Tripledude
Eats Gas hauls ass
Dan zit er een extra ring bij je remschijfabs op mijn Tiger? Weet geen eens dat ik dat heb. Moet ik ff uitpluizen dan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan zit er een extra ring bij je remschijfabs op mijn Tiger? Weet geen eens dat ik dat heb. Moet ik ff uitpluizen dan.
abs op mijn Tiger? Weet geen eens dat ik dat heb. Moet ik ff uitpluizen dan.
Een getande ring meen ik. Ooit gezien bij honda pan european.Dan zit er een extra ring bij je remschijf
JazekerEen getande ring meen ik. Ooit gezien bij honda pan european.
Dan zit er geen abs op volgens mijJa oké. Tiger 955i bj 2002
Mooi projectje voor weinig geld even alles reviseren, en vergeet vooral jou rem pomp niet bij de hendel.Mijn remvloeistof maar is vernieuwd. Op foto de oude. Maar trek nog steeds handel tegen het stuur? Zal is n revisie set kopen voor cilinder. Zag ook dat rubber afdichting van deksel niet goed op zijn plek zat. Bekijk bijlage 1554529
Op techniek is ook iets geschreven over de Triumph (955i ) remdruk. Is niet zozeer de de rempomp, lucht of de leidingen. Het zijn de remzuigers die niet gecoat zijn. Bij gecoate remzuigers schijnt euvel verholpen te zijn. Nu mijn remvloeistof is ververst en goed heb ontlucht, remt hij al zeg maar 90% (was 25%) .Mooi projectje voor weinig geld even alles reviseren, en vergeet vooral jou rem pomp niet bij de hendel.
Ik heb ooit alles gereviseerd behalve de rempomp nogsteeds knudde.
Hallo williejNou m'n wilbers schokbreker is binnen en gemonteerd. Wat een prachtig ding en nu voor een leuke prijs met de oktober actie... Kortom helemaal in m'n sas!
Bekijk bijlage 1553954
Bekijk bijlage 1553955Bekijk bijlage 1553956
met 60.000km heeft ie weer een beurt nodigHallo allen,
Ik sta op het punt om deze Tiger aan te schaffen. Niet de mooiste meer (veel krassen), maar hij rijdt prima en kost relatief weinig.
Kent iemand de motor, kenteken MR-TJ-73, en heeft hij nog een verborgen verlede
Hallo williej
Waarschijnlijk had jij de voorvorkveren al vervangen?
Hoe bevallen ze?
En kun jij beschrijven wat nu de pluspunten zijn in het rijgedrag?
Zit er ook nog verschil tussen de Wilbers en Hyperpro?
Dank voor de duidelijke uitleg.Ja de voorvork had ik al gedaan. Grootste voordeel is dat de boel veel strakker is geworden vooral bij hard insturen en hoge bochten snelheid. De Tiger zwabberde met originele vering alle kanten op. Ik heb hiervoor sport en nakeds gehad en zo strak is de Tiger nu ook met wilbers geworden en dat is exact wat ik wilde.
Ik heb op voorgaande motoren een paar keer hyperpro gehad maar ik ben er geen fan van. Hyperpro tov van de originele vering is echt een verbetering echter is het meer tour/comfort dan stevig sturen gericht, daarom zie je het bijvoorbeeld zelden of niet op het circuit worden gebruikt. Mensen met wie ik veel rij die hyperpro hebben gehad delen deze ervaring overigens ook allemaal en nemen het geen van alle meer. Maar misschien zijn we ook gewoon allemaal verwend met Öhlins en wilbers . Je weet dan dat het heel veel beter kan zeg maar.
Maar het is natuurlijk helemaal hoe je rijd! Ik hou van af en toe wat door te rijden/sturen en heb er een hekel aan als het materiaal dan snel de beperkende factor is dat ik de hele weg over zwabber. Maar ik kan me voorstellen dat de wat meer tour rijders heel veel plezier van hyperpro kunnen hebben.
had ik rekening mee gehouden, dank jemet 60.000km heeft ie weer een beurt nodig
Nu zie ik het volgende onder de buddyJa de voorvork had ik al gedaan. Grootste voordeel is dat de boel veel strakker is geworden vooral bij hard insturen en hoge bochten snelheid. De Tiger zwabberde met originele vering alle kanten op. Ik heb hiervoor sport en nakeds gehad en zo strak is de Tiger nu ook met wilbers geworden en dat is exact wat ik wilde.
Ik heb op voorgaande motoren een paar keer hyperpro gehad maar ik ben er geen fan van. Hyperpro tov van de originele vering is echt een verbetering echter is het meer tour/comfort dan stevig sturen gericht, daarom zie je het bijvoorbeeld zelden of niet op het circuit worden gebruikt. Mensen met wie ik veel rij die hyperpro hebben gehad delen deze ervaring overigens ook allemaal en nemen het geen van alle meer. Maar misschien zijn we ook gewoon allemaal verwend met Öhlins en wilbers . Je weet dan dat het heel veel beter kan zeg maar.
Maar het is natuurlijk helemaal hoe je rijd! Ik hou van af en toe wat door te rijden/sturen en heb er een hekel aan als het materiaal dan snel de beperkende factor is dat ik de hele weg over zwabber. Maar ik kan me voorstellen dat de wat meer tour rijders heel veel plezier van hyperpro kunnen hebben.
Nu zie ik het volgende onder de buddy
Heeft iemand dit merk ooit gezien?
Het lijkt verdacht veel op de originele schokbreker maar dan in een ander jasje. Kun je nog wat foto's maken?Nu zie ik het volgende onder de buddy
Heeft iemand dit merk ooit gezien?
Ik ga weer ff naar de schuurIk denk dat het de originele schokdemper is, maar die is geserviced/ aangepast door JJ Suspension.
Ik ga weer ff naar de schuur