Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nieuw voor 2023
Volgens mij schrijft suzuki bij 6k een olie wissel voor en 12k een olie + filter wissel. Voor de verdere verschillen zou ik in het onderhoudsboek moeten kijken.Afgelopen vrijdag heeft onze V-strom 650 en de 1050XT beide een jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad.
Dat viel niet tegen! Bij mijn 1050 werd als extra wel zowel de remvloeistof als de koppelingsvloeistof vervangen, die waren beide donker. Verder geen bijzonderheden uiteraard
De kilometerstand komt alleen beetje ongunstig uit, de 1050 heeft 9000km erop staan en de 650 8000km.
De dealer vond het zelf ook te gek om in 3000 km weer voor de 12k beurt te komen, dus we rekken het met toestemming lekker wat op!
Ben alleen vergeten te vragen wat nu het verschil is tussen een jaarlijkse beurt en de 12k, volgens mij gebeurt er niet heel veel meer bij de 12k beurt.
Nieuwere Suzuki’s 12k of 1x per jaar. Wat oudere modellen iedere 6kIk dacht iedere 12k of 1x per jaar oliewissel plus filter
Precies, voor de nieuwere V-strom modellen is dit de juiste onderhouds interval.Ik dacht iedere 12k of 1x per jaar oliewissel plus filter
Idd vet! Op YouTube iemand die met een Zero een wereldreis gestart is. Vertrokken uit Duitsland, via NL naar Engeland. So far so good. Maar iedere 100-130km moet hij aan de laadpaal. Bereik wordt groter als hij op de snelweg in de slipstream achter een vrachtwagen hangt. Wat opvalt is het grote verschil van de betaalsystemen van de laadpalen. Dit is nog verre van universeel. Standaard met je creditcard betalen lukt meestal niet. Heel veel palen hebben een eigen app. Conclusie: nog ff wachten op méér bereik. Voor mij zou 200km minimaal zijn en (veel) lagere aanschafkosten van zo'n bike. Bijna 2x duurder dan mijn V-Strom 1050Wel vet de nieuwe Zero Dsr X met 100 pk en 225 nm kost wel 27 K.