Rubboo
Die hard MF'er
WD40wat is het toch een ellende om de velgen een beetje schoon te krijgen en dat ze nog porummen ook... #haathalfmattevelgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
WD40wat is het toch een ellende om de velgen een beetje schoon te krijgen en dat ze nog porummen ook... #haathalfmattevelgen
Deze kleurstelling had ik nog niet gezien,maar super mooiIk kom me ook even melden in de groep. Sinds afgelopen weekend eigenaar van deze brommer. Bekijk bijlage 1846503Bekijk bijlage 1846504
Inderdaad lastig bij komen ,maar met de valbeugels van Heed is het helemaal een crime want die lopen dan ook nog eens aan de voorkant naar binnen maar ik kon er net met de steeksleutel tussen komenPffff... Voor 't weekend kwamen de SW Motech valbeugels binnen, dus ik denk, die zet ik er vanmiddag mooi even snel op. Bij zowel mijn vorige motor als Die van Haar kostte dat al met al nog geen halfuurtje; bovenste blokbouten eruit, valbeugels erop, bouten er weer in, op moment zetten en gas op die lollie.
Ik heb het idee dat er ergens op een ontwerpafdeling bij Triumph een ontzettende sadist zit. De achterste blokbouten werken precies zoals bovenstaand, geen enkel probleem. De voorste blokbouten echter hebben geen schroefdraad in het frame, maar zitten met een moer aan de achterzijde vast, waar je met vrijwel geen mogelijkheid bij komt. Na 4 uur gesleutel, gevloek en 2 tripjes naar de bouwmarkt voor een extra ratel, lange dop en verloopstuk heb ik ze nu los, de beugel hangt eraan, bouten zitten provisorisch vast, alleen nog op moment trekken. Dat wordt dan maar een klusje voor morgen, het licht is op en ik kwam er met geen mogelijkheid meer bij. Even ademhalen en morgen verder, desnoods trek ik eerst de radiateur eronderuit, heb ik in ieder geval wat werkruimte. Man man man, de fiets zit ontzettend degelijk en stevig in elkaar, maar dat heeft ook nadelen blijkbaar.
Dat ziet er al helemaal uit als rubberen-armwerk ja.Inderdaad lastig bij komen ,maar met de valbeugels van Heed is het helemaal een crime want die lopen dan ook nog eens aan de voorkant naar binnen maar ik kon er net met de steeksleutel tussen komen
Heb de mijne inmiddels zitten, met een 30cm verlengstuk op de ratel kon ik precies via de andere kant bij de bout, zittend op de motor hefbomend kwamen ze er aardig op. Tot zover het goede nieuws, want ik heb het idee dat de vibraties wel behoorlijk zijn toegenomen. Van 't weekend nog maar eens de bouten lossen en opnieuw aandraaien, en anders gaat 'ie eraf, normale bouten er weer in, en betaal ik op een later moment wel een keer wat leergeld aan de dealer. Ze staan wel mooi en dekken de tank goed af, dus ik hoop dat ik zelf gewoon heb lopen prutsen.
Dank voor je verslag. Ik heb er een met precies deze valbeugels erop, en twijfelde ze eraf te halen (vind ze niet echt nodig, en vooral het grote SW-Motech logo heeeel lelijk). Maar ben nu genezen van dat idee. Succes!SW Motech levert nieuwe bouten mee gelukkig, dus dat scheelt. Onderste twee bouten van de radiateur gelost zodat ik net voldoende werkruimte heb om er een steeksleutel in te vrotten. Maar inmiddels ben ik erachter dat ik toch echt een tweede set handjes nodig ga hebben, zet net mijn linkerhand klem tussen sleutel 17 en de radiateur bij de bout linksvoor, en ik krijg die bout niet strakker met gebruik van een steeksleutel. De momentsleutel klikt nog niet dus er moet nog wat bij, dus nu maar via de andere kant oplossen met een verlengstuk en een tweede ratel. Eens kijken of de wederhelft 115Nm tegen weet te houden.
Dat vermoeden had ik al inderdaad, vandaar de verwachting/'hoop' dat het aan mijn eigen gepruts ligt. Nog geen tijd gehad om de beugels opnieuw vast te draaien, maar dat komt binnenkort wel een keer. En anders met hangende pootjes terug naar de dealer.Ik heb mijn SW Motech valbeugels er ook zelf opgezet. Het was inderdaad een beetje "prutsen" maar het is gelukt. Wat betreft jouw bevindingen met betrekking tot toegenomen vibraties die deel ik dan weer niet. Ik merkte geen verschil ten opzichte van het rijden zonder beugels en met beugels.
Thanks voor je reactie. Bij mij bleef ook het aantal km staan, dacht al dat het erbij hoorde.@korby Ja, dat duurt altijd een paar kilometer.
Wat ik nog vervelender vindt is dat het dashboard blijft staan op het aantal km’s dat je nog kunt rijden. Ik heb liever dat hij na het tanken weer terug gaat naar de setting waar hij op stond (in mijn geval de klok).
Gisteren weer even een stuk gereden.
hebben jullie ook dat de brandstof meter traag op gang komt na tanken?
Wat ben ik blij met de keuze voor deze motor het rijd echt super.Bekijk bijlage 1850001
@vuurbloed Mag ik je vragen waar je deze steun besteld heb?voor de navi heb ik een navihalter, kost wat, maar zit perfect.
Bekijk bijlage 1843408
www.navihalter.de@vuurbloed Mag ik je vragen waar je deze steun besteld heb?