Het grote Triumph Tiger topic deel 5 "The roar of the Tiger"

Nee, inderdaad. Dat gaat in Duitsland niet werken.

Je kunt nog wel een felle led lamp in de projector zetten. Doordat het een projector is werkt dat prima, is niet verblindend en eventueel voor de keuring in een paar minuten terug te veranderen.
 
Het kunststof plaatje dat op het frame schuin onder de tank zit, bleek aan de rechterkant een drukker te missen. De vorige eigenaar/monteur had dit opgelost door er een gaatje in te boren, en het met een tiewrap aan het oog waar de drukker in gaat vastgemaakt. Had ik de pest over in. Maar ja, kuipdelen zijn duur.

Deze gelukkig niet, want ongespoten zwart, dus ik heb één stuk "Infill, Fuel Tank, RH T2306643" besteld. Was het nodig? Nee, de reparatie zit uit het zicht. Vind ik het fijner zo? Jazeker.
 
Is een LED lamp voor die is goedgekeurd @blihi , de Philips Ultinon pro 6000. De mag (officieel) gebruikt worden in de Tiger 1050 als LED lamp, maar helaas past met toepassing ervan de afdekkap niet meer 🥶
Heb de LED lamp al wel thuis liggen, maar moet nog even prutsen om de uitsparing van de LED lamp waterdicht te maken....
 
Een witte eenhoorn in het wild tref je sneller dan dat je een goede tiger sport koplamp vindt @Jasper.R ...

Zoek ook wel met een schuin oog (heb een '09 tiger), - voor een ombouw naar de verbeterde verlichting van de tiger sport - maar kan vooralsnog geen goede vinden.
Overigens kost een nieuwe voor de tiger sport ca. 500,-, dus als het aanbod er niet al te veel is en de prijzen exorbitant hoog blijken te zijn, kon ik wel eens voor een nieuwe gaan t.z.t...

Ik heb er één gevonden die wat schade heeft aan de binnenkant van de lens. Ik overweeg nu om bij deze de lens los te maken en te schuren + polijsten. Maar eigenlijk wil ik liever een originele Tiger 1050 koplamp. Als je er een nieuw koopt, koop ik graag die van jou over. Dan drukt het bij jou de kosten ook weer. :-)
 
Heren, vraagje. Ik lees online veel mensen die een Sport koplamp op hun Tiger 1050 (1e generatie) zetten. Je zou denken dat hierdoor een hoop oude/originele koplampen te koop zijn online, maar ik kan er so far nog geen vinden. Ik zoek dus een tweedehands koplamp van een eerste generatie Tiger 1050, óf anders een Sport kop lamp. Iemand tips of advies waar ik dit kan vinden of heeft iemand hier er één liggen?
. Niet goed gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er één gevonden die wat schade heeft aan de binnenkant van de lens. Ik overweeg nu om bij deze de lens los te maken en te schuren + polijsten. Maar eigenlijk wil ik liever een originele Tiger 1050 koplamp. Als je er een nieuw koopt, koop ik graag die van jou over. Dan drukt het bij jou de kosten ook weer. :-)

Die schade is weg te poetsen, de stekker verbinding heeft is heet geworden dat heeft de aanslag veroorzaakt. Als ik dat eerder had gezien had ik die verbindingenvervangen/hersteld. Ik nam aan dat hetcondens , dure les. Als je naar de derde foto kijkt die ik je heb gestuurd, kan je zien dat ik met mijn vinger als wat had weggeveegd. Ik ga de koplamp schoonmaken en zet deze los op MP. ( de koplamp stond niet los te koop, maar ik wilde deze aan de potentiële nieuwe eigenaar van mijn motor laten zien om aan te tonen dat ik geen schade heb gereden)
 
Laatst bewerkt:
Vanwege aanschaf topkoffer, heb ik deze Tiger city tailpack over. Hij is nagenoeg nieuw en compleet met alle bandjes en regenbeschermingszak.
Doe maar een leuk bod, faar komen we wel uit👍
 

Bijlagen

  • IMG_5367.jpeg
    IMG_5367.jpeg
    572,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_5368.jpeg
    IMG_5368.jpeg
    477,4 KB · Weergaven: 0
  • IMG_5369.jpeg
    IMG_5369.jpeg
    565,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_5370.jpeg
    IMG_5370.jpeg
    455,3 KB · Weergaven: 0
  • IMG_5371.jpeg
    IMG_5371.jpeg
    610,5 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan