Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, een half jaar verder maar goed..Ik ben ook zelf begonnen maar dat is echt specialisten werk, ik ben na mijn pogingen naar tavami gereden echt een verschil.
Maar ik denk dat er bij jou in de regio ook wel een man/vrouw is die dat kan, meestal doen ze ook aan motorsport.
Wat kostte het en op welke manier is je motor verbeterd?
wphb ff kijken?...bruin en gele draad?...Hoi. Istieweer. Iemand die weet waar deze stekker voor is. Hangt los onder luchtfilterhuis en cilinderkop.Bekijk bijlage 1646095
Gaat om n Tiger 955i 2003.
Kan het niet heel goed zien qua kleuren, maar er zijn 3 cylinder Triumph's die uitgevoerd zijn met een 4 cylinder kabelboom. Als gevolg daarvan hangt er een loze injector en bobine kabel. Het kan ook de 12V accessoire stekker zijn.Hoi. Istieweer. Iemand die weet waar deze stekker voor is. Hangt los onder luchtfilterhuis en cilinderkop.Bekijk bijlage 1646095
Gaat om n Tiger 955i 2003.
raar....in mijn haynes boek....zie ik wat anders...maar ook daar kom ik niet uitAls je onderstaand op Google zoekt, kom je er volgens mij wel uit
wiring diagram triumph tiger 1050
Er is maar 1 controlelampje, dus heel vreemd dat deze schema's 2 signaal draden laten zien.
Wat wel kan is dat 10 en 11 in het instrument cluster gekoppeld zijn aan elkaar.
Helaas net verkocht voor een habbekrats.... Geen hond die hem wilde terwijl het de beste upgrade is die je aan de Tiger kunt doen...Met deze schokbreker moet dat goed gaan
Het grote Triumph Tiger topic deel 5 "The roar of the Tiger"
Ik heb alleen nog een volledig instelbare schokbreker te koop iemand hier interesse? Ideaal voor gewicht 80-155 kg. Dus ideaal voor zowel alleen als met passagier rijden. De veervoorspaning is hydraulisch dus je heb hem binnen een paar tellen ingesteld voor alleen of met passagier rijden.www.motor-forum.nl