Het grote Triumph Sprint ST & GT Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
alsje een beetje zoekt, dan zou ik westervoort bij Arnhem gokken ;)

Wat uiteraard dichterbij is dan mijn "Zwolle" , en dan zijner nog noorderlijkere sprinters ;)

[me="Ted"]rijdt overigens niet in NL O-) , teveel werwend door buitenland :][/me]

Inderdaad. Ik woon in schoonebeek. Dat is nog 35 minuten van Zwolle. Ik moet ook al 2 uur rijden om naar Schoonhoven te rijden. Voor een keer vind ik dat niet zo erg. Leuk om een keer de gezichten achter de namen te zien..

Ted gaat niet mee? Kan je zo oppikken als ik langs Zwolle kom....
 
Goede conclusie :Y

Rijden in NL sucks, met volle wegen, 30- en 60 km zones, overijverige politie, en 10km rechtuit rijden voor 1 mooie bocht, om er achter te komen dat ze er een drempel of rotonde in gelegd hebben O-)

[off topic]fout. de politie is liever lui dan moe. zo erg zelfs dat ze zelfs flitspalen ervoor hebben zodat ze nog minder hoeven tedoen en zich lenen voor crimineel achtige praktijken van de rijksoverheid om de schatkist te vullen. maar daadwerkelijk achter de criminelen aan gaan doen ze niet.[/off topic]

rotondes zijn ook bochies. ja het is druk hier in NL, maar moet jij maar een kijken op een mooie dag in Cochem,duitsland dan moet je goed kijken wil je een auto ontwaren tussen al die motorfietsen die in file vorm vooruit komen.
 
Ik ben weliswaar een "Tukkerse Schapekop" ( aan jullie om dat raadsel op te lossen - iemand een idee??) maar woon al geruime tijd tegen Gent in Belgistan.
Effe een toertje in Nederland wordt dus meteen een serieuze uitstap, maar ik sluit niets uit. Kan altijd, op voorwaarde dat het zaterdags niet te laat geworden is ( als muzikant zie ik het 's ochtends regelmatig licht worden :z ).
Houdt mij op de hoogte en dan zie ik wel.
greetz
Herman
 
Ik ben weliswaar een "Tukkerse Schapekop" ( aan jullie om dat raadsel op te lossen - iemand een idee??) maar woon al geruime tijd tegen Gent in Belgistan.
Effe een toertje in Nederland wordt dus meteen een serieuze uitstap, maar ik sluit niets uit. Kan altijd, op voorwaarde dat het zaterdags niet te laat geworden is ( als muzikant zie ik het 's ochtends regelmatig licht worden :z ).
Houdt mij op de hoogte en dan zie ik wel.
greetz
Herman

Dordrecht: Schapekoppen of Schaapskoppen
Twente: Tukkers

gokje: geboren in dordrect en opgegroeit in twente. nu export nederlander
 
Duitsland :9~ Maar van tijd tot tijd, zijn er in NL ook best leuke wegen te vinden hoor. Maar misschien ben ik ook wel verwend, hier op de veluwe, de dijkjes of de betuwe in.

Laatst binnendoor naar Zutphen gereden, zitten ook mooie gebieden tussen, maar Duitsland blijft leuk(er)!

Komende week de motor maar weer is aanzwengelen :)
 
Duitsland :9~ Maar van tijd tot tijd, zijn er in NL ook best leuke wegen te vinden hoor. Maar misschien ben ik ook wel verwend, hier op de veluwe, de dijkjes of de betuwe in.

Laatst binnendoor naar Zutphen gereden, zitten ook mooie gebieden tussen, maar Duitsland blijft leuk(er)!

Komende week de motor maar weer is aanzwengelen :)

Ooit al eens iemand naar het Erzgebergte in Duitsland geweest? Omgeving Dresden/Chemnitz/Freiberg?? Ook een heerlijke streek om te rijden, met als toemaatje de vooroorlogse prijzen..............
Of de uitloper van de Harz, omgeving Nordhausen. Had daar tot voor kort een "Dacha" als weekendverblijf............man oh man,heerlijk rijden daar.

greetz
Herman
 
Woon toch ook in een mooi stukje NL hier hoor. Posbank is 5 min rijden (ik waag me er alleen niet in het weekend en tijdens de vakanties) omgeving Nijmegen en dijkenritjes liggen ook op een steenworp.

En aangezien Westervoort aan de Oostgrens ligt kan ik het fietsje soms lekker optrekken in Duitsland, nee ik snap niet waarom er zoveel mensen in de randstad wonen.




;)
 
Laatst bewerkt:
Wat ook een fijne toer is, is de "Zuiderzee" route. Een toer rond het Ijsselmeer, maar dan via de ouwe dijkweggetjes en de ouwe vissersdorpjes van toen het nog "Zuiderzee" was. Het stukje door de Flevo is niet zo, maar de rest is schitterend. Vooral in het voor- of najaar, als er nog niet zoveel fietsers op pad zijn.
 
Wat ook een fijne toer is, is de "Zuiderzee" route. Een toer rond het Ijsselmeer, maar dan via de ouwe dijkweggetjes en de ouwe vissersdorpjes van toen het nog "Zuiderzee" was. Het stukje door de Flevo is niet zo, maar de rest is schitterend. Vooral in het voor- of najaar, als er nog niet zoveel fietsers op pad zijn.

Daar had ik ook al wel even aan gedacht voor de tourrit van 3 juli.
Rit rond ijselmeer is volgens mij rond de 250 km...
Weet niet of dit voor mensen te veel is?.....
 
Laatst bewerkt:
[quote]GoldSmittie schreef op 29 mei 2011 @ 22:07:Daar had ik ook al wel even aan gedacht voor de tourrit van 3 juli.
Rit rond ijselmeer is volgens mij rond de 250 km...
Weet niet of dit voor mensen te veel is?.....\


Volgens mij staat ie hier ergens op.

GPStracks - Overzicht GPS routes en tracks voor de motor en auto in Nederland

Ik heb hier al een paar routes van gedaan, staan hele mooie bij.[/quote]

Ja, ik weet het.
Ik moet alleen mijn mapsource nog fixen. Mijn pc is gecrashed vorige maand, dus ben
alles kwijt. Dus ook mapsource. Nu heb ik ms al wel, alleen heb nog geen kaart....
Dat probeer ik nu te bekijken hoe ik die kan inladen.
 
[quote]GoldSmittie schreef op 29 mei 2011 @ 22:07:Daar had ik ook al wel even aan gedacht voor de tourrit van 3 juli.
Rit rond ijselmeer is volgens mij rond de 250 km...
Weet niet of dit voor mensen te veel is?.....\


Volgens mij staat ie hier ergens op.

GPStracks - Overzicht GPS routes en tracks voor de motor en auto in Nederland

Ik heb hier al een paar routes van gedaan, staan hele mooie bij.[/quote]

Naam v/d route: Rondje IJsselmeer
Startplaats: Nijkerk
Afstand: 397 km
ritduur: ongeveer 10uur


ik denk dat wel iets teveel is voor 1 dag.
 
Oh ja, dat is inderdaad wel iets teveel van het goede.
Ander ritje zoeken moet geen probleem zijn. Genoeg lijkt me..

GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland
Naam v/d route: Groenegrensroute Achterhoek
Startplaats: Driebergen
Afstand: 262 km
Geplaatst op: 21-01-2009

GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland
Naam v/d route: Utrecht Eelde
Startplaats: Utrecht
Afstand: 193 km
Geplaatst op: 16-04-2008

GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland
Naam v/d route: Vierkantje Utrecht
Startplaats: Lunetten
Afstand: 198 km
Geplaatst op: 13-04-2011

dit zijn een paar centraal(utrecht) gelegen startpunten.
 
Mocht die Groenegrensroute een keer gereden worden en ik kan, sluit ik zeker aan. Die gaat praktisch langs mijn huis.
 
En om er nog ff een schopje te geven!! Nog 3!!

Misschien ff fotoo'tje van de motor aan het begin van het forum.. *D


schiet toch eens op met de postjes. zo kan ik niet internet verblijden met deel 2.

nog 2 te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan