Het Grote SV650S 99-02 Topic deel 16 The Summer edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik wil mijn voorvering gaan vervangen. Is dit een beetje zelf te doen? Bij hyperpro krijg je een hele kit.
 

verwachte meer gebruikerservaringen, maarja.. vandaag even nuttig geweest... en mn tweewieler gewassen en gewaxt

ITS SHININGGGGGGG

3GKlB.jpg
 
@timon, er zijn op motor-forum in het Techniek topic voldoende topics over te vinden. Het enigste wat ik weet is dat een motorstand voor in je kroonplaat wel handig is. Verder is het gewoon een kwestie van buizen open maken, nieuwe spullen erin met olie en weer dicht maken.
 
Hey mensen! Ik leef nog :P.

Even een vraagje. Laatst stond ik met een lege accu en vertelde de ANWB mij dat de aangeleverde spanning te laag was.

Nu heb ik het volgende gemeten:
Accu : 13,5V zonder draaiende motor
Dynamo : +70V
Spanningsregelaar : 0.7V gemiddeld tussen de meeste aansluitingen, sommige zelfs 0.3V of 0V.

Kan ik er vanuit gaan dat mijn spanningsregelaar helaas een beetje stout is?
 
Laatst bewerkt:
Je moet het even meten zoals het hoort, ik denk niet dat dat goed gegaan is.
In het howto topic staat wel een howto.
 
@Prut_Potje: Die olietemperatuur meter kan wel hoger dan 60-70 graden ben ik net achter gekomen. Hij stond net op 90 graden na een leuk stukje O-)
 
Nou, ik dacht ik ga even een rekensommetje maken over de slakkengang van dit topic.

in 14 dagen zijn er 35(inclusief deze post) posts gemaakt.

dat betekent een gemiddelde van 2.5 posts per dag.

als er per pagina 25 posts zijn en een topic die wordt gesloten 100 heeft betekend dit dat een volle topic 2500 posts heeft.

Aan de hand van de volgende berekening:

tijdsduur in dagen = Totaal aantal posts in een topic / gem. Posts per dag

is gelijk aan :

T = 2500 / 2.5 = 1000 dagen.

Een jaar heeft 365(schrikkeljaar niet mee gerekend) dagen.

dit betekend dat deze topic over 1000/365 = 2.739726 jaar volgens de bovengenoemde gegevens gesloten moet worden.

Dit houdt in dat er op de exacte datum van 23 April 2016 dit topic wordt gesloten en topic nummer 17 wordt geopend

Dit was Xiruyo met de late zondag wiskunde verveling, tot de volgende keer :Y

Nou jongens.. ik zie jullie nog over 3 jaar weer hier (hoop ik) *D
 
Nou, ik dacht ik ga even een rekensommetje maken over de slakkengang van dit topic.

in 14 dagen zijn er 35(inclusief deze post) posts gemaakt.

dat betekent een gemiddelde van 2.5 posts per dag.

als er per pagina 25 posts zijn en een topic die wordt gesloten 100 heeft betekend dit dat een volle topic 2500 posts heeft.

Aan de hand van de volgende berekening:

tijdsduur in dagen = Totaal aantal posts in een topic / gem. Posts per dag

is gelijk aan :

T = 2500 / 2.5 = 1000 dagen.

Een jaar heeft 365(schrikkeljaar niet mee gerekend) dagen.

dit betekend dat deze topic over 1000/365 = 2.739726 jaar volgens de bovengenoemde gegevens gesloten moet worden.

Dit houdt in dat er op de exacte datum van 23 April 2016 dit topic wordt gesloten en topic nummer 17 wordt geopend

Dit was Xiruyo met de late zondag wiskunde verveling, tot de volgende keer :Y

Nou jongens.. ik zie jullie nog over 3 jaar weer hier (hoop ik) *D

_O- :W
 
heeft Iemand toevallig nog een demper liggen waar de DB killer uit kan? (en dan niet de originele :P) evt ruilen tegen een BOS demper
 
Mag mijn foto in de OP verwisseld worden met onderstaande? Staan tenminste eindelijk de nieuwe uitlaat, double bubble ruitje en seat cover op *D

o6brqt.jpg
 
Iemand van hier die vandaag met een gele SV rond 20 uur op de N207 reed? en mij (gele sv) ging groeten?

kan het tenminste proberen :D
 
Iemand van hier die vandaag met een gele SV rond 20 uur op de N207 reed? en mij (gele sv) ging groeten?

kan het tenminste proberen :D
Ik was het iig niet, heb geen gele. Maar zag ik jou SV ergens eind vorige week voor de AH aan de Bos en Lommerweg staan? Het viel me op dat ie een volle kuip had, en zie de foto van je SV hierboven, vandaar.
 
Ik was het iig niet, heb geen gele. Maar zag ik jou SV ergens eind vorige week voor de AH aan de Bos en Lommerweg staan? Het viel me op dat ie een volle kuip had, en zie de foto van je SV hierboven, vandaar.

klopt, daar werk ik al paar jaar. mijn banaan zal je wel regelmatig in het weekend voor de appie zien (avonduren) . De komende weekdagen trouwens ook. vakantiewerk *O*.

benzine moet hoe dan ook betaald worden :D
 
Laatst bewerkt:
Hoi sv-ers,

Ik overweeg om een sv te kopen en heb even 2 vragen:
- hoe zijn de toereigenschappen?
Ik wil graag mee met zo'n Alpen-toer en dan is naast goeie stuureigenschappen ook wel fijn alssnelwegcomfort goed is en de zithouding lang vol te houden is.

- ik heb een zgan 160/60-17 en helemaal nieuwe 120/70-17 (PilotPower) liggen. Hebben jullie ervaring met de afwijkende maat voorband voor de sv? Rijdt dat goed of kan ik beter de originele maat monteren?

Jaap
 
afgelopen maand had ik met kameraad motorvakantie gehouden, heb totaal 2300 km gemaakt op de SV in een kleine week. Het was in de week dat het elke dag boven de 34 graden was!
Had daarom veel last van de warmte en zweten als een gek!
Maar de SV heeft het goed doorstaan, slechts 1 keer de koeler aangeslagen *O*

Ik had zelf helemaal nergens last van, reed gewoon heerlijk de motor.

Ik ben ongeveer 1,85 maar weet niet of dat veel uitmaakt :P
 
Ik ben ook ong 185, dus maakt dat niet veel uit, haha.

Bedankt, ben benieuwd naar jullie reacties op de voorband-vraag...
 
een 120x70 brengt de voorkant iets omhoog wat een prettige zithouding kan geven.
persoonlijk vind ik dit fijner rijden
 
Laatst bewerkt:
maar dit heeft geen invloed op de rijeigenschappen?
en is het dan ook echt merkbaar verschil qua zithouding?
Anders ga ik dat ook maar proberen :)
 
Ik heb net 2000 KM door engeland gereden. Prima te doen op 1 ding na..... ZADELPIJN! ARCHGGGGGG en dat hoorde ik ook van de andere SV rijder de mee was ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan