Het Grote Triumph Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi!

Vandaag reed ik met mn t509 op de snelweg (a50 richting oss) en opeens hield ie er mee op..
Dus.. vluchtstrook op.. starten.. niets meer..

Toen viel me op dat de temp. meter helemaal naar rechts gedraaid stond.. (ver voorbij het rodegebied.)
Dus ik dacht.. overhit? (koelvloeistof in orde.. olie vorige week nog bijgevuld..) fan sloeg niet aan..

Ondertussen ander vervoer regelen etc. maar de temp meter ging niet meer terug..

Nu net thuis.. en even verder zitten kijken... ik denk dat de computer niet meer is of iets.
Licht brand niet meer.
Als ik de verlichting uit doe.. gaat de toerenteller naar 1500 rpm
En wanneer ik de rode knop gebruik om de motor uit te zetten.. komt er gezoem achter bij de computer ergens vandaan...

Iemand enig idee hoe erg dit is en wat dit kan zijn?
 
Hoi!

Vandaag reed ik met mn t509 op de snelweg (a50 richting oss) en opeens hield ie er mee op..
Dus.. vluchtstrook op.. starten.. niets meer..

Toen viel me op dat de temp. meter helemaal naar rechts gedraaid stond.. (ver voorbij het rodegebied.)
Dus ik dacht.. overhit? (koelvloeistof in orde.. olie vorige week nog bijgevuld..) fan sloeg niet aan..

Ondertussen ander vervoer regelen etc. maar de temp meter ging niet meer terug..

Nu net thuis.. en even verder zitten kijken... ik denk dat de computer niet meer is of iets.
Licht brand niet meer.
Als ik de verlichting uit doe.. gaat de toerenteller naar 1500 rpm
En wanneer ik de rode knop gebruik om de motor uit te zetten.. komt er gezoem achter bij de computer ergens vandaan...

Iemand enig idee hoe erg dit is en wat dit kan zijn?

Bij mij was het een relais die kapot was van de Fan maar ik had geen last van al die andere dingen.

Anders even bellen met bijv KAT motoren en alles even uit leggen misschien dat ze zo via de tel kunnen aangeven wat het is.

Hey Dirty D,

WB!

Zo geinstalleerd in je nieuwe huis? Als je in China woont, eet je dan elke avond chinees?

_O-
Bijna morgen wordt het kut weer dus dan ga ik denk alles maar uitpakken en installeren :P

Neejoh haha heb ook perzie's/thaise/belgisch/duits/westers gegeten ;) meesten werden overigens wel gerund door chinezen :P

I love Mie, u love Mie too?
:+ :+
al was u now a pretty woman ;)
 
goedemorgen mede triumphers!

Gisteren ff 200 kilometer op mijn speed d'r bij gezet ... super lekker gereden. Maar wat een verschil vandaag tov gisteren met het weer :r
 
goedemorgen mede triumphers!

Gisteren ff 200 kilometer op mijn speed d'r bij gezet ... super lekker gereden. Maar wat een verschil vandaag tov gisteren met het weer :r

Gisteren was het echt zomer, vandaag is het weer herfst. Ik snap er niets van -O- Vandaag laat ik de Daytona maar binnen staan. Gisteren nog wel een heel stuk gereden en daarna nog ff gepoetst *D
 
Bijna morgen wordt het kut weer dus dan ga ik denk alles maar uitpakken en installeren :P

Neejoh haha heb ook perzie's/thaise/belgisch/duits/westers gegeten ;) meesten werden overigens wel gerund door chinezen :Pal was u now a pretty woman ;)


Lol, sterkte man.. En we moeten maar eens een minimeeting houden ;)
 
hooligan, ze moesten je rijbewijs afpakken B|
ik heb nog maar 1x 250 gereden met de daytona en dat was gisteren :+
ook lekker de knietjes wat bijgeschaafd :]
Boefje!!! :P

Gister mijn eerste KD gezet *O*
Met de T595 kost dat wel goed veel moeite _O-

Bewijs:
301094_2347607695833_1419289192_32704002_1818949_n.jpg



Pogingen:
 
Thanks *O* was ook super blij moest echt hangen als een gek zat amper nog op de motor :P

Oww en ik heb een vierkante achterband dus dat maakte het ook niet echt makkelijker :P

Filmpjes zagen er al goed uit hoor :Y Ik heb het met de nieuwe daytona nog niet gedaan, maar ben er ook niet echt voor gaan rijden. Met de T595 lukte het wel.
 
dat is vaak maar een gedacht en hang je er minder naast dan je zelf denkt :) is wel niet altijd van toepassing :P
[afbeelding]
Zo hang ik er ook naast hoor ;)

Filmpjes zagen er al goed uit hoor :Y Ik heb het met de nieuwe daytona nog niet gedaan, maar ben er ook niet echt voor gaan rijden. Met de T595 lukte het wel.
Oww ben wel benieuwd koste het jouw ook zo veel moeite?
En moest je ook zo als een debiel er naast hangen?

Het was overigens mijn eerst KD dus misschien dat het mij daarom extra moeite koste :P
 
Zo hang ik er ook naast hoor ;)Oww ben wel benieuwd koste het jouw ook zo veel moeite?
En moest je ook zo als een debiel er naast hangen?

Het was overigens mijn eerst KD dus misschien dat het mij daarom extra moeite koste :P

Het was meer psychologisch, gewoon over een drempel heen(vallen/crashen/etc). Lukte uiteindelijk op het klaverblad, tijdens de gewone ritjes ga ik wel plat, maar hang er niet ver genoeg naast om een KD te maken...
 
Het was meer psychologisch, gewoon over een drempel heen(vallen/crashen/etc). Lukte uiteindelijk op het klaverblad, tijdens de gewone ritjes ga ik wel plat, maar hang er niet ver genoeg naast om een KD te maken...

Ik vind het op de openbare weg redelijk onzinnig. Met de knietjes aan de tank kan je ook goed plat door de bocht.
 
Ik vind het op de openbare weg redelijk onzinnig. Met de knietjes aan de tank kan je ook goed plat door de bocht.

Nou persoonlijk wilde ik het een keer doen omdat het zo'n big deal is voor veel motorrijders, toen ook voor mij :$ Maar ik denk dat je bedoelt te zeggen dat het een middel is en geen doel op zich :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan