Het Grote Triumph Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben weer ff bezig geweest

** en waarom doet die het nou weer niet??? **

en zo vind ik hem helemaal :9~ :9~ :9~
 
full

zo dus
 
Yep die heb ik dus. De speed four.

Jammer alleen van de clip ons, ik wil er een breed volledig stuur opzetten. Niet het stuur van de triple maar een echt recht, breed stuur.

Het schijnt alleen best lastig te zijn en ik ga er geen 400 euro voor betalen door het door de dealer te laten doen.
 
Yep die heb ik dus. De speed four.
denk alleen dat jij die zonder enkelzijdige achterbrug hebt :+

Jammer alleen van de clip ons, ik wil er een breed volledig stuur opzetten. Niet het stuur van de triple maar een echt recht, breed stuur.

Het schijnt alleen best lastig te zijn en ik ga er geen 400 euro voor betalen door het door de dealer te laten doen.
dat klinkt als een heel mooi winterproject.
 
Hee switch wat is dat voor een aparte (rooie?) kleur is dat origeneel?
 
denk alleen dat jij die zonder enkelzijdige achterbrug hebt :+dat klinkt als een heel mooi winterproject.

Idd dat had ik nog niet eens gezien. En ook zonder gefotoshopte belly pan.
Het rotte van je stuur verwisselen is dat je gaatjes moet boren en bij de speed four komt het allemaal nog al krap wat betreft de koppelingskabel etc.

Hoe krijg je eigelijk je handsvaten van die clip-ons af?

oh ja, ik de winter rij ik helaas elke dag. Ik doe woon-werk. No matter what the wetter is. behalve sneeuw en ijzel.
 
Hee switch wat is dat voor een aparte (rooie?) kleur is dat origeneel?
Nee de kleur is niet orgineel,normaal is heel de fiets zwart (black edition uitvoering)
Ik heb de wielen en bellypan oranje/rood laten spuiten en als de zon er op staat is het in werkelijk nog mooier als op de foto.
Verder zit er een high level race can van Triumph op :9~ Rizoma spiegels,kleine knippers,valblokken,k&n filter, een gel zitje, een huger, en het licht is doorgeschakelt zodat beide koplampen branden.
Ook het achterspadbord is ingekort.
Ik heb er nu 8000km weg, en nog GEEN seconde spijt,het is echt een wereldfiets :}
 
ben der nog niet helemaal uit, maar alvast een creatie.
Als iemand nog een leuk passend neusje heeft zie ik het graag.

full
 
Jongens jullie kunnen fotosjoepen wat je wil, maar van die dubbele koplamp moet je afblijven, dat is heilig schennis.
Het geeft de speed four een eigen gezicht en anders krijg je weer zo,n 13 in een dozijn fiets,je rijd tenslotte Triumph of je rijd het niet. :) :}
 
Hoe krijg je eigelijk je handsvaten van die clip-ons af?

oh ja, ik de winter rij ik helaas elke dag. Ik doe woon-werk. No matter what the wetter is. behalve sneeuw en ijzel.

Handvatverwijderaar gebruiken, aka WD-40. Beetje tussen handvat en stuurhelft spuiten, dan met draaibewegingen de WD-40 er goed tussen laten kruipen eventueel met behulp van een dunne schroevendraaier. Handvat er weer op; klein beetje motorolie op de stuurhelft en dan met vlakke hand erop slaan.

Zomer-winter; 24/7, that's the spirit! Al heb ik mijzelf daar een goedkoop japje voor bedeeld. :}
 
Thnks! Het enige dat ik dus moet doen is:

Gaatjes boren (dat is nogal klote eigelijk)
clipons eraf halen
handsvaten eraf halen en op het nieuwe stuur zetten.

Wat voor bouten gebruik je eigelijk voor de bevestiging? Het zou rot zijn als je stuur er weer afbreekt he.

Ik ga eerst maar eens kijken of de kabels lang genoeg zijn. De koppelingskabel van de speed four gaat gepaard met een hoop controverse. Te kort enzo. En er zit een soort elleboog vlakbij het handsvat om de kabel te begeleiden.
 
Ze zeggen dat die rocket net boven stationair al meer koppel genereert dan menig supersport. Echt lachen. Volgens mij is dit gewoon de snelst accelererende standaard productiemotor. Misschien op de Boss hoss na maar dat is ook geen standaard ding.
triumph rocket 3
vreet de boss hoss met huid en haar op......200nm bij 2500rpm en wat wwegt een rocket 3
boss hoss 180nm bij 3200rpm maar weegt een halve ton
nee r3 kan nix tegenop r1 r6 r3 hm??
 
triumph rocket 3
vreet de boss hoss met huid en haar op......200nm bij 2500rpm en wat wwegt een rocket 3
boss hoss 180nm bij 3200rpm maar weegt een halve ton
nee r3 kan nix tegenop r1 r6 r3 hm??
een wedstrijdje :9 dat lijk me geweldig
R3: 142pk, 200Nm bij 2500rpm, 320kg
R1: 180pk, 107Nm bij 10.500rpm, 172kg
ZX-12: 190pk, 134Nm bij 7.500rpm, 213kg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan