Het Grote SV650 99-02 Topic Deel 15 "Met mooie rondingen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft er hier nog zo'n tekeningetje voor de gaten in de kont? Ik wil er binnenkort ff mee aan de gang.
 
Bedoel je voor die vulplaatjes als je de grabrail eraf haalt? Ga ik vanavond even maken.

Inderdaad, die bedoel ik. Ik meen dat ik ergens een tekeningetje ervan heb gezien, maar ik weet niet meer waar....

Ik wil die dingen nog ff maken en dan is ie echt helemaal áf. En dan een nog een paar knappe feauteau's schieten.
 
Laatst bewerkt:
Knutselaars!

Wat voor een afmeting hebben jullie genomen voor de aluminium plaat voor de doe het zelf undertail? Is volgens mij niet zo te krijgen bij de huis tuin keuken gamma? of wel? En bewerken met? Dremel ofzo, decoupeerzaag iemand? :P
 
Knutselaars!

Wat voor een afmeting hebben jullie genomen voor de aluminium plaat voor de doe het zelf undertail? Is volgens mij niet zo te krijgen bij de huis tuin keuken gamma? of wel? En bewerken met? Dremel ofzo, decoupeerzaag iemand? :P


Kopen bij ricambi-weiss: Klik voor 3 tientjes, ex verzenden...

IMG_2669.jpg
 
Laatst bewerkt:
lol :o

Heb jij die er ook onder zitten? Dus gewoon spuiten en klaar is de spreekwoordelijke kees?


Ja dus *O*
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, die bedoel ik. Ik meen dat ik ergens een tekeningetje ervan heb gezien, maar ik weet niet meer waar....

Ik wil die dingen nog ff maken en dan is ie echt helemaal áf. En dan een nog een paar knappe feauteau's schieten.
Deze toevallig?

Scan_Pic00092copy.jpg
 
Hmm... Nederland staat bij hun niet in de landenlijst? :?

Ze verzenden wel naar Nederland hoor, ik heb al honderden dingen bij hun besteld. Je kunt ook via egay proberen.

@Armada, idd die bedoel ik. Bedankt! Morgen ff langs de Hornbach en 's avonds ff lekker knooien.
 
lol :o

Heb jij die er ook onder zitten? Dus gewoon spuiten en klaar is de spreekwoordelijke kees?


Ja dus *O*

Idd, was niet veel paswerk nodig. Als je eenmaal ruimte genoeg gecreëerd hebt dan past ie er zo onder. Ik heb nog wel zo'n stuk foam voor de buddy er bij besteld om die gaten wat af te dichten en te zorgen dat er niet te veel water naar binnen komt. Je kunt er de boel ook lekker klemvast mee zetten.
 
Op MP staat ook een undertail te koop voor 3 tientjes, is van carbon. Heb ik zelf ook en past perfect en dan hoef je hem niet te spuiten.
 
Daar zou ik dan niet te lang over nadenken....
 
Laatst bewerkt:
Idd, was niet veel paswerk nodig. Als je eenmaal ruimte genoeg gecreëerd hebt dan past ie er zo onder. Ik heb nog wel zo'n stuk foam voor de buddy er bij besteld om die gaten wat af te dichten en te zorgen dat er niet te veel water naar binnen komt. Je kunt er de boel ook lekker klemvast mee zetten.

Heb jij er nog een andere schokbreker inzitten?
Want ik ga er wss een zx10r schokbreker in zetten.. dus vraag me af of dat dan nog gaat passen?
 
Als je je volledig aan de maten houdt past ie alsnog niet perfect. Het is een beetje kloten ermee omdat de hoek vrij lastig is. Gewoon een beetje aankloten *D
Had zelf van karton een kopie gemaakt van originele vulplaatjes, maar die moest ik ook nog wat bijschaven hier en daar :Y
 
Heb jij er nog een andere schokbreker inzitten?
Want ik ga er wss een zx10r schokbreker in zetten.. dus vraag me af of dat dan nog gaat passen?

Klopt, ik heb er een Öhlins onder hangen. Ik zou niet weten of die zx10 schokker past.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... heb evt een andere op de kop getikt zojuist. die al gespoten is. Maar die gast heeft het over een vaste accubak of een losse accubak. iemand een idee?


: Ook zou je even moeten kijken hoe het zit met de accubak, deze zat bij mij eraan vast, maar anderen schenen over een losse accubak te beschikken op hun SV650.
 
Heb jij je kentekenhouder bevestigd op dat vierkante 'bakje' zeg maar op die undertail? En hoe heb jij 't met de bedrading van knipperlichten gedaan?

Klopt, ik heb een alu hoekprofiel iets "opengebogen" om de hoek van de plaat tov de kont mooi te houden en die heb ik daar opgeschroefd. Voor de bedrading van de knippers heb ik gewoon 2 gaatjes geboord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan