Het Grote SV650 99-02 Topic Deel 14 "Hear Us Roar"

Status
Niet open voor verdere reacties.
DIBS!

Morgen eens even bellen hoe of wat.... Dit lijkt me eerlijk gezegd een gevalletje te mooi om waar te zijn :P

Oh heb al geboden, maar jij mag ook bellen heur :+

Zie alleen nu dat ie geen "balletjes" heeft die in je subframe gaan waardoor je 'm los kan maken met je sleutel. Dus die moet zelf geklust worden...
 
Oh heb al geboden, maar jij mag ook bellen heur :+

Zie alleen nu dat ie geen "balletjes" heeft die in je subframe gaan waardoor je 'm los kan maken met je sleutel. Dus die moet zelf geklust worden...
volgens mij kun je die pinnen zo overzetten van je buddy-seat



een beller is sneller *D
 
Oh wacht, even vergeten dat ik eerst wat andere dingen moet kopen. Cover staat waaaaay down op prioriteitenlijst :')
 
Ik ben echt niet lenig, vaak tik ik als ik opstap met m'n laars tegen mn buddy. Geen cover voor deze jongen dus! zou zonde zijn :X
 
Nou! Stap 1 was gaatje uitblazen maar viel vandaag continu weer uit in de regen:s wat is stap 2? Bougie en bougiekabel vervangen? Pffff wordt je echt suf van!
 
Ik had 'tzelfde;
1) draingaatje

Mits dat niet lukt moet je de volgende stap SAMEN uitvoeren :)
Een spatbord verlenger halen, voorste bougie + bougie dop vervangen.

En vlammen :)
 
Laatst bewerkt:
IMG_0688.jpg

Voor de klus.

IMG_0691.jpg

Eerste deel eraf

IMG_0696.jpg

Later nog meer af gegaan maar daar heb ik dan geen foto's van.

IMG_0698.jpg

FaceAsslift

IMG_0703.jpg

Het bandje om mijn sleutelsetje vast te zetten heb ik weten te behouden.

IMG_0707.jpg

Kentekenplaathouder. Geïnspireerd op het idee van Kimbeau :}

IMG_0710.jpg

En zo gaat dat dan hangen.

Nu nog kentekenlijst bestellen en van RVS een houdertje maken om die lijst samen met knippers op te hangen.
 
Nou! Stap 1 was gaatje uitblazen maar viel vandaag continu weer uit in de regen:s wat is stap 2? Bougie en bougiekabel vervangen? Pffff wordt je echt suf van!
Drain gaatje is de eerste stap, daarnaast moet moet er natuurlijk opgelet worden dat de dop goed gemonteerd wordt en daardoor goed afdicht. Daarnaast kun je eventueel speciaal vet in de dop doen (lees hier vaak over op svrider dialectric grease).

Vervangen van de dop/kabel is natuurlijk aan te raden als deze niet goed afdicht of kapot is.
Bougie vervangen haal niks uit, gewoon even de bovenkant schoonmaken.

Daarnaast is een fenda extenda een goede extra.
 
Laatst bewerkt:
Als ik echt wat wil hebben mail ik niet eens maar bel ik.

Hoe zit die underseat bij jou bevestigd? Heb ook zo'n ding gekocht, maar moet de gaten er nog wel zelf inboren. Maar doe het liever in 1x goed dan dat hij vol met gaten zit. :+
 
Hoe zit die underseat bij jou bevestigd? Heb ook zo'n ding gekocht, maar moet de gaten er nog wel zelf inboren. Maar doe het liever in 1x goed dan dat hij vol met gaten zit. :+

Volgens mij hangt ie nog op een schroefje daar bij het achterlicht. Verder ligt ie klemvast.
 
[afbeelding]
Voor de klus.

[afbeelding]
Eerste deel eraf

[afbeelding]
Later nog meer af gegaan maar daar heb ik dan geen foto's van.

[afbeelding]
FaceAsslift

[afbeelding]
Het bandje om mijn sleutelsetje vast te zetten heb ik weten te behouden.

[afbeelding]
Kentekenplaathouder. Geïnspireerd op het idee van Kimbeau :}

[afbeelding]
En zo gaat dat dan hangen.

Nu nog kentekenlijst bestellen en van RVS een houdertje maken om die lijst samen met knippers op te hangen.

Hoe dik is je plaat? Ik had 1mm gebruik en die is gaan scheuren. Moet ik nog ooit opnieuw doen.
 
Hm zonde, zagen is geen probleem, maar een kentekenhouder maken zal lastig worden, vooral omdat de knipperlichten er ook aan moeten :P
 
Hm zonde, zagen is geen probleem, maar een kentekenhouder maken zal lastig worden, vooral omdat de knipperlichten er ook aan moeten :P
Je kan het jezelf ook nodeloos moeilijk maken natuurlijk.

houder.jpg


Simpel zat. De mooiste houder is er ééntje die je niet ziet.
 
Hoe dik is je plaat? Ik had 1mm gebruik en die is gaan scheuren. Moet ik nog ooit opnieuw doen.

2mm. Dus dan zou die 2x zo sterk moeten zijn :+ Ik heb trouwens iets ruimer dan precies de mal gezaagd ( In die alu plaat dus ) en hoefde aan beide kanten alleen een beetje de lijn bijschaven. Kentekenplaathouder wordt van RVS. Ik heb inmiddels een mooi plaatje RVS weten te bemachtigen! *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan