makkelijk fun fietsje. :YY

Kan hem ergens volgende week ophalen, hij krijgt eerst nog even een beurtje.


43881d56-1454-4024-9cba-90d37c53f8f0.jpg
 
ziet er alvast veel beter uit :Y.Het geluid ook veel beter ?

Het geluid is een stuk meer aanwezig 😇 De meningen zullen natuurlijk sterk verschillen of het beter/mooier is ten opzichte van de standaard demper, ikzelf vind het een verbetering. Heb overigens alleen nog maar gereden zonder de DB-killer maar moet ook nog even testen met. Misschien dat het met de killer erin een mooi compromis is tussen standaard en een open demper qua geluid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan