Het grote TT (2008) topic

tt topic

  • ik ga zeker naar de tt met de motor

    Stemmen: 38 64,4%
  • ik ga zeker naar de tt met de wagen

    Stemmen: 18 30,5%
  • is veel te duur, ga niet

    Stemmen: 3 5,1%
  • is veel te snel(hihi)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Ik hoop niet dat Rossi wint. Man, man, man wat kots ik op die vent.

Ik kijk nog wel even of ik ga. Maar als ik ga is het in ieder geval niet op de motor, ik ben veel te bang dat er een of andere klootzak die niet kan motorrijden de Ducati aanrijdt. Met zo'n kostbare machien pas je toch iets meer op natuurlijk.

Weet je wat jij moet doen, jij moet hem veilig in de schuur laten staan. Sloten erom, kan er niks gebeuren. Regelmatig poetsen, blijft hij mooi glimmen :Y


En natuurlijk ben ik erbij en ik hoop dat Rossi wint *O* _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat kan ik jou ook vragen: waar slaat jouw post op :?

Waar mijn post op slaat? Er wordt toch gevraagd of je naar de TT gaat en hoe je gaat. Ik zeg dat ik het nog niet weet of ik ga maar als ik wel ga dat ik niet op de motor ga omdat ik daar zuinig op ben. Vervolgens wordt ik uitgescholden door iemand. Dat vind jij dus normaal? Of heeft ermee te maken dat ik niet voor Rossi ben? Want dat schijn je ook niet te mogen zeggen op dit forum. Dat je voor andere coureurs bent dan voor Rossi en Rossi zwaar overschat vind.
 
:^ vorig jaar is er ook een ander topic gesloten en heb ik het overgenomen, omdat het toen ook al niet bijgehouden werd, dus waarom kan het dan nu niet MODjes??


'( had al een pm gestuurd,maar hij mag niet meer open -O- .

jammer dus het is nu een zooitje B|
 
Ik (Wij) gaan met een kudde vriendin vanuit Friesland met de auto.
Denk dat we weer op het nieuwe gedeelte gaan zitten op komend rechte stuk.
Maar dat zien we dan nog wel :) heb er in ieder geval erg veel zin in :}
4 uur uit me nest 5 uur in de auto das dan weer minder, Maar die 45min rijden maakt het weer goed :P
 
Ik (Wij) gaan met een kudde vriendin vanuit Friesland met de auto.
Denk dat we weer op het nieuwe gedeelte gaan zitten op komend rechte stuk.
Maar dat zien we dan nog wel :) heb er in ieder geval erg veel zin in :}
4 uur uit me nest 5 uur in de auto das dan weer minder, Maar die 45min rijden maakt het weer goed :P

versta het niet goed.wrm om5 u vertrekken als het maar 45 min rijden is?

ik vertek ook om 5uur maar tis wel 420kmrijden voor mij :X :X
 
Zijn er al vertrektopics vanuit de verschillende steden?
Ik vertrek zelf vanuit Amsterdam.
 
versta het niet goed.wrm om5 u vertrekken als het maar 45 min rijden is?

ik vertek ook om 5uur maar tis wel 420kmrijden voor mij :X :X

Omdat als wij er aan komend er toch al behoorlijk wat mensen zitten al.
en als je een goed plekje wilt moet je er vroeg bij zijn :Y
 
Waar mijn post op slaat? Er wordt toch gevraagd of je naar de TT gaat en hoe je gaat. Ik zeg dat ik het nog niet weet of ik ga maar als ik wel ga dat ik niet op de motor ga omdat ik daar zuinig op ben. Vervolgens wordt ik uitgescholden door iemand. Dat vind jij dus normaal? Of heeft ermee te maken dat ik niet voor Rossi ben? Want dat schijn je ook niet te mogen zeggen op dit forum. Dat je voor andere coureurs bent dan voor Rossi en Rossi zwaar overschat vind.

Ach nee joh, trek het je niet aan...Het gaat er alleen om dat je imo wel een beetje erg voorzichtig bent met de fiets. Ik kom er al jaren, en met mijn motor is er niks gebeurd. Er is zelfs niemand tegenaan gereden, waar jij zo bang voor bent... ;)
Verder moet je het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik, en velen met mij hier denk ik, rijden motor omdat ze daar lol op hebben, en een krassie meer/minder boeit niet. Trappen met dat ding, daar istie voor!
 
Waar mijn post op slaat? Er wordt toch gevraagd of je naar de TT gaat en hoe je gaat. Ik zeg dat ik het nog niet weet of ik ga maar als ik wel ga dat ik niet op de motor ga omdat ik daar zuinig op ben. Vervolgens wordt ik uitgescholden door iemand. Dat vind jij dus normaal? Of heeft ermee te maken dat ik niet voor Rossi ben? Want dat schijn je ook niet te mogen zeggen op dit forum. Dat je voor andere coureurs bent dan voor Rossi en Rossi zwaar overschat vind.

Zwaar overschat? _O- jochie, waarom heeft hij dan 7 wereldtitels op z'n naam staan? En zit er dit jaar z'n 8e aantekomen!!
 
Als het mee zit (Als Jasper Iwema z'n wildcard weer binnenhaald) dan zit ik samen met de fanclub wsl weer op de bult;)
 
ik vertek wel de vrijdag,en hoop de 3de training te halen die denk ik toch om 10u begint.
of niet?
Ooh dacht dat je zaterdags ging *D
Nee, dat haal je wel denk ik.. Als je aankomt hoor je het warmdraaien al :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan