Het Grote SV650S 99-02 Topic deel 16 The Summer edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met hoeveel heb je de SV gekocht? Volgens mij maak jij ook veel kilometers :Y
gekocht met 24 dkm op de klok in oktober 2013, dus nu op de kop af 4 jaar geleden.
Ruim 60 dkm zelf erop gezet, dus gemiddeld iets meer dan 15 dkm/jaar.
Nog 13000 en een beetje tot de ton, dus bijna mijn jaarkilometrage waarmee het net zoals bij jou wel ergens zomer 2018 worden.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

De verlichtig van mijn toerenteller is deels uitgevallen. Tot de 5000 toeren zie je hem nog verlicht. Is dit makkelijk op te lossen?

Onder de 5000 toeren rijden :P

het is wel makkelijk, maar je moet VEEL los hebben.

bluepoof bikes - suzuki sv650s dashboard light replacement

Ik ben te lui om de mijne te vervangen, ik heb helemaal geen teller verlichting meer _O-
best wel chill als je in het donker rijdt, want er is geen strooilicht dat van het dashboard komt _O-

ik heb nog wel navigatie, dus snelheid is gewoon af te lezen.
 
gekocht met 24 dkm op de klok in oktober 2013, dus nu op de kop af 4 jaar geleden.
Ruim 60 dkm zelf erop gezet, dus gemiddeld iets meer dan 15 dkm/jaar.
Nog 13000 en een beetje tot de ton, dus bijna mijn jaarkilometrage waarmee het net zoals bij jou wel ergens zomer 2018 worden.

Dan zal het er echt om spannen!
Ik heb hem 1 juni 2012 gekocht met 18k.
Ik zit dus rond de 13k per jaar.
Alleen met plezierritjes :)
 
Hoi allen!
Ik zal me nog even voorstellen. Ik ben Remco en rij een Suus uit 2001. Nu was ik aan het kijken voor een undertray of een tailtidy (waarvan de link in openingspost het niet doet). Hoeveel ruimte hou je over als je bijvoorbeeld een Powerbronze undertail erop zet?
2JlDGmcft9wp4PDC51DILWNiisymZ_wUw1MXwe0pwpo
 
Hoi allen!
Ik zal me nog even voorstellen. Ik ben Remco en rij een Suus uit 2001. Nu was ik aan het kijken voor een undertray of een tailtidy (waarvan de link in openingspost het niet doet). Hoeveel ruimte hou je over als je bijvoorbeeld een Powerbronze undertail erop zet?
[afbeelding]


Allereerst welkom!

Wat bedoel je met ruimte?
 
Hoi allen!
Ik zal me nog even voorstellen. Ik ben Remco en rij een Suus uit 2001. Nu was ik aan het kijken voor een undertray of een tailtidy (waarvan de link in openingspost het niet doet). Hoeveel ruimte hou je over als je bijvoorbeeld een Powerbronze undertail erop zet?
[afbeelding]

Wil je hem perse in kleur hebben, of ga je hem later nog over spuiten?

Ik heb de mijn bij Ricambi-Weiss weg:
DR150 Ricambi Weiss GFK Heckunterverkleidung Suzuki SV 650
2qjkefp.jpg


Werkt perfect, en ik heb nu zelfs meer ruimte!
De ruimte loopt onder mijn normale zadel door nu.

EHBO set
Bandenreparatieset
dB-killer
gereedschap van de motor
Veiligheidshesje
 
Laatst bewerkt:
Hoi Remco,
Ik heb denk ik dezelfde als Prut potje, zoals je ziet zat er al op toen ik hem kocht.
Wat foto's:
full

full

full


Bagage ruimte heb ik ook genoeg, bij mij loopt het ook door tot onder het zadel, zoals je ziet. Een foto met schijfrem slot, en 1 zonder, je ziet dat het door loopt tot onder waar jezelf zit.
full

full


Let niet op het vuil, ze zijn aardappels van het veld aan het rijden hier.
Dus voorzichtig met het gas.. :X

Succes ermee, Coert. :t
 
Dank voor de berichten! Wordt een winterprojectje, ga hem waarschijnlijk in het rood laten spuiten. Voorlopig ga ik genieten van rijden wat eindelijk weer kan na 3 maanden ;)
 
Dank voor de berichten! Wordt een winterprojectje, ga hem waarschijnlijk in het rood laten spuiten. Voorlopig ga ik genieten van rijden wat eindelijk weer kan na 3 maanden ;)
Foto's van hoe het er momenteel bijstaat ??
Of gaan we 'm live bewonderen tijdens de Autumn SV Meet and Greet aanstaande zaterdag?
 
Heb geen recentere foto dan hierboven. Hij staat er nu bij zoals op de foto, 2 kleine veranderingen. Zwarte TRW rem- en schakelset en andere knippers. Of ik het zaterdag ga halen moet ik even kijken nog.
 
Ik ben er zaterdag niet bij... Moet nieuwe bougies bestellen en dus vervangen, plus er moet een spat lapje bij de voorste bougie komen... Ben het echt beu dat de SV niet start na wat water... Oftewel nu dus ook niet :(
 
Ik ben er zaterdag niet bij... Moet nieuwe bougies bestellen en dus vervangen, plus er moet een spat lapje bij de voorste bougie komen... Ben het echt beu dat de SV niet start na wat water... Oftewel nu dus ook niet :(

Als het goed is, is het zaterdag droog. Dus gewoon gassen. ;)
 
Ik ben er zaterdag niet bij... Moet nieuwe bougies bestellen en dus vervangen, plus er moet een spat lapje bij de voorste bougie komen... Ben het echt beu dat de SV niet start na wat water... Oftewel nu dus ook niet :(

Ff losdraaien is er niet bij idd. maar de bougiedop losdraaien en beetje warmstoken. Dat gaatje bij de ontwatering ook.
Hij is wss even verstoord, maar dat gaat wel goed.

Als ie het doet is ie weer droog :)

Als je het kan redden... TOF!
 
Ik ben er zaterdag niet bij... Moet nieuwe bougies bestellen en dus vervangen, plus er moet een spat lapje bij de voorste bougie komen... Ben het echt beu dat de SV niet start na wat water... Oftewel nu dus ook niet :(

Hoi Dan,
Dat meen je niet. Een SV doet het altijd!!

Natte bougie even droogblazen (evt met perslucht) en inspuiten met remmenreiniger of ander vluchtig oplosmiddel, dan droogt ie ook snel en moet het werken. Doe ik zelf altijd bij de Puch als ik de pit weer eens vetgeslagen heb.
En daarnaast wordt het inderdaad droog en mooi weer zaterdag, dus als ie loopt zal ie dat blijven doen.
Mocht je onverhoopt toch stil vallen zijn er genoeg mensen om je even aan te duwen. :}
Ik hoop echt dat het je nog gaat lukken erbij te zijn.

We zitten inmiddels op zo'n 10 man/vrouw, waarvan niet iedereen de toertocht zal meedoen.

Zelf kom ik met een basic navigatie-apparaat, maar ook met een passagier. Het Dakota20 ding is op zich mee te navigeren, maar mn. doordat ik een duo heb zal mijn bochtsnelheid zeker de hoogste niet zijn. Om die reden is het voor degenen die wat sneller door de bocht zullen gaan dan ik leuker om het 'kopwerk' te doen. Daarom mijn verzoek aan iedereen die de toerrit mee wilt doen en een navigeer-apparaat heeft het bestand van de route te downloaden (zie link in de post van Ivo in het 'andere SV topic', eerder) en in het toestel te zetten.

Ik ben persoonlijk geen voorstander van rijden in grote groepen. Is niet leuk voor de deelnemers (veel aanpassen van de snelheid, vaak beide kanten op), gevaarlijker dan in kleinere groepen en vaak irritant voor overige weggebruikers.
Laten we zaterdag even kijken met hoeveel we gaan rijden. Ik verwacht dat we in één 'bescheiden' groep kunnen gaan rijden. Als het echt storm gaat lopen maken we gewoon twee groepen op basis van 'toeristisch' of 'sportief' oid.

Tot zaterdag!! :] :]

10:00, Motorhuis de Valkenier, Barneveld.
11:30 vertrek toerrit.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Mijn eerste berichtje hier! En ik ben er bij zaterdag. Leuk. Ben benieuwd naar iedereen na het lezen van alle berichten en het zien van foto's.
Zijn er nog meer meiden met een SV?

Tot zaterdag 😎
Groetjes Roos
 
Hé Roos,

Welkom in het topic.
Je bent zaterdag niet de enige dame.
Er is zeker nog één andere dame (aangemeld via het e-mailadres).

Tot zaterdag. Leuk dat je komt!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Dan,
Dat meen je niet. Een SV doet het altijd!!

Natte bougie even droogblazen (evt met perslucht) en inspuiten met remmenreiniger of ander vluchtig oplosmiddel, dan droogt ie ook snel en moet het werken. Doe ik zelf altijd bij de Puch als ik de pit weer eens vetgeslagen heb.
En daarnaast wordt het inderdaad droog en mooi weer zaterdag, dus als ie loopt zal ie dat blijven doen.
Mocht je onverhoopt toch stil vallen zijn er genoeg mensen om je even aan te duwen. :}
Ik hoop echt dat het je nog gaat lukken erbij te zijn.

We zitten inmiddels op zo'n 10 man/vrouw, waarvan niet iedereen de toertocht zal meedoen.

Zelf kom ik met een basic navigatie-apparaat, maar ook met een passagier. Het Dakota20 ding is op zich mee te navigeren, maar mn. doordat ik een duo heb zal mijn bochtsnelheid zeker de hoogste niet zijn. Om die reden is het voor degenen die wat sneller door de bocht zullen gaan dan ik leuker om het 'kopwerk' te doen. Daarom mijn verzoek aan iedereen die de toerrit mee wilt doen en een navigeer-apparaat heeft het bestand van de route te downloaden (zie link in de post van Ivo in het 'andere SV topic', eerder) en in het toestel te zetten.

Ik ben persoonlijk geen voorstander van rijden in grote groepen. Is niet leuk voor de deelnemers (veel aanpassen van de snelheid, vaak beide kanten op), gevaarlijker dan in kleinere groepen en vaak irritant voor overige weggebruikers.
Laten we zaterdag even kijken met hoeveel we gaan rijden. Ik verwacht dat we in één 'bescheiden' groep kunnen gaan rijden. Als het echt storm gaat lopen maken we gewoon twee groepen op basis van 'toeristisch' of 'sportief' oid.

Tot zaterdag!! :] :]

10:00, Motorhuis de Valkenier, Barneveld.
11:30 vertrek toerrit.

Ik rijd met een tomtom rider 400 en zal de route daar wel inladen. Al is dat niet altijd garantie voor succes, zoals sommigen zich misschien nog kunnen herinneren van de vorige keer. Ik had de route voorgereden, maar reed alsnog verkeerd, dus toen gingen we een stukje offroad. :+ Het ligt er inderdaad aan met hoeveel we zijn. Twee jaar geleden waren we met een behoorlijk grote groep (20+ man ?). In het begin reed ik mee voorop en dat ging naar mijn idee behoorlijk traag. Bij de pauze waren er echter wat klachten van mensen dat het te snel ging. Toen ben ik achteraan gaan meerijden en dat was inderdaad standje rijbewijs kwijt. Dit heeft dus puur te maken met het feit dat de achterliggers blijven haken door ander verkeer enzo. In dat geval kun je inderdaad beter opsplitsen en vooraan rustig rijden.

Echter waren we vorig jaar met een wat kleiner groepje en ik moet zeggen dat we toen erg beschaaft hebben gereden. Niet ontzettend traag, maar gewoon relaxt naar mijn mening. Maarja dat zien we zaterdag allemaal wel. Gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt. ;)
 
In het SV650 N topic is geopperd te meeten bij de Shell op de A12, bij Gouda. Welbekend als meetingpoint om samen op te rijden (MFMM). Als er meer interesse erin hebben even melden daar.Als je uit de regio Rotterdam komt.

Verder weet ik nog niet of ik meerijd met de toerrit, ik hou ook niet zo van te grote groepen, maar dat beslis ik zaterdag wel.
:W
 
Laatst bewerkt:
Verder weet ik nog niet of ik meerijd met de toerrit, ik hou ook niet zo van te grote groepen, maar dat beslis ik zaterdag wel.
:W
Ik ook niet. Zie eerder. Ter plaatse gaan we beslissen wat we doen. Bij veel animo gewoon twee groepjes maken. 't Zou jammer zijn als mensen niet gaan rijden om de reden die jij noemt. Ik heb nog van niemand gehoord dat ie alleen gaat rijden als we in één langgerekt lint gaan, dus ik neem aan dat gezond verstand gaat winnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ook niet. Zie eerder. Ter plaatse gaan we beslissen wat we doen. Bij veel animo gewoon twee groepjes maken. 't Zou jammer zijn als mensen niet gaan rijden om de reden die jij noemt. Ik heb nog van niemand gehoord dat ie alleen gaat rijden als we in één langgerekt lint gaan, dus ik neem aan dat gezond verstand gaat winnen.

Ik probeer er bij te zijn zaterdag, maar de laatste paar dagen heb ik het heel erg druk!
Ik weet niet of ik tijd/energie kan vinden om erbij te zijn :X
 
Ik weet niet of ik tijd/energie kan vinden om erbij te zijn :X
't Zou wel leuk zijn.
We hebben zoveel van je gelezen ...
Dan is het wel zo leuk de persoon en fiets in real life te ontmoeten.
En zo niet, dan heb ik ws de bike met het km-record ;)
Hopelijk tot zaterdag

De teller staat inclusief jijzelf middels op 3 dames, Roos 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ook niet. Zie eerder. Ter plaatse gaan we beslissen wat we doen. Bij veel animo gewoon twee groepjes maken. 't Zou jammer zijn als mensen niet gaan rijden om de reden die jij noemt. Ik heb nog van niemand gehoord dat ie alleen gaat rijden als we in één langgerekt lint gaan, dus ik neem aan dat gezond verstand gaat winnen.
Dat zou ik ook jammer vinden, maar ik heb dat net als Zynex schreef in het andere topic het meegemaakt. Rijden als een malle om de groep weer bij te komen, als je een rood licht hebt gehad oid :X .
Het komt wel goed Roger, zaterdag. Word stralend weer, in ieder geval :]
Welkom hier trouwens Roos! Heb je een foto van je SV? We zijn gek op fotoos. :t

Tot zaterdag allemaal. :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan