Het Grote SV650 99-02 Topic Deel 14 "Hear Us Roar"

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoelaat is morgen iedereen aanwezig in veenedaal?
ik kom waarschijnlijk in me eentje of zijn er ng andere vanuit amersfoort of omstreken met wie ik mee kan rijden? :]
 
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!! Ik dacht altijd dat je zwart haar had... maar na je sms van vanmiddag begon ik te twijfelen of 't niet blond was hahahahahahahahaha
 
Heb trouwens een probleem tegenwoordig, mijn motor start soms niet meer. En dan bedoel ik dus dat hij helemaal niets doet als ik het knopje indruk en de koppeling helemaal in heb uiteraard. Als hij koud is start hij meteen, maar als hij warm is, is het bal. Heb net ook gewoon paar minuten bij iemand voor staan wachten tot hij het deed. En toen ik thuis was (~4min. later) en ik hem uitzetten en weer wou starten deed hij het weer niet. Had dit pas ook al ergens onderweg en voelt knap lullig.

Jullie zien dit belangrijk bericht over het hoofd. '(
 
Jullie zien dit belangrijk bericht over het hoofd. '(
zien het niet over het hoofd, hebben alleen niet direct een antwoord :?
zou eens beginnen met de bedrading door te meten.
contacten van schakelaars controleren en startmotor doormeten
Denk dat je het probleem dan wel tegen komt :Y
 
Jullie zien dit belangrijk bericht over het hoofd. '(
draait de startmotor nog wel rond als de
motor warm is? Anders you ik het probleem in de ontsteking zoeken. Bobine, bougiekabel en bougiedop. Willen na verloop van tijd weleens minder worden.
 
Ik zou het zoeken waar de temperatuur van het blok van invloed is. Dus voor eerst niet in de schakelaar e.d. maar daar waar temperatuur invloed heeft. En, inderdaad, draait je startmotor wel rond?
 
Nee hij doet echt helemaal niets, dus ook geen startmotor of geluid of iets. Het knopje lijkt dood zeg maar. Hij deed het vandaag ook niet als hij koud is dus ding staat heel de dag al stil. Heb zekeringen gekeken, maar is nog goed.
 
Nee hij doet echt helemaal niets, dus ook geen startmotor of geluid of iets. Het knopje lijkt dood zeg maar. Hij deed het vandaag ook niet als hij koud is dus ding staat heel de dag al stil. Heb zekeringen gekeken, maar is nog goed.
Controleer eens of je dodemansknop en het startrelais nog goed zijn anders? Moet je even in het wph controleren hoe dit moet.


Volgens mij vandaag op de MFMM nog wel een paar uit dit topic zien rijden :+
 
Laatst bewerkt:
Nee hij doet echt helemaal niets, dus ook geen startmotor of geluid of iets. Het knopje lijkt dood zeg maar. Hij deed het vandaag ook niet als hij koud is dus ding staat heel de dag al stil. Heb zekeringen gekeken, maar is nog goed.
Gewoon stroomloopschema erbij pakken en de aansturing doormeten van de startmotor.
 
Ik heb de weg ook kunnen vinden naar het nieuwe topic!
Hét topic waar we brullen .... totdat de peut op is :P

Was er toevallig iemand van jullie vandaag bij de MFMM?!
Ik heb niet 1 andere S gezien!! Jullie hadden je zeker goed verstopt in venendaal? |(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de weg ook kunnen vinden naar het nieuwe topic!
Hét topic waar we brullen .... totdat de peut op is :P

Was er toevallig iemand van jullie vandaag bij de MFMM?!
Ik heb niet 1 andere S gezien!! Jullie hadden je zeker goed verstopt in venendaal? |(
dB en ik waren present :Y

Mevr. Chum was er ook nog :P

 
Laatst bewerkt:
Heb eindelijk een carbonnen spatbord gevonden voor de srad voorvork, maar nu is er één van de bouten van mijn spatbord volledig vast gecorrodeerd. :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb jou geloof ik wel gezien als ik je avatar zo zie. En n zwarte met enkele hoge seatpipe... Nog n gele ook trouwens.

Armada en ik staan er sexy op O-)

[~[url="http://farm4.static.flickr.com/3363/5700387532_bd1c000d37.jpg"]afbeelding~][/url]
DSC_0024 by Total Visual Solutions, on Flickr

[~[url="http://farm3.static.flickr.com/2230/5700387390_c572290777.jpg"]afbeelding~][/url]
DSC_0023 by Total Visual Solutions, on Flickr

Ik heb jullie fietsen nog in veenendaal zien staan! Jullie stonden er niet bij geloof ik dus maar door gelopen :z ..

En in Amersfoort nog twee blauwe sv's waarvan 1 die van margarita-chum :W .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan